Patch 12.9 – Buffy, Nerfy i Zmiany

Patch 12.9 – Buffy, Nerfy i Zmiany

Reklamy

ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Renekton (BUFF)

  • Przyrost HP: 92 -> 97
  • Przyrost AD: 3.75 -> 4.15
  • AD na 18. Poziomie: 132.75 -> 139.55
  • Czas Odnowienia „W”: 13/12/11/10/9 sekund -> 16/14/12/10/8 sekund
  • Łączne Obrażenia Fizyczne „W”: 10/30/50/70/90 (+75% AD) -> 10/40/70/100/130 (+75% AD)
  • Łączne Obrażenia Fizyczne Przy Wzmocnieniu „W”: 15/45/75/105/135 (+75% AD) -> 15/60/105/150/195 (+75% AD)
  • Obrażenia Magiczne Na Sekundę „R”: 40/80/120 (+10% AP) -> 50/100/150 (+10% AP)

Sion (NERF)

  • [NOWOŚĆ] Nie Niszczycielka Siła „Pasyw”: Sion zadaje teraz budowlom o 60% mniej obrażeń w trakcie trwania swojej umiejętności biernej (obejmuje runy i przedmioty).

 

ZMIANY NA DŻUNGLI

Hecarim (BUFF)

  • Obrażenia Fizyczne „Q”: 60/90/120/150/180 (+85% dodatkowych AD) -> 60/90/120/150/180 (+90% dodatkowych AD)
  • Czas Odnowienia „W”: 18 sekund -> 14 sekund

Master Yi (NERF)

  • Dodatkowa Prędkość Ataku „R”: 25/45/65% -> 25/35/45%

Nidalee (NERF)

  • Podstawowe Zdrowie: 570 -> 540

Olaf (ZMIANY)

  • Przyrost AD: 3.5 -> 4.7
  • AD na 18. Poziomie: 127.5 -> 148
  • Przyrost HP: 100 -> 105
  • Przyrost Many: 42 -> 50 
  • Maksymalna Wartość Przyznawanej Prędkości Ataku „Pasyw”: 99% -> 40-100%
  • [NOWOŚĆ] Czas na Walkę „Pasyw”: Gniew Berserkera zapewnia teraz 10-30% kradzieży życia (na poziomach 1-18) w zależności od brakującego zdrowia Olafa.
  • [ZAKTUALIZOWANO] Szybka Matma „Pasyw”: Bonusy osiągają maksymalny próg, gdy poziom zdrowia wynosi 0% -> 30%
  • Czas Odnowienia „Q”: 7 sekund -> 9 sekund
  • Obrażenia „Q”: 80/125/170/215/260 -> 60/110/160/210/260
  • Minimalny Zasięg „Q”: 300j. -> 425j.
  • Koszt Many „Q”: 60 na wszystkich poziomach -> 40/45/50/55/60
  • [NOWOŚĆ] Łomot Jest w Drodze. Adresat: Ty „Q”: Q — Rzut Toporem teraz zmniejsza wartość pancerza o 20/22.5/25/27.5/30% przez 4 sekundy po trafieniu bohatera wroga. (Uwaga: kolejne topory odnowią czas trwania osłabienia).
  • [ZAKTUALIZOWANO] Żonglowanie Toporoem „Q”: Teraz podnoszenie toporów zwraca cały czas odnowienia Q — Rzutu Toporem, ale toporami można rzucać maksymalnie raz na 3 sek. (Uwaga: limit 3 sek. skaluje się z przyspieszeniem umiejętności).
  • [ZAKTUALIZOWANO] Z Drogi „Q”: Wprowadzono drobne wzmocnienie Q — Rzutu Toporem, by od teraz sprawniej zapewniało przenikanie przed potwory z dżungli, które zostały trafione przez Olafa, lub które znajdują się w pobliżu bohatera, gdy ten użyje Q.
  • [ZAKTUALIZOWANO] Zmiana Nazwy „W”: Zgubne Uderzenia -> Trzeba Być Twardym
  • Czas Odnowienia „W”: 16 sekund na wszystkich poziomach -> 16/14.5/13/11.5/10 sekund
  • Prędkość Ataku „W”: 50/60/70/80/90% -> 40/50/60/70/80%
  • Czas Działania Umiejętności „W”: 6 sekund -> 4 sekund
  • [NOWOŚĆ] Po Prostu „W”: „W” teraz resetuje ataki podstawowe Olafa.
  • [NOWOŚĆ] Trzeba „W”: Po aktywacji Olaf zyskuje tarczę o wytrzymałości 10/45/80/115/150 (+25% brakującego zdrowia, maks. do 30% jego aktualnego zdrowia) na 2.5 sekund.
  • [USUNIĘTO] Być „W”: Nie zapewnia już kradzieży życia.
  • [USUNIĘTO] Twardym „W”: Nie wzmacnia już leczenia Olafa w zależności od brakującego zdrowia.
  • Dodatkowe AD „R”: 15/20/25 (+30% AD) -> 10/20/30 (+25% AD)
  • Czas Trwania „R”: 6 sekund -> 3 sekund
  • Pancerz i Odporność na Magię Efektu Biernego „R”: 20/30/40 -> 10/25/40
  • [USUNIĘTO] Jestem Nie Do Powstrzymania „R”: Dodatkowy pancerz i odporność na magię efektu biernego R — Ragnaroku nie są już tracone w trakcie trwania umiejętności.
  • [NOWOŚĆ] Mój Gniew Nie Zna Granic „R”: Trafienie bohatera atakiem podstawowym lub E — Szaleńczym Zamachem wydłuża czas trwania Ragnaroku do 2.5 sekund Olaf może w nieskończoność odświeżać Ragnarok.

Rengar (NERF)

  • Obrażenia Zadawane Potworom „W”: 85-150 (na poziomach 1-18) -> 65-130  (na poziomach 1-18)

Shyvana (ZMIANY)

  • Częstotliwość Zadawania Obrażeń „W”: 1 sekunda -> 0.5 sekundy
  • [NOWOŚĆ] Obszar działania E — Ognistego Podmuchu Shyvany nakłada teraz oznaczenia na wrogów, którzy wejdą w obszar.

Taliyah (ZMIANY)

  • Podstawowe Zdrowie: 531 -> 500
  • Podstawowa Regeneracja Zdrowia: 7 -> 6.5
  • Przyrost Regeneracji Zdrowia: 0.7 -> 0.65
  • Podstawowa Mana: 425 -> 470
  • Podstawowa Regeneracja Many: 9.34 -> 8
  • Przyrost Regeneracji Many: 0.85 -> 0.8
  • Podstawowy Pancerz: 20 -> 18
  • Prędkość Ruchu: 335j. -> 330j.
  • Dodatkowa Prędkość Ruchu Poza Walką „Pasyw”: 20-45% (na poziomach 1-18) -> 10/20/35/55% (na poziomach 1/9/12/15)
  • Zanikanie Umiejętności Biernej, Gdy Taliyah Nie Jest w Pobliżu Terenu „Pasyw”: 1 sekunda -> 2.5 sekundy
  • Koszt Many „Q”: 50/60/70/80/90 -> 60/65/70/75/80
  • Czas Odnowienia „Q”: 7/6/5/4/3 sekundy -> 6.5/5.5/4.5/3.5/2.5 sekundy
  • Obrażenia Jednego Kamienia „Q”: 70/95/120/145/170 (+45% AP) -> 38/61/84/107/130 (+50% AP)
  • Zmniejszenie Obrażeń Za Każdy Kolejny Odłamek Kamienia „Q”: 50% -> 60%
  • Obrażenia Przy 5 Kamieniach „Q”: 210/285/360/435/510 (+135% AP) -> 98.8/158.6/218.4/278.2/338 (+130% AP)
  • Zmniejszenie Obrażeń za Każdy Odłamek Kamienia Przeciwko Potworom „Q”: 25% -> 60%
  • [NOWOŚĆ] Niesamowita Skutecznosć „Q”: Każdy odłamek kamienia zadaje teraz dodatkowe 30 (+10% AP) obrażeń potworom.
  • [NOWOŚĆ] Rozrzucone Kamienie „Q”: Odłamki kamieni zadają teraz obrażenia obszarowe w promieniu 175j. (około 1.6 Teemo).
  • [NOWOŚĆ] Twarda Jak Skała „Q”: Q — Utkana Salwa nie będzie się kończyć, gdy Taliyah jest pod wpływem Inercji.
  • [NOWOŚĆ] To Nie Zwykły Kamień „Q”: Użycie Q — Utkanej Salwy na Wyjałowionej Ziemi teraz zużywa Wyjałowioną Ziemię, by wystrzelić jedną skałę, która zadaje podwójne obrażenia [76/122/168/214/260 (+100% AP)] i spowalnia trafione cele na obszarze o promieniu 225j. o 30/35/40/45/50% na 2 sekundy.
  • Koszt Many na Wyjałowionej Ziemi „Q”: 1 -> 20
  • Minimalny Czas Odnowienia na Wyjałowionej Ziemi „Q”: 1 sekunda -> 0.75 sekundy
  • Czas Trwania Wyjałowionej Ziemi „Q”: 25 sekund -> 30 sekund
  • Promień Wyjałowionej Ziemi „Q”: 300j. -> 400j.
  • [ZAKTUALIZOWANO] Równy Teren „Q”:Rozmiar Wyjałowionej Ziemi na Howling Abyss jest teraz taki sam, jak na Summoner’s Rift.
  • [NOWOŚĆ] Puszczanie Kaczek „Q”: Q — Utkana Salwa ma teraz nowe efekty wizualne, dźwiękowe, animacje i ikonkę, gdy jest rzucana na Wyjałowionej Ziemi!
  • Koszt Many „W”: 70/80/90/100/110 -> 40/30/20/10/0
  • Czas Odnowienia „W”: 16/15/14/13/12 sekund -> 14/12.5/11/9.5/8 sekund
  • Zasięg Podrzucenia „W”: 200j. -> 225j.
  • Opóźnienie Przed Podrzuceniem „W”: 0.8 sekund -> 0.75 sekundy
  • [ZAKTUALIZOWANO] Delikatny Jak Piasek „W”: W — Sejsmiczny Wstrząs już nie zadaje obrażeń.
  • Czas Odnowienia „E”: 16/14/12/10/8 sekund -> 16/15/14/13/12 sekund
  • Obrażenia Pierwszego Użycia „E”: 50/75/100/125/150 (+40% AP) -> 60/105/150/195/240 (+60% AP)
  • Stopień Spowolnienia „E”: 20% (+4% AP) -> 20/22/24/26/28% (Usunięto skalowanie z mocą umiejętności)
  • Obrażenia Wybuchu Skały „E”: 50/60/70/80/90 (+30% AP) -> 25/45/65/85/105  (+30% AP)
  • Zmniejszenie Obrażeń Za Każde Trafienie Skałą „E”: 15% -> 25%
  • Maksymalne Obrażenia Wybuchu Skały „E”: 155/186/217/248/279 (+93% AP) -> 62.5/112.5/162.5/212.5/262.5 (+75% AP)
  • Opóźnienie Między Użyciem Umiejętności A Pojawieniem Się Pierwszego Rzędu Skał „E”: 0.1 sekundy -> 0 sekund
  • Opóźnienie Między Pojawianiem Się Rzędów Skał Po Pierwszym Rzędzie „E”: 0.1 sekundy -> 0.17 sekundy
  • [ZAKTUALIZOWANO] Ruchy Tektoniczne „E”: E — Rozpruta Ziemia teraz tworzy 6 rzędów skał, które rozchodzą się na zewnątrz od Taliyah. W każdym rzędzie znajdują się 4 skały (wcześniej powstawały 4 rzędy skał z 6 skałami w każdym).
  • [NOWOŚĆ] Między Młotem A Kowadłem „E”: Skały ogłuszają teraz wrogów, którzy przez nie doskakują, na czas trwania doskoku + 0.6/0.7/0.8/0.9/1 sekundy (Uwaga: maksymalny czas działania ogłuszenia wynosi 2 sekundy, a potwory zawsze zostają ogłuszone na maksymalny możliwy czas).
  • [ZAKTUALIZOWANO] To Tylko Skała „E”: E — Rozpruta Ziemia już nie wybucha, zadając dodatkowe obrażenia po 4 sekundach.
  • Zasięg „R”: 3000/4500/6000j. -> 2500/4500/6500j.
  • Zasięg Doskoku Po Zeskoczeniu Ze Ściany „R”: 400j. -> 700j.
  • Szybkość Doskoku Po Zeskoczeniu Ze Ściany „R”: 1000j. -> 1200j.
  • [ZAKTUALIZOWANO] Puszczanie Kaczuch „R”: Poruszanie się Taliyah w trakcie podróży na Ścianie Tkaczki powoduje, że Taliyah doskakuje w kliknięte miejsce na maksymalny zasięg doskoku, zamiast zrzucać ją prostopadle do ściany.
  • [ZAKTUALIZOWANO] Skalna Surferka „R”: Użycie doskoku w trakcie zeskakiwania ze ściany pozwala na większy margines błędu podczas prób doskakiwania przez teren.
  • [NOWOŚĆ] Nie Tak Prędko Ptaszku „R”: Obrażenia zadawane przez wrogich bohaterów lub budowle teraz uniemożliwiają Taliyah rzucenie R — Ściany Tkaczki na 3 sekundy.
  • [USUNIĘTO] Pionierzy Potrafili Surfować Po Ścianiach Kilometrami „R”: Otrzymywanie obrażeń nie zrzuca już Taliyah z jej ściany.

 

ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Ahri (NERF)

  • Czas Odnowienia „E”: 12 sekund -> 14 sekund
  • Czas Odnowienia „R”: 130/105/80 sekund -> 140/115/90

Pyke (ZMIANY)

  • Obrażenia Zamienione W Szare Zdrowie, Gdy W Pobliżu Znajduje Się Dwóch Lub Więcej Wrogów „Pasyw”: 40% (+0.5% za każdy ładunek destrukcji) -> 45% (+0.5% za każdy ładunek destrukcji)
  • [NOWOŚĆ] Bon Apetit „Q”: Kościany Harpun przywraca teraz manę przy trafieniu wrogiego bohatera.
  • Koszt Many „Q”: 50/55/60/65/70 -> 74/78/82/86/90
  • Zwrot Many „Q”: 50% -> 75%
  • Czas Odnowienia „R”: 120/100/80 sekund -> 100/85/70 sekund
  • [USUNIĘTO] Lekka Kieszeń „R”: Pyke nie otrzymuje już dodatkowo Twojej Działki ze złotem za egzekucję wrogich bohaterów swoim R (ostatni asystujący sojusznik wciąż otrzyma Twoją Działkę).
  • [USUNIĘTO] Nie Ma Takich Gratisów „R”: Pyke nie otrzymuje już dodatkowej Twojej Działki ze złotem, gdy sojusznicy zabiją wrogów w obszarze egzekucji Śmierci z Głębin.

 

ZMIANY NA ADC

Varus (BUFF)

  • Dodatkowa Prędkość Ataku Za Zabójstwa Jednostek Niebędących Bohaterami „Pasyw”: 10/15/20% (+15% dodatkowej prędkości ataku) -> 10/15/20% (+20% dodatkowej prędkości ataku)
  • Dodatkowa Prędkość Ataku Za Zabójstwa Bohaterów „Pasyw”: 40% (+30% dodatkowej prędkości ataku)  40% (+40% dodatkowej prędkości ataku)
  • Dodatkowe Obrażenia Magiczne Przy Trafieniu „W”: 7/10.5/14/17.5/21 (+30% AP) -> 7/12/17/22/27 (+30% AP)

 

ZMIANY NA SUPPORCIE

 

 

Braum (BUFF)

  • Czas Odnowienia Na Każdym Celu „Pasyw”: 8/7/6 sekund -> 8/6/4 sekund
  • Zmniejszenie Obrażeń „E”: 30/32.5/35/37/40% -> 35/40/45/50/55%

Renata Glasc (NERF)

  • Podstawowy Pancerz: 29 -> 27
  • Dodatkowe Obrażenia Magiczne, Gdy Renata Oznaczy Cel „Pasyw”: 1-3.5% (na poziomach 1-13)(+1% za każde 100 AP) -> 1-2% (na poziomach 1-9)(+2% za każde 100 AP)
  • Dodatkowe Obrażenia Magiczne Przeciwko Oznaczonym Celom „Pasyw”: 1-3.5% (na poziomach 1-13)(+1% za każde 100 AP) -> 1-2% (na poziomach 1-9) (+2% za każde 100 AP) (obrażenia przeciwko nieoznaczonym celom bez zmian)

Thresh (BUFF)

  • AP i Dodatkowy Pancerz Za Każdą Duszę „Pasyw”: 0.75 -> 1
  • Wytrzymałość Tarczy „W”: 60/90/120/150/180 (+1 za każdą duszę) -> 60/90/120/150/180 (+2 za każdą duszę)
Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy