Nocturne, Wieczny Koszmar

Nocturne, Wieczny Koszmar – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Nocturna

Reklamy

Nocturne, Wieczny Koszmar to średniej trudności zabójca w League of Legends. Spotkamy go głównie na dżungli, ale zdarza się też na środkowej bądź górnej alejce. Posiada on spore obrażenia, a po 6 poziomie ma coraz większe możliwości na zabójstwa. Brak mu mobilności przez co łatwo jest go złapać i zabijać, a przez to stanie się bezużyteczny. 

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Ostrza Cieni 

Pasyw – Ostrza Cieni 

Czas Odnowienia: 14 sekund 

Co jakiś czas następny atak Nocturne’a zada 20% AD bonusowych obrażeń fizycznych swojemu celowi i 120% AD obrażeń fizycznych pobliskim wrogom oraz uleczy się za 15-40 (zależnie od poziomu)(+15% AP) za każdego trafionego wroga. 

Q – Zwiastun Zmierzchu 

Q – Zwiastun Zmierzchu 

Czas Odnowienia: 8 sekund 

Koszt: 60/65/70/75/80 many 

Zasięg: 1200j. 

Obrażenia Fizyczne: 65/110/155/200/245 (+75% bonusowego AD) 

Prędkość Ruchu: 15/20/25/30/35% 

Bonusowe AD: 20/30/40/50/60  

Nocturne ciska plamą cienia w wybranym kierunku, która zadaje obrażenia trafionemu wrogowi i podąża za nim. Nocturne otrzymuje prędkość ruchu, bonus do obrażeń i przenika przez jednostki znajdując się na śladzie. 

W – Całun Mroku 

W - Całun Mroku 

Czas Odnowienia: 20/18/16/14/12 sekund 

Koszt: 50 many 

Bonusowa Prędkość Ataku: 30/35/40/45/50% 

Maksymalna Bonusowa Prędkość Ataku: 60/70/80/90/100%  

Biernie: Prędkość ataku Nocturne’a zostaje permanentnie zwiększona.  

Aktywacja: Tworzy on barierę wokół siebie na 1.5 sekundy, która zablokuje umiejętność wroga. Nocturne otrzyma podwojoną premię do prędkości ataku w razie zablokowania umiejętności na 5 sekund. 

E – Niewymowna Groza 

E – Niewymowna Groza 

Czas Odnowienia: 15/14/13/12/11 sekund  

Koszt: 60/65/70/75/80 many  

Zasięg: 425j. 

Obrażenia Magiczne: 80/125/170/215/260 (+100% AP) 

Czas Trwania Przerażenia: 1.25/1.5/1.75/2/2.25 sekundy 

Biernie: Nocturne otrzymuje 335 bonusowej prędkości ruchu, gdy idzie w kierunku przerażonej jednostki.  

Aktywacja: Nocturne umieszcza koszmar w umyśle wybranej jednostki i zadaje mu co sekundę obrażenia. Jeżeli wrogowi nie uda się oddalić na czas, zostanie on przestraszony oraz spowolniony o 90% na czas trwania przerażenia.  

R – Paranoja 

R – Paranoja 

Czas Odnowienia: 140/115/90 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 2500/3250/4000j. 

Obrażenia Fizyczne: 150/275/400 (+120% bonusowego AD) 

Aktywacja: Nocturne sprawia, że cała mapa zostaje pogrążona w ciemności, przez co widoczność zostanie zmniejszona wrogom.  

Reaktywacja: Nocturne ma rzuca się na wybranego bohatera znajdującego się w zasięgu i zadaje mu obrażenia fizyczne.  

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
W E Q Q R Q E Q E R E E W W W

 

 

Runy

runy nocturne

Budowanie postaci

Start:

emberkniferefilable

hailbladerefilable

Ważne przedmioty dla Nocturne’a:

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy