Kennen, Serce Nawałnicy, to błyskawicznie szybki mag. Często niedoceniana postać, która potrafi nieźle zaskoczyć przeciwników. Jest on całkiem mobilny oraz posiada sporo możliwości na unieruchomienie przeciwników. Kennen jest średniej trudności postacią, która zada spore obrażenia już z dwoma przedmiotami.
Umiejętności
Pasyw – Znak Burzy

Kennen trafiając przeciwników przy pomocy swoich umiejętności nakłada na nich ładunki, które utrzymują się na 6 sekund. Jeżeli cel ma na sobie trzy ładunki, wówczas zostanie on ogłuszony za pomocą następnej umiejętności na 1.25s., a Kennen odzyska 25pkt. energii. Warto pamiętać, że efekt jest osłabiony i trwa już tylko 0.5s., jeżeli cel zostanie ogłuszony ponownie w ciągu 6 sekund.
Q – Grzmiący Shuriken

Czas Odnowienia: 8/7/6/5/4 sekund
Koszt: 60/55/50/45/40 energii
Zasięg: 1050j.
Obrażenia Magiczne: 75/115/155/195/235 (+75% AP)
Kennen rzuca w wybranym kierunku shurikenem, który zada obrażenia magiczne pierwszej trafionej wrogiej jednostce i naznaczy go Znakiem Burzy.
W – Porażenie Elektryczne

Czas Odnowienia: 14/12/10/8/6 sekund
Koszt: 40 energii
Bonusowe Obrażenia Magiczne: 10/20/30/40/50 (+60/70/80/90/100% bonusowego AD)(+20% AP)
Obrażenia Magiczne: 60/85/110/135/160 (+80% AP)
Biernie: Podstawowe ataki Kennena zapewniają ładunek Porażenia Elektrycznego. Po zdobyciu 4 ładunków jego następny podstawowy atak wymierzony w jednostkę inną niż struktura, zostanie wzmocniony i zada dodatkowe obrażenia magiczne, nałoży ładunek pasywu oraz zużyje wszystkie ładunki “W”.
Aktywacja: Kennen porazi wszystkich pobliskich wrogów, którzy mają na sobie Znak Burzy lub zostali złapani przez “R” i zada im obrażenia magiczne.
E – Prędkość Błyskawicy

Czas Odnowienia: 10/9/8/7/6 sekund
Koszt: 100/95/90/85/80 energii
Obrażenia Magiczne: 80/120/160/200/240 (+80% AP)
Obrażenia Dla Jednostek Innych Niż Bohaterowie: 40/60/80/100/120 (+40% AP)
Bonusowa Prędkość Ataku: 40/50/60/70/80%
Aktywacja: Kennen zmienia się w błyskawicę dzięki czemu jego prędkość ruchu zostaje zwiększona o 100% na 2 sekundy i może przenikać przez jednostki. Kennen zadaje obrażenia magiczne wszystkim wrogom, przez których przeniknął oraz odzyskuje 40pkt. energii przy pierwszy dotknięciu wroga. Po powrocie do normalnej postaci otrzyma bonus do prędkości ataku na 4 sekundy.
Reaktywacja: Kennen zakańcza wcześniej Prędkość Błyskawicy.
R – Tnąca Burza

Czas Odnowienia: 120 sekund
Bonusowe Odporności: 20/40/60
Obrażenia Magiczne Co Piorun: 40/75/110 (+20% AP)
Całkowite Obrażenia Zadawane Jednemu Celowi: 300/562.5/825 (+150% AP)
Kennen przywołuje burzę, która razi prądem pobliskich przeciwników i zadaje im obrażenia magiczne. Ponadto otrzymuje on bonusowy pancerz oraz bonusową odporność na magię. Każde trafienie z “R”ki nakłada Znak Burzy (max. 3).
Maxowanie umiejętności
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
| Q | W | E | Q | Q | R | Q | W | Q | W | R | W | W | E | E | R | E | E |
Runy

Budowanie postaci
Start:
![]()
![]()
Ważne przedmioty dla Kennen’a:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buty:
![]()

