Reklamy
Baron Nashor:
Reklamy
Reklamy
- 300 szt. złota (+25 dla zabójcy)
- 600 doświadczenia (+800 rozdzielone między najbliższymi pogromcami)
- +4 CS w tabeli
- “Pogromca Barona Nashora” – daje 12-48 (zależnie od tego, która jest minuta gry) bonusowych obrażeń od ataku i 20-80 (zależnie od tego, która jest minuta) mocy umiejętności. Wzmocnienie trwa 180 sekund.
Herald Riftu:
- 100 szt. złota (dla zabójcy)
- 206-220 doświadczenia (zależnie od poziomu)
- +4 CS w tabeli
- “Oko Heralda”, które po aktywacji przywoła Heralda
Starszy Smok:
- 250 szt. Złota (+100 dla zabójcy)
- 650-830 doświadczenia (zależnie od poziomu)
- +4 CS w tabeli
- “Aspekt Smoka” – zadawanie obrażeń przeciwnikom sprawia, że zostają oni podpaleni za 75-225 (zależnie od tego, która jest minuta) obrażeń nieuchronnych przez 2.25 sekundy. Wzmocnienie trwa 150 sekund.
Ognisty Smok:
- Każde zabójstwo tego rodzaju smoka zapewnia kolejno 4/8/12/16% AD lub AP (Adaptacyjne). Dodatkowe obrażenia są zawsze przydatne, więc jest to jeden z pożyteczniejszych smoków i warto jest o niego stoczyć walkę.
- Gdy zdobędziemy Duszę Ognistego Smoka, wówczas nasze podstawowe ataki lub umiejętności skierowane w kierunku wrogiego celu wytworzą eksplozję wokół ofiary. Zada ona 80 (+22,5% bonus AD)(+13,5% AP) oraz dodaje 2.75% bonusowego zdrowia. Jest to bardzo pożyteczna i pożądana dusza, dzięki niej możemy zwyciężyć dość trudne mecze.
Podniebny Smok:
- Każde zabójstwo tego rodzaju smoka zapewnia kolejno 10/20/30/40% redukcji czasu odnowienia głównej umiejętności. To oznacza, że przy odrobinie szczęścia, w przypadku pojawienia się 4 takich smoków z rzędu, gracz może zyskać 80% CDR’a na ulcie.
- Gdy zdobędziemy Duszę Podniebnego Smoka, wówczas otrzymamy 10% premii do prędkości ruchu, która zostanie zwiększona do 50% na 6 sekund po użyciu ulta. Jest to uważany za najmniej wartościową duszę spośród wszystkich, ponieważ w late-game dodatkowa prędkość ruchu rzadko coś zmienia.
Oceaniczny Smok:
- Każde zabójstwo tego rodzaju smoka odnawia kolejno 2.5/5/7.5/10% brakującego zdrowia co 5 sekund. Oceaniczne Smoki pomagają nam przetrwać i jest uważany za najsilniejszego ze smoków w grze, ponieważ czasem przetrwanie kilku dodatkowych sekund może dużo zmienić i napsuć krwi w szeregach przeciwników.
- Gdy zdobędziemy Duszę Oceanicznego Smoka, wówczas będziemy leczeni za 160 zdrowia, gdy zadamy obrażenia wrogowi, a także odnowi to nam 80 (+36% bonus AD)(+22.5% AP)(+9% bonusowego zdrowia) many.
Górski Smok:
- Każde zabójstwo tego rodzaju smoka zapewni kolejno 6/12/18/24% pancerza oraz odporności na magię. To jest defensywny buff, z którego skorzysta każdego rodzaju drużyna, ale przyda się postaciom, które i tak jest trudno zabić.
- Gdy zdobędziemy Duszę Górskiego Smoka, wówczas przyznana zostanie nam tarcza za 200 (+18% bonus AD)(+13% AP)(+13% bonusowego zdrowia). Górskie smoki są najlepszą defensywną opcją. Szczególnie dla tanków, które mają już wszystkie potrzebne przedmioty.
Ranking smoków: Oceaniczny > Górski > Ognisty > Podniebny
Wędrujący Krab:
- 70-126 szt. Złota (zależnie od poziomu stwora)
- 115-207 doświadczenia (zależnie od poziomu stwora)
- +4 CS w tabeli
- Odnawia 10-40 (zależnie od brakującego zdrowia) zdrowia oraz 50-200 (zależnie od brakującej many) many zabójcy oraz na środku rzeki wytwarza się Ołtarz Prędkości (na 90 sek.). Ołtarz zapewnia wizję na pobliskim obszarze, a sojusznicy zabójcy otrzymają premię do prędkości ruchu przechodząc po tym.
Ponurnik (Gromp):
- 105 szt. Złota
- 135-182 doświadczenia (zależnie od poziomu stwora)
- +4 CS w tabeli
Niebieski Strażnik:
- 100 szt. Złota
- 110-148.5 doświadczenia (zależnie od poziomu stwora)
- +4 CS w tabeli
- Buff dzięki któremu otrzymujemy +10% CDR, a także przyspieszoną regenerację many lub energii. Buff trwa tylko 2 minuty. Jeżeli przed upływem czasu bohater zginie, wówczas buff zostanie przejęty przez zabójcę.
Większy Mroczny Wilk, Mroczny Wilk:
- 55 szt. Złota
- 65-87.75 doświadczenia (zależnie od poziomu stwora)
- +2 CS w tabeli
Szkarłatny Raptor, Raptor:
- 45szt. Złota
- 45-60.75 doświadczenia (zależnie od poziomu stwora)
- +2 CS w tabeli
Czerwony Krzewogrzbiet:
- 100szt. Złota
- 110-148.5 doświadczenia (zależnie od poziomu stwora)
- +4 CS w tabeli
- Buff dzięki któremu podstawowe ataki będą spowalniać wrogie jednostki o 10/15/25% (zależnie od poziomu), a także podpalać je na 2 sekundy i zada im 12-114 (zależnie od poziomu) obrażeń nieuchronnych. Buff trwa 2 minuty. Jeżeli przed upływem czasu bohater zginie, wówczas buff zostanie przejęty przez zabójcę.
Starożytny Skalniak, Skalniak:
- 42szt. Złota
- 37-49.95 doświadczenia (zależnie od poziomu stwora)
- +1 CS w tabeli
Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy