Kha’Zix, Łowca Pustki

Kha’Zix, Łowca Pustki – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Kha’Zixa

Reklamy

Kha’Zix, Łowca Pustki, to potwór, którego napędzają ewolucje. Kha’Zix to zabójca stworzony do zabijania bezbronnych, samotnych przeciwników. Jest on silny od samego początku i zdecydowanie powinien skupiać się na odizolowanych celach. Bez zabójstw będzie mu ciężko cokolwiek zrobić w późniejszych fazach gry. Kha’Zixa spotkamy przede wszystkim na dżungli i nie jest on ciężką postacią.  

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Ukryte Zagrożenie 

Pasyw – Ukryte Zagrożenie 

Wrogowie przebywający w odległości 425j. od swoich sojuszników zostają oznaczeni przez Kha’Zixa, a jego niektóre umiejętności mają specjalne interakcje z tymi celami. Jeżeli Kha’Zix był niewidoczny dla wroga, wówczas jego następny podstawowy atak zada 14-116 (zależnie od poziomu)(+40% bonusowego AD) bonusowych obrażeń magicznych oraz spowolni o 25% na 2 sekundy.  

Q – Zakosztuj Ich Strachu 

Q – Zakosztuj Ich Strachu 

Czas Odnowienia: 4 sekundy 

Koszt: 20 many 

Obrażenia Fizyczne: 60/85/110/135/160 (+130% bonusowego AD) 

Obrażenia Fizyczne Izolacji: 126/178.5/231/283.5/336 (+273% bonusowego AD) 

Kha’Zix zadaje obrażenia fizyczne wrogowi za pomocą swoich szponów. Jeżeli jednostka jest odizolowana, wówczas otrzyma ona zwiększone obrażenia o 110% 

Rozwinięcie Większych Szponów  

Rozwinięcie Większych Szponów  

Po wyewoluowaniu tej umiejętności po zaatakowaniu odizolowanego przeciwnika Kha’Zixowi zostanie zrefundowana część odnowienia. Ponadto zasięg podstawowych ataków i Q zostanie zwiększona.   

W – Kolec Pustki 

W – Kolec Pustki 

Czas odnowienia: 9 sekund 

Koszt: 55/60/65/70/75 many 

Zasięg: 1025j. 

Obrażenia fizyczne: 85/115/145/175/205 (+100% bonusowego AD) 

Leczenie: 60/85/110/135/160 (+50% AP) 

Kha’Zix strzela w wybranym kierunku kolcami, które zadadzą obrażenia fizyczne trafionym przeciwnikom. Jeżeli Kha’Zix znajdzie się w pobliżu wybuchu, to zostanie on uzdrowiony.  

Rozwinięcie Kolczatki 

Rozwinięcie Kolczatki 

Po wyewoluowaniu tej umiejętności liczba wystrzeliwanych kolcy zostanie zwiększona do 3, a trafieni wrogowie zostaną spowolnieni o 60% i ujawnieni na 2 sekundy. Natomiast spowolnienie jednostek odizolowanych wyniesie 90%. 

E – Skok 

E – Skok 

Czas odnowienia: 20/18/16/14/12 sekund 

Koszt: 50 many 

Zasięg: 700j. 

Obrażenia fizyczne: 65/100/135/170/205 (+20% bonusowego AD) 

Kha’Zix skacze wybranym kierunku i lądując zadaje obrażenia fizyczne pobliskim wrogim jednostkom. 

Rozwinięcie Skrzydeł  

Rozwinięcie Skrzydeł  

Po ewolucji tej umiejętności zasięg skoku zostanie znacznie wydłużony, a czas jego odnowienia zresetowany po zabójstwie. 

R – Atak Pustki 

R – Atak Pustki 

Czas odnowienia: 100/85/70 sekund

Koszt: 100 many

Po osiągnięciu możliwości dodania punktu w Rke, Kha’Zix będzie w stanie wyewoluować jedną ze swych umiejętności. Po aktywacji tej umiejętności Kha’Zix staje się niewidzialny, jego prędkość ruchu zostaje zwiększona o 40% 

Rozwinięcie Aktywnego Kamuflażu

Rozwinięcie Aktywnego Kamuflażu

Ewoluując tą umiejętność, czas działania zostanie wydłużony, a także zyska on dodatkową opcję użycia tego (przed ewolucją są to 2 użycia). 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q E Q Q R Q W Q W R W W E R E E

 

Mutowanie: Q > W > E

Runy

runy kha

 

Budowanie postaci

Start:

hailbladerefilable

emberkniferefilable

Ważne przedmioty dla Kha’Zixa:

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy