Reklamy
Na skróty ukryj
ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Renekton (BUFF)
- Przyrost HP: 92 -> 97
- Przyrost AD: 3.75 -> 4.15
- AD na 18. Poziomie: 132.75 -> 139.55
- Czas Odnowienia „W”: 13/12/11/10/9 sekund -> 16/14/12/10/8 sekund
- Łączne Obrażenia Fizyczne „W”: 10/30/50/70/90 (+75% AD) -> 10/40/70/100/130 (+75% AD)
- Łączne Obrażenia Fizyczne Przy Wzmocnieniu „W”: 15/45/75/105/135 (+75% AD) -> 15/60/105/150/195 (+75% AD)
- Obrażenia Magiczne Na Sekundę „R”: 40/80/120 (+10% AP) -> 50/100/150 (+10% AP)
Sion (NERF)
- [NOWOŚĆ] Nie Niszczycielka Siła „Pasyw”: Sion zadaje teraz budowlom o 60% mniej obrażeń w trakcie trwania swojej umiejętności biernej (obejmuje runy i przedmioty).
ZMIANY NA DŻUNGLI

Hecarim (BUFF)
- Obrażenia Fizyczne „Q”: 60/90/120/150/180 (+85% dodatkowych AD) -> 60/90/120/150/180 (+90% dodatkowych AD)
- Czas Odnowienia „W”: 18 sekund -> 14 sekund
Master Yi (NERF)
- Dodatkowa Prędkość Ataku „R”: 25/45/65% -> 25/35/45%
Nidalee (NERF)
- Podstawowe Zdrowie: 570 -> 540
Olaf (ZMIANY)
- Przyrost AD: 3.5 -> 4.7
- AD na 18. Poziomie: 127.5 -> 148
- Przyrost HP: 100 -> 105
- Przyrost Many: 42 -> 50
- Maksymalna Wartość Przyznawanej Prędkości Ataku „Pasyw”: 99% -> 40-100%
- [NOWOŚĆ] Czas na Walkę „Pasyw”: Gniew Berserkera zapewnia teraz 10-30% kradzieży życia (na poziomach 1-18) w zależności od brakującego zdrowia Olafa.
- [ZAKTUALIZOWANO] Szybka Matma „Pasyw”: Bonusy osiągają maksymalny próg, gdy poziom zdrowia wynosi 0% -> 30%
- Czas Odnowienia „Q”: 7 sekund -> 9 sekund
- Obrażenia „Q”: 80/125/170/215/260 -> 60/110/160/210/260
- Minimalny Zasięg „Q”: 300j. -> 425j.
- Koszt Many „Q”: 60 na wszystkich poziomach -> 40/45/50/55/60
- [NOWOŚĆ] Łomot Jest w Drodze. Adresat: Ty „Q”: Q — Rzut Toporem teraz zmniejsza wartość pancerza o 20/22.5/25/27.5/30% przez 4 sekundy po trafieniu bohatera wroga. (Uwaga: kolejne topory odnowią czas trwania osłabienia).
- [ZAKTUALIZOWANO] Żonglowanie Toporoem „Q”: Teraz podnoszenie toporów zwraca cały czas odnowienia Q — Rzutu Toporem, ale toporami można rzucać maksymalnie raz na 3 sek. (Uwaga: limit 3 sek. skaluje się z przyspieszeniem umiejętności).
- [ZAKTUALIZOWANO] Z Drogi „Q”: Wprowadzono drobne wzmocnienie Q — Rzutu Toporem, by od teraz sprawniej zapewniało przenikanie przed potwory z dżungli, które zostały trafione przez Olafa, lub które znajdują się w pobliżu bohatera, gdy ten użyje Q.
- [ZAKTUALIZOWANO] Zmiana Nazwy „W”: Zgubne Uderzenia -> Trzeba Być Twardym
- Czas Odnowienia „W”: 16 sekund na wszystkich poziomach -> 16/14.5/13/11.5/10 sekund
- Prędkość Ataku „W”: 50/60/70/80/90% -> 40/50/60/70/80%
- Czas Działania Umiejętności „W”: 6 sekund -> 4 sekund
- [NOWOŚĆ] Po Prostu „W”: „W” teraz resetuje ataki podstawowe Olafa.
- [NOWOŚĆ] Trzeba „W”: Po aktywacji Olaf zyskuje tarczę o wytrzymałości 10/45/80/115/150 (+25% brakującego zdrowia, maks. do 30% jego aktualnego zdrowia) na 2.5 sekund.
- [USUNIĘTO] Być „W”: Nie zapewnia już kradzieży życia.
- [USUNIĘTO] Twardym „W”: Nie wzmacnia już leczenia Olafa w zależności od brakującego zdrowia.
- Dodatkowe AD „R”: 15/20/25 (+30% AD) -> 10/20/30 (+25% AD)
- Czas Trwania „R”: 6 sekund -> 3 sekund
- Pancerz i Odporność na Magię Efektu Biernego „R”: 20/30/40 -> 10/25/40
- [USUNIĘTO] Jestem Nie Do Powstrzymania „R”: Dodatkowy pancerz i odporność na magię efektu biernego R — Ragnaroku nie są już tracone w trakcie trwania umiejętności.
- [NOWOŚĆ] Mój Gniew Nie Zna Granic „R”: Trafienie bohatera atakiem podstawowym lub E — Szaleńczym Zamachem wydłuża czas trwania Ragnaroku do 2.5 sekund Olaf może w nieskończoność odświeżać Ragnarok.
Rengar (NERF)
- Obrażenia Zadawane Potworom „W”: 85-150 (na poziomach 1-18) -> 65-130 (na poziomach 1-18)
Shyvana (ZMIANY)
- Częstotliwość Zadawania Obrażeń „W”: 1 sekunda -> 0.5 sekundy
- [NOWOŚĆ] Obszar działania E — Ognistego Podmuchu Shyvany nakłada teraz oznaczenia na wrogów, którzy wejdą w obszar.
Taliyah (ZMIANY)
- Podstawowe Zdrowie: 531 -> 500
- Podstawowa Regeneracja Zdrowia: 7 -> 6.5
- Przyrost Regeneracji Zdrowia: 0.7 -> 0.65
- Podstawowa Mana: 425 -> 470
- Podstawowa Regeneracja Many: 9.34 -> 8
- Przyrost Regeneracji Many: 0.85 -> 0.8
- Podstawowy Pancerz: 20 -> 18
- Prędkość Ruchu: 335j. -> 330j.
- Dodatkowa Prędkość Ruchu Poza Walką „Pasyw”: 20-45% (na poziomach 1-18) -> 10/20/35/55% (na poziomach 1/9/12/15)
- Zanikanie Umiejętności Biernej, Gdy Taliyah Nie Jest w Pobliżu Terenu „Pasyw”: 1 sekunda -> 2.5 sekundy
- Koszt Many „Q”: 50/60/70/80/90 -> 60/65/70/75/80
- Czas Odnowienia „Q”: 7/6/5/4/3 sekundy -> 6.5/5.5/4.5/3.5/2.5 sekundy
- Obrażenia Jednego Kamienia „Q”: 70/95/120/145/170 (+45% AP) -> 38/61/84/107/130 (+50% AP)
- Zmniejszenie Obrażeń Za Każdy Kolejny Odłamek Kamienia „Q”: 50% -> 60%
- Obrażenia Przy 5 Kamieniach „Q”: 210/285/360/435/510 (+135% AP) -> 98.8/158.6/218.4/278.2/338 (+130% AP)
- Zmniejszenie Obrażeń za Każdy Odłamek Kamienia Przeciwko Potworom „Q”: 25% -> 60%
- [NOWOŚĆ] Niesamowita Skutecznosć „Q”: Każdy odłamek kamienia zadaje teraz dodatkowe 30 (+10% AP) obrażeń potworom.
- [NOWOŚĆ] Rozrzucone Kamienie „Q”: Odłamki kamieni zadają teraz obrażenia obszarowe w promieniu 175j. (około 1.6 Teemo).
- [NOWOŚĆ] Twarda Jak Skała „Q”: Q — Utkana Salwa nie będzie się kończyć, gdy Taliyah jest pod wpływem Inercji.
- [NOWOŚĆ] To Nie Zwykły Kamień „Q”: Użycie Q — Utkanej Salwy na Wyjałowionej Ziemi teraz zużywa Wyjałowioną Ziemię, by wystrzelić jedną skałę, która zadaje podwójne obrażenia [76/122/168/214/260 (+100% AP)] i spowalnia trafione cele na obszarze o promieniu 225j. o 30/35/40/45/50% na 2 sekundy.
- Koszt Many na Wyjałowionej Ziemi „Q”: 1 -> 20
- Minimalny Czas Odnowienia na Wyjałowionej Ziemi „Q”: 1 sekunda -> 0.75 sekundy
- Czas Trwania Wyjałowionej Ziemi „Q”: 25 sekund -> 30 sekund
- Promień Wyjałowionej Ziemi „Q”: 300j. -> 400j.
- [ZAKTUALIZOWANO] Równy Teren „Q”:Rozmiar Wyjałowionej Ziemi na Howling Abyss jest teraz taki sam, jak na Summoner’s Rift.
- [NOWOŚĆ] Puszczanie Kaczek „Q”: Q — Utkana Salwa ma teraz nowe efekty wizualne, dźwiękowe, animacje i ikonkę, gdy jest rzucana na Wyjałowionej Ziemi!
- Koszt Many „W”: 70/80/90/100/110 -> 40/30/20/10/0
- Czas Odnowienia „W”: 16/15/14/13/12 sekund -> 14/12.5/11/9.5/8 sekund
- Zasięg Podrzucenia „W”: 200j. -> 225j.
- Opóźnienie Przed Podrzuceniem „W”: 0.8 sekund -> 0.75 sekundy
- [ZAKTUALIZOWANO] Delikatny Jak Piasek „W”: W — Sejsmiczny Wstrząs już nie zadaje obrażeń.
- Czas Odnowienia „E”: 16/14/12/10/8 sekund -> 16/15/14/13/12 sekund
- Obrażenia Pierwszego Użycia „E”: 50/75/100/125/150 (+40% AP) -> 60/105/150/195/240 (+60% AP)
- Stopień Spowolnienia „E”: 20% (+4% AP) -> 20/22/24/26/28% (Usunięto skalowanie z mocą umiejętności)
- Obrażenia Wybuchu Skały „E”: 50/60/70/80/90 (+30% AP) -> 25/45/65/85/105 (+30% AP)
- Zmniejszenie Obrażeń Za Każde Trafienie Skałą „E”: 15% -> 25%
- Maksymalne Obrażenia Wybuchu Skały „E”: 155/186/217/248/279 (+93% AP) -> 62.5/112.5/162.5/212.5/262.5 (+75% AP)
- Opóźnienie Między Użyciem Umiejętności A Pojawieniem Się Pierwszego Rzędu Skał „E”: 0.1 sekundy -> 0 sekund
- Opóźnienie Między Pojawianiem Się Rzędów Skał Po Pierwszym Rzędzie „E”: 0.1 sekundy -> 0.17 sekundy
- [ZAKTUALIZOWANO] Ruchy Tektoniczne „E”: E — Rozpruta Ziemia teraz tworzy 6 rzędów skał, które rozchodzą się na zewnątrz od Taliyah. W każdym rzędzie znajdują się 4 skały (wcześniej powstawały 4 rzędy skał z 6 skałami w każdym).
- [NOWOŚĆ] Między Młotem A Kowadłem „E”: Skały ogłuszają teraz wrogów, którzy przez nie doskakują, na czas trwania doskoku + 0.6/0.7/0.8/0.9/1 sekundy (Uwaga: maksymalny czas działania ogłuszenia wynosi 2 sekundy, a potwory zawsze zostają ogłuszone na maksymalny możliwy czas).
- [ZAKTUALIZOWANO] To Tylko Skała „E”: E — Rozpruta Ziemia już nie wybucha, zadając dodatkowe obrażenia po 4 sekundach.
- Zasięg „R”: 3000/4500/6000j. -> 2500/4500/6500j.
- Zasięg Doskoku Po Zeskoczeniu Ze Ściany „R”: 400j. -> 700j.
- Szybkość Doskoku Po Zeskoczeniu Ze Ściany „R”: 1000j. -> 1200j.
- [ZAKTUALIZOWANO] Puszczanie Kaczuch „R”: Poruszanie się Taliyah w trakcie podróży na Ścianie Tkaczki powoduje, że Taliyah doskakuje w kliknięte miejsce na maksymalny zasięg doskoku, zamiast zrzucać ją prostopadle do ściany.
- [ZAKTUALIZOWANO] Skalna Surferka „R”: Użycie doskoku w trakcie zeskakiwania ze ściany pozwala na większy margines błędu podczas prób doskakiwania przez teren.
- [NOWOŚĆ] Nie Tak Prędko Ptaszku „R”: Obrażenia zadawane przez wrogich bohaterów lub budowle teraz uniemożliwiają Taliyah rzucenie R — Ściany Tkaczki na 3 sekundy.
- [USUNIĘTO] Pionierzy Potrafili Surfować Po Ścianiach Kilometrami „R”: Otrzymywanie obrażeń nie zrzuca już Taliyah z jej ściany.
ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Ahri (NERF)
- Czas Odnowienia „E”: 12 sekund -> 14 sekund
- Czas Odnowienia „R”: 130/105/80 sekund -> 140/115/90
Pyke (ZMIANY)
- Obrażenia Zamienione W Szare Zdrowie, Gdy W Pobliżu Znajduje Się Dwóch Lub Więcej Wrogów „Pasyw”: 40% (+0.5% za każdy ładunek destrukcji) -> 45% (+0.5% za każdy ładunek destrukcji)
- [NOWOŚĆ] Bon Apetit „Q”: Kościany Harpun przywraca teraz manę przy trafieniu wrogiego bohatera.
- Koszt Many „Q”: 50/55/60/65/70 -> 74/78/82/86/90
- Zwrot Many „Q”: 50% -> 75%
- Czas Odnowienia „R”: 120/100/80 sekund -> 100/85/70 sekund
- [USUNIĘTO] Lekka Kieszeń „R”: Pyke nie otrzymuje już dodatkowo Twojej Działki ze złotem za egzekucję wrogich bohaterów swoim R (ostatni asystujący sojusznik wciąż otrzyma Twoją Działkę).
- [USUNIĘTO] Nie Ma Takich Gratisów „R”: Pyke nie otrzymuje już dodatkowej Twojej Działki ze złotem, gdy sojusznicy zabiją wrogów w obszarze egzekucji Śmierci z Głębin.
ZMIANY NA ADC
Varus (BUFF)
- Dodatkowa Prędkość Ataku Za Zabójstwa Jednostek Niebędących Bohaterami „Pasyw”: 10/15/20% (+15% dodatkowej prędkości ataku) -> 10/15/20% (+20% dodatkowej prędkości ataku)
- Dodatkowa Prędkość Ataku Za Zabójstwa Bohaterów „Pasyw”: 40% (+30% dodatkowej prędkości ataku) ⇒ 40% (+40% dodatkowej prędkości ataku)
- Dodatkowe Obrażenia Magiczne Przy Trafieniu „W”: 7/10.5/14/17.5/21 (+30% AP) -> 7/12/17/22/27 (+30% AP)
ZMIANY NA SUPPORCIE
Braum (BUFF)
- Czas Odnowienia Na Każdym Celu „Pasyw”: 8/7/6 sekund -> 8/6/4 sekund
- Zmniejszenie Obrażeń „E”: 30/32.5/35/37/40% -> 35/40/45/50/55%
Renata Glasc (NERF)
- Podstawowy Pancerz: 29 -> 27
- Dodatkowe Obrażenia Magiczne, Gdy Renata Oznaczy Cel „Pasyw”: 1-3.5% (na poziomach 1-13)(+1% za każde 100 AP) -> 1-2% (na poziomach 1-9)(+2% za każde 100 AP)
- Dodatkowe Obrażenia Magiczne Przeciwko Oznaczonym Celom „Pasyw”: 1-3.5% (na poziomach 1-13)(+1% za każde 100 AP) -> 1-2% (na poziomach 1-9) (+2% za każde 100 AP) (obrażenia przeciwko nieoznaczonym celom bez zmian)
Thresh (BUFF)
- AP i Dodatkowy Pancerz Za Każdą Duszę „Pasyw”: 0.75 -> 1
- Wytrzymałość Tarczy „W”: 60/90/120/150/180 (+1 za każdą duszę) -> 60/90/120/150/180 (+2 za każdą duszę)
Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy