Zyra, Wiedźma Cierni, to średniej trudności mag w League of Legends, którego spotkamy obecnie tylko na supporcie na dolnej alejce. Brak jej mobilności, ale nie można tego powiedzieć o cc’kach oraz o obrażeniach. Zyra jest w stanie zaskoczyć niejednego gracza, który jej nie docenia.
Umiejętności
Pasyw – Cierniowy Ogród
Czas Odnowienia: 13/12/11/10/9 (zależnie od poziomu) sekund
Wokół Zyry co jakiś czas pojawiają się jej sadzonki, które utrzymują się 30 sekund. Po 1 sekundzie wrodzy bohaterowie mogą zniszczyć je poprzez wejście na nie. Zyra może mieć maksymalnie 8 zasianych Nasion w tym samym czasie.
Q – Śmiercionośne Kolce
Czas Odnowienia: 7/6.5/6/5.5/5 sekund
Koszt: 70 many
Zasięg: 800j.
Obrażenia Magiczne: 60/95/130/165/200 (+60% AP)
Zyra zadaje obrażenia magiczne trafionym przeciwnikom. Trafiając sadzonkę, wyrośnie z niego roślina atakująca na daleki dystans przez 8 sekund.
W – Szybki Wzrost
Czas Ładowania: 20/18/16/14/12 sekund
Koszt: 1 nasiono
Zasięg: 850j.
Biernie: Zyra przechowuje Nasiona (max.2). Zabijanie wrogich jednostek zapewni 20% ładowania Nasiona, zwiększone do 100% za zabicie wrogich bohaterów i dużych jednostek.
Aktywacja: Zyra sadzi roślinę w wybranym miejscu na minutę. Umiejętności aktywują je i wówczas rośliny atakują wrogie jednostki.
E – Korzenny Uścisk
Czas Odnowienia: 12 sekund
Koszt: 70/75/80/85/90 many
Zasięg: 1100j.
Obrażenia Magiczne: 60/105/150/195/240 (+50% AP)
Czas Trwania Unieruchomienia: 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy
Zyra wypuszcza pnącza w wybranym kierunku, które zadadzą obrażenia magiczne i unieruchomią trafione wrogie jednostki. Aktywując nasionko, wyrośnie kwiat na 8 sekund, który spowalnia atakowanych wrogów.
R – Duszące Ciernie
Czas Odnowienia: 110/100/90 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 700j.
Obrażenia Magiczne: 180/265/350 (+70% AP)
W wybranym miejscu zostaje przywołany okręg, które zada obrażenia magiczne wrogom w polu rażenia, a następnie po 2 sekundach podrzuci ich do góry. Kwiaty znajdujące się w danym polu odnowią 50% obecnego zdrowia, ich maksymalne zdrowie rośnie o 50%, otrzymują 25% rozmiaru, a czas ich trwania jest odświeżony.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | W | E | E | E | R | E | Q | E | Q | R | Q | Q | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Zyry:
Buty: