Precyzja

Precyzja (Wzmocnione ataki oraz trwałe obrażenia) – runy te zwiększają obrażenia, a także ciągłość ataków. Z tych run korzystają głównie postacie, które zadają obrażenia fizyczne. Ponadto potrafią one zwiększyć trochę zwiększyć regenerację zdrowia w walce, ale nie wzmocnią one mocy umiejętności. Wybierana jest przede wszystkim przez strzelców, ale biorę je także niektórzy zabójcy oraz wojownicy. 

  • Główne: Do Ataku, Zabójcze Tempo, Zwinne Nogi, Zdobywca 
  • Gniazdo 1: Przeleczenie, Triumf, Rozwój Myśli 
  • Gniazdo 2: Legenda: Żwawość, Legenda: Nieustępliwość, Legenda: Rodowód 
  • Gniazdo 3: Ostateczny Cios, Odcięcie, Ostatni Bastion 

 

Do Ataku

Do Ataku

Biernie: Podstawowe ataki nakładają ładunki (trzymają się przez 4 sekundy) na wrogich bohaterów. Zaatakowanie innego bohatera sprawi, że ładunki znikną z poprzedniego celu. Trzeci atak w tą samą jednostkę zdetonuje ładunki i zada 40 – 180 (zależnie od poziomu) bonusowych obrażeń Adaptacyjnych. Ponadto detonacja sprawia, że przeciwnik staje się wrażliwy (na 6 sekund) i będzie przyjmować 8% – 12% (zależnie od poziomu) zwiększonych obrażeń z każdego źródła (oprócz obrażeń nieuchronnych). 

Obrażenia Adaptacyjne – zadają obrażenia magiczne lub fizyczne zależnie od tego jakiego rodzaju są nasze bonusowe statystyki.  

Czas Odnowienia: 6 sekund  

Zabójcze Tempo

Zabójcze Tempo

Biernie: Po atakowaniu wrogiego bohatera przez 1.5 sekundy otrzymamy 40% – 110% (zależnie od poziomu) premii do prędkości ataku. Ponadto atakowanie wrogiego bohatera po aktywowaniu się runy wydłuży jej czas trwania do 6 sekund. 

Czas Odnowienia: 6 sekund 

Zwinne Nogi

Zwinne Nogi

Unikalnie: Atakowanie za pomocą podstawowych ataków oraz poruszanie się generuje ładunki energii (max. 100) 

Gdy uzbierana zostanie maksymalna liczba ładunków, wówczas następny podstawowy atak wyleczy za 3-60 (zależnie od poziomu)(+30% bonusowego AD)(+30% AP) i zapewni 20% premii do prędkości ruchu (1 sekunda). Na bohaterach dystansowych leczenie jest efektywne tylko w 20% przeciw minionom. 

Zdobywca

Zdobywca

Biernie: Atakując wrogich bohaterów za pomocą podstawowych ataków zdobywamy ładunki (ranged – 1, melee – 2). Atakując wrogich bohaterów za pomocą umiejętności oraz zaklęć przeciw wrogiemu bohaterowi zawsze zdobędziemy 2 ładunki. 

Każdy ładunek Zdobywcy przyznaje 1.02 – 2.52 (zależnie od poziomu) premii do Obrażeń Fizycznych lub 1.7 – 4.2 (zależnie od poziomu) Mocy Umiejętności na 6 sekund, kumulując się maksymalnie 12 razy. Przy 12 ładunkach otrzymujemy 12.24 – 30.24 (zależnie od poziomu) premii do Obrażeń Fizycznych lub 20.4 – 50.4 (zależnie od poziomu) Mocy Umiejętności. Ponadto przy pełnym naładowaniu postacie daleko-dystansowe leczą się za wartość 8% obrażeń zadanych wrogim bohaterom, a postacie blisko-dystansowe leczą się za 15%.  

Umiejętności zadające obrażenia w odstępie czasowym zapewnią ładunek/odświeżą obecne ładunki tylko raz na 5 sekund. 

Przeleczenie

Przeleczenie

Biernie: Zamienia 20% – 100% (zależnie od poziomu) leczenia w nadmiarze maksymalnego zdrowia w tarczę, która ochroni 10 (+10% max. Zdrowia). Po 6 sekundach tarcza zmaleje o 2.5% swojej maksymalnej wartości co sekundę. Poprzez bycie leczonym, zadawanie lub otrzymywanie obrażeń tarcza zostanie odświeżona 

Triumf

Triumf

Biernie: Zabójstwa wrogich bohaterów (po 1 sekundzie) odnowią 12% zdrowia, którego nam brakuje i zapewnią nam dodatkowe 20 sztuk złota. 

Rozwój Myśli

Rozwój Myśli

Biernie: Zabójstwa wrogich bohaterów (po 1 sekundzie) odnowią 20% maksymalnej many lub 20% maksymalnej energii i zwiększy maksymalną manę o 100 lub energię o 10. Runa kumuluje się maksymalnie do 5 ładunków, więc możemy mieć dzięki niej o 500 więcej maksymalnej many lub o 50 więcej energii. 

Legenda: Żwawość

Legenda: Żwawość

Biernie: Otrzymasz 3% (+1.5% za każdy ładunek Legendy) premii do prędkości ataku. Maksymalnie 18% przy 10 ładunkach. 

Legenda: Otrzymasz ładunek Legendy przy każdorazowym zdobyciu 100 punktów (max. 10 razy). 100pkt. – zabójstwo bohatera, 100pkt. – pokonanie epickiego potwora, 25pkt. – pokonanie dużego stwora, 4pkt. – zabójstwo miniona. 

Legenda: Nieustępliwość

Legenda: Nieustępliwość

Biernie: Otrzymasz 5% (+2.5% za każdy ładunek Legendy) Kontroli Tłumu. Maksymalnie 30% przy 10 ładunkach. 

Legenda: Otrzymasz ładunek Legendy przy każdorazowym zdobyciu 100 punktów (max. 10 razy). 100pkt. – zabójstwo bohatera, 100pkt. – pokonanie epickiego potwora, 25pkt. – pokonanie dużego stwora, 4pkt. – zabójstwo miniona. 

Legenda: Rodowód

Legenda: Rodowód

Biernie: Otrzymasz 0,6% kradzieży zdrowia za każdy ładunek legendy. Maksymalnie 12% przy 20 ładunkach. 

Legenda: Otrzymasz ładunek Legendy przy każdorazowym zdobyciu 100 punktów (max. 20 razy). 100pkt. – zabójstwo bohatera, 100pkt. – pokonanie epickiego potwora, 25pkt. – pokonanie dużego stwora, 4pkt. – zabójstwo miniona. 

Ostateczny Cios

Ostateczny Cios

Biernie: Zadasz 8% zwiększonych obrażeń postaciom poniżej 40% maksymalnego zdrowia.  

Odcięcie

Odcięcie

Biernie: Zadasz od 5% do 15% zwiększonych obrażeń bohaterom zależnie od tego, ile więcej maksymalnego zdrowia mają oni.  

Ostatni Bastion

Ostatni Bastion

Biernie: Zadasz 5% zwiększonych obrażeń bohaterom, gdy masz mniej niż 60% maksymalnego zdrowia. 11% zwiększonych obrażeń, gdy masz mniej niż 30% maksymalnego zdrowia. 

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]