Nidalee, Zwierzęca Łowczyni to trudna postać ze skomplikowanymi mechanikami zabójczyni w League of Legends. Obecnie spotykana tylko i wyłącznie na dżungli oraz budowana pod AP. Niesamowicie mobilna bohaterka z potężnymi obrażeniami, ale coś za coś. Jej główna umiejętność nie jest wcale prosta do trafienia, a to właśnie na niej opiera się Nidalee. Bez tego jest bezużyteczna, tak samo jak i bez wkładu we wczesną fazę gry.
Umiejętności
Pasyw – Grasowanie
Prędkość ruchu Nidalee zostaje zwiększone o 10% na 2 sekundy, jeżeli przemieszcza się po zaroślach. Premia jest zwiększona do 30%, jeżeli jest zwrócona w stronę pobliskiego widocznego wrogiego bohatera.
Trafianie pobliskich potworów lub wrogich bohaterów przy pomocy Rzutu Oszczepem lub Pułapki oznacza ich jako Nawiedzonych i ujawnia na 4 sekund. Wówczas Nidalee otrzymuje 10% bonusowej prędkości ruchu na czas trwania oznaczenia. Premia jest zwiększona do 30%, jeżeli jest zwrócona w stronę pobliskiego oznaczonego celu. Ponadto, pierwsze użycie Dobijania i Susa przeciwko oznaczonym celu jest wzmocnione.
Q – Rzut Oszczepem
Czas Odnowienia: 6 sekund
Koszt: 50/60/70/80/90 many
Zasięg: 1500j.
Minimalne Obrażenia Magiczne: 70/90/110/130/150 (+70% AP)
Maksymalne Obrażenia Magiczne: 210/270/330/390/450 (+150% AP)
Nidalee rzuca swoją włócznią w wybranym kierunku i zada obrażenia magiczne. Obrażenia są zwiększone o 0%-200% (zależnie od przebytego dystansu).
Dobijanie
Czas Odnowienia: 6 sekund
Bonusowe Obrażenia: 1/1.25/1.5/1.75%
Maksymalne Bonusowe Obrażenia: 100/125/150/175%
Minimalne Obrażenia Magiczne: 5/30/55/80 (+75% AD)(+40% AP)
Maksymalne Obrażenia: 10/67.5/137.5/220 (+150/168.75/187.5/206.25% AD)(+80/90/100/110% AP)
Wzmocnione Minimalne Obrażenia z Pasywu: 7/42/77/112 (+105% AD)(+56% AP)
Wzmocnione Maksymalne Obrażenia z Pasywu: 14/94.5/192.5/308 (+210/236.25/262.5/288.75% AD)(+112/126/140/154% AP)
Następny atak Nidalee zada obrażenia magiczne zależne od obecnej ilości życia wroga. Umiejętność umożliwia resetowanie auto ataków.
W – Pułapka
Czas Odnowienia: 13/12/11/10/9 sekund
Koszt: 40/45/50/55/60 many
Zasięg: 900j.
Obrażenia Magiczne co sekundę: 10/20/30/40/50 (+5% AP)
Całkowite Obrażenia Magiczne: 40/80/120/160/200 (+20% AP)
Nidalee stawia pułapkę w wybranym miejscu, która zostaje ukryta i uzbrojona po 1.5 sekundy i trwa maksymalnie 2 minuty. Pierwsza wroga jednostka, która w nią wejdzie będzie otrzymywać obrażenia magiczne przez 4 sekundy. Pułapka ma 6 maksymalnego zdrowia i może zostać zniszczona tylko przez podstawowe ataki wrogich bohaterów.
Sus
Czas Odnowienia: 6 sekund
Zasięg: 375j. (standard) / 750j. (zwiększony)
Obrażenia Magiczne: 60/110/160/210 (+30% AP)
Zredukowany Czas Odnowienia: 3/2.5/2/1.5 sekundy
Nidalee skacze w wybranym kierunku i zadaje obrażenia magiczne w trakcie lądowania.
E – Pierwotna Moc
Czas Odnowienia: 12 sekund
Koszt: 50/60/70/80/90 mana
Minimalne Leczenie: 35/55/75/95/115 (+32.5% AP)
Maksymalne Leczenie: 70/110/150/190/230 (+65% AP)
Bonusowa Prędkość Ataku: 20/30/40/50/60%
Nidalee może uzdrowić siebie lub sojusznika i zwiększyć w ten sposób prędkość ataku swojego celu na 7 sekund.
Zamach
Czas Odnowienia: 6 sekund
Obrażenia Magiczne: 80/140/200/260 (+45% AP)
Nidalee zadaje obrażenia magiczne trafionym wrogim jednostkom.
R – Postać Pumy
Czas Odnowienia: 3 sekundy
Aktywacja: Nidalee przemienia się w pumę i zyskuje nowy zestaw umiejętności. Umiejętność ta jest dostępna od samego początku.
Aktywacja: Nidalee zamienia się w człowieka i otrzymuje nowy zestaw umiejętności.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | W | E | Q | Q | R | Q | E | Q | E | R | E | E | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Nidalee:
Buty: