Reklamy
Na skróty ukryj
ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Mordekaiser (BUFF)
- Dodatkowa Prędkość Ruchu „Pasyw”: 3% na wszystkich poziomach -> 3/6/9% na poziomach 1/6/11
Poppy (BUFF)
- Czas Odnowienia „W”: 24/22/20/18/16 sekund -> 20/18/16/14/12 sekund
- Czas Działania Nienaładowanego Pocisku „R”: 0.75 sekund -> 1 sekunda
- Prędkość Naładowanego Pocisku „R”: 2000j. -> 2500j.
- Odległość Naładowanego Odrzucenia „R”: 2400j. -> 3400j.
- Wartość Zwrotu Czasu Odnowienia po Anulowaniu „R”: 30 sekund -> 15 sekund
ZMIANY NA DŻUNGLI

Fiddlesticks (BUFF)
- Odsetek Leczenia Przeciwko Bohaterom „W”: 30/35/40/45/50% -> 30/40/50/60/70% (15% przeciwko stworom)
Sejuani (BUFF)
- Odliczanie Mroźnego Pancerza „Pasyw”: Sejuani otrzymuje Mroźny Pancerz po 12 sekund -> 12-6 sekund wolnych od obrażeń otrzymanych od wrogich bohaterów lub potworów.
ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Kassadin (BUFF)
- Tarcza Magii „Q”: 40/70/100/130/160 (+30% AP) -> 60/90/120/150/180 (+40% AP)
- Obrażenia Magiczne „E”: 80/105/130/155/180 (+80% AP) -> 80/105/130/155/180 (+85% AP)
Swain (BUFF)
- Leczenie od Skrawków Duszy „Pasyw”: 4/5.5/7% max. zdrowia -> 4/5.5/7/9% max. zdrowia (na poziomach 1/6/11/16)
- Maksymalne Zwiększenie Zdrowia za Każdy Skrawek Duszy „Pasyw”: 5 -> 12
- [USUNIĘTO] Mechanizm Przyciągania E „Pasyw”: Swain nie może już używać umiejętności biernej — Krwiożerczego Stada, aby przyciągnąć i wyrwać Skrawek Duszy unieruchomionym wrogom (zobaczcie „E — Nigdyruch”).
- Obrażenia „Q”: 55/75/95/115/135 +40% AP) -> 60/80/100/120/140 (+38% AP)
- Dodatkowe Obrażenia za Każdy Dodatkowy Pocisk „Q”: 8.25/15/23.75/34.5/47.25 (+6/8/10/12/14% AP) -> 12/22/32/42/52 (+8% AP)
- Maksymalne Obrażenia (5 Pocisków) „Q”: 88/135/190/253/324 (+64/72/80/88/96% AP) -> 108/168/228/288/348 (+70% AP)
- Czas Odnowienia „Q”: 9/7.5/6/4.5/3 sekund -> 7/6/5/4/3 sekund
- Koszt Many „Q”: 65/70/75/80/85 -> 45/50/55/60/65
- Koszt Many „W”: 70/80/90/100/110 -> 60/65/70/75/80
- [NOWOŚĆ] Korzystna Sytuacja „W”: Sygnały „W — Wizji Imperium” pokazują teraz listę wrogów widocznych w zasięgu na czacie drużynowym (podobnie jak w przypadku superumiejętności Twisted Fate’a i Nocturne’a)
- [NOWOŚĆ] Żałosne Pionki „E”: Umiejętności można teraz użyć ponownie, aby przyciągnąć wszystkich bohaterów unieruchomionych przez E — Nigdyruch, by wyrwać każdemu z nich 1 Skrawek Duszy.
- [USUNIĘTO] Ciche Ofiary „E”: Przyciągnięcia Swaina nie zadają już obrażeń.
- [NOWOŚĆ] Prawdzwiwy Wizjoner „E”: Teraz zapewnia wizję przy wszystkich unieruchomionych celach.
- [NOWOŚĆ] Demoniczna Zniżka „E”: Czas odnowienia E — Nigdyruchu zostaje zmniejszony o 20% podczas R — Demonicznego Wzejścia.
- Czas Odnowienia „R1”: 120 sekund -> 100/80/60 sekund
- Obrażenia od Czerpania na sekundę „R1”: 35/50/65 (+14% AP) -> 20/40/60(+10% AP)
- Leczenie od Czerpania na sekundę „R1”: 20/35/40 (+16% AP) -> 15/40/65 (+25% AP)
- [USUNIĘTO] Wielki Ptak „R1”: Swain nie otrzymuje już 125/200/275 pkt. dodatkowego zdrowia po aktywacji.
- [USUNIĘTO] Dwa Ptaki, Jedna Dusza „R1”: Nie podwaja już zdrowia uzyskanego dzięki Skrawkom Duszy po aktywacji.
- [USUNIĘTO] Czas Aktywności „R1”: 12 sekund -> zależny od Demonicznej Mocy
- [ZAKTUALIZOWANO] Demoniczna Moc „R1”: Aktywacja Demonicznego Wzejścia zapewnia Swainowi 50 ładunków Demonicznej Mocy, która zmniejsza się w początkowym tempie 10 ładunków na sekund Po 5 sekundach Demonicznego Wzejścia Demoniczna Moc Swaina zaczyna zmniejszać się szybciej, czyli 15 ładunków na sekund.
- [NOWOŚĆ] Złodziej Dusz „R1”: Swain otrzymuje 20 ładunków Demonicznej Mocy na sekundę podczas czerpania z wrogich bohaterów.
- [ZAKTUALIZOWANO] Energia Wielkiego Demona „R1”: Po 2 sek. Demonicznego Wzejścia Swain może ponownie użyć swojej superumiejętności jako R — Rozbłysk Demona. R — Rozbłysk Demona można rzucić tylko raz i nie zakończy on Demonicznego Wzejścia.
- Obrażenia „R2”: 100/150/200 (+50% AP) -> 150/225/300 (+60% AP)
- [NOWOŚĆ] Pogorzelisko „R2”: Rozbłysk Demona spowalnia teraz wrogów o 60%, a efekt ten wygasa w ciągu 1.5 sekundy.
- [USUNIĘTO] Wydłużone, a nie Zachowane „R2”: Rozbłysk Demona nie zadaje już dodatkowych obrażeń zależnych od zdrowia czerpanego od wrogów.
Sylas (BUFF)
- Czas Odnowienia „R”: 100/70/40 sekund -> 80/55/30 sekund
Vladimir (BUFF)
- Podstawowy Pancerz: 23 -> 27
Xerath (BUFF)
- Czas Działania Ogłuszenia „E”: 0.5-2 sekundy (zależnie od odległości) -> 0.75-2.25 sekundy (zależnie od odległości)
Zoe (BUFF)
- Koszt Many „Q”: 50/55/60/65/70 -> 40/45/50/55/60
- Koszt Many „R”: 50 -> 40
ZMIANY NA ADC
Ezreal (BUFF)
- Czas Odnowienia „R”: 120 sekund -> 120/105/90 sekund
Jhin (BUFF)
- Czas Działania Unieruchomienia „W”: 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy -> 1.25/1.5/1.75/2/2.25 sekundy
- [USUNIĘTO] Zwierzaki i Marionetki „W”: Obrażenia przeciwko potworom nie będą już zmniejszone o 25% (obrażenia przeciwko stworom i przywołanym jednostkom pozostają bez zmian).
- Czas Ładowania Pułapek „E”: 28/25/22/19/16 sekundy -> 24/21.5/19/16.5/14 sekundy
- [USUNIĘTO] Dżungler Jhin „E”: Obrażenia zadawane przez pierwszą Lotosową Pułapkę nie będą już zmniejszone o 35% przeciwko potworom (obrażenia przeciwko stworom i przywołanym jednostkom pozostają bez zmian).
Jinx (NERF)
- Podstawowe Zdrowie: 610 -> 560
Kai’Sa (BUFF)
- Dodatkowe Obrażenia Magiczne po Zużyciu Pełnej Liczby Ładunków Plazmy „Pasyw”: 15% (+2.5% za 100 AP) -> 15% (+5% za 100 AP) brakującego zdrowia celu
- Obrażenia Magiczne „W”: 30/55/80/105/130 (+130% AD)(+70% AP) -> 30/55/80/105/130 (+130% AD)(+45% AP)
- Wytrzymałość Tarczy „R”: 75/100/125 (+100/150/200% AD)(+75% AP) -> 75/100/125 (+100/150/200% obrażeń od ataku)(+100% AP)
Tristana (BUFF)
- Przyrost AD: 3.3 -> 3.7
- AD na 18. poziomie: 115.1 -> 121.9
Xayah (NERF)
- Obrażenia Każdego Sztyletu „Q”: 45/65/85/105/125 (+50% dodatkowych AD) -> 45/60/75/90/105 (+50% dodatkowych AD)
- Czas Odnowienia „Q”: 10/9/8/7/6 sekund -> 10/9.5/9/8.5/8 sekund
ZMIANY NA SUPPORCIE
Bard (BUFF)
- Dodatkowe Obrażenia Magiczne przy Ataku „Pasyw”: 30 (+12 za każde 5 dzwonków)(+30% AP) -> 35 (+14 za każde 5 dzwonków)(+30% AP)
- Maksymalne Leczenie „W”: 55/95/135/175/215 (+60% AP) -> 60/105/150/195/240 (+60% AP)
Soraka (NERF)
- Leczenie „W”: 100/135/170/205/240 pkt. (+70% mocy umiejętności) ⇒ 100/130/160/190/220 pkt. (+65% mocy umiejętności)
Vel’Koz (BUFF)
- Obrażenia Magiczne „Q”: 80/120/160/200/240 (+80%AP) -> 80/120/160/200/240 (+90% AP)
- Początkowe Obrażenia Magiczne „W”: 30/50/70/90/110 (+15% AP) -> 30/50/70/90/110 (+20% AP)
Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy