Zyra, Wiedźma Cierni

Zyra, Wiedźma Cierni – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Zyry

Reklamy

Zyra, Wiedźma Cierni, to średniej trudności mag w League of Legends, którego spotkamy obecnie tylko na supporcie na dolnej alejce. Brak jej mobilności, ale nie można tego powiedzieć o cc’kach oraz o obrażeniach. Zyra jest w stanie zaskoczyć niejednego gracza, który jej nie docenia.  

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Cierniowy Ogród 

Pasyw - Cierniowy Ogród 

Czas Odnowienia: 13/12/11/10/9 (zależnie od poziomu) sekund 

Wokół Zyry co jakiś czas pojawiają się jej sadzonki, które utrzymują się 30 sekundPo 1 sekundzie wrodzy bohaterowie mogą zniszczyć je poprzez wejście na nie. Zyra może mieć maksymalnie 8 zasianych Nasion w tym samym czasie.  

Q – Śmiercionośne Kolce 

Q - Śmiercionośne Kolce 

Czas Odnowienia: 7/6.5/6/5.5/5 sekund  

Koszt: 70 many 

Zasięg: 800j. 

Obrażenia Magiczne: 60/95/130/165/200 (+60% AP) 

Zyra zadaje obrażenia magiczne trafionym przeciwnikom. Trafiając sadzonkę, wyrośnie z niego roślina atakująca na daleki dystans przez 8 sekund. 

W – Szybki Wzrost 

W – Szybki Wzrost 

Czas Ładowania: 20/18/16/14/12 sekund 

Koszt: 1 nasiono 

Zasięg: 850j. 

Biernie: Zyra przechowuje Nasiona (max.2). Zabijanie wrogich jednostek zapewni 20% ładowania Nasiona, zwiększone do 100% za zabicie wrogich bohaterów i dużych jednostek. 

Aktywacja: Zyra sadzi roślinę w wybranym miejscu na minutę. Umiejętności aktywują je i wówczas rośliny atakują wrogie jednostki 

E – Korzenny Uścisk

E – Korzenny Uścisk 

Czas Odnowienia: 12 sekund 

Koszt: 70/75/80/85/90 many 

Zasięg: 1100j. 

Obrażenia Magiczne: 60/105/150/195/240 (+50% AP) 

Czas Trwania Unieruchomienia: 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy 

Zyra wypuszcza pnącza w wybranym kierunku, które zadadzą obrażenia magiczne i unieruchomią trafione wrogie jednostki. Aktywując nasionko, wyrośnie kwiat na 8 sekund, który spowalnia atakowanych wrogów. 

R – Duszące Ciernie 

R - Duszące Ciernie 

Czas Odnowienia: 110/100/90 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 700j. 

Obrażenia Magiczne: 180/265/350 (+70% AP) 

W wybranym miejscu zostaje przywołany okręg, które zada obrażenia magiczne wrogom w polu rażenia, a następnie po 2 sekundach podrzuci ich do góry. Kwiaty znajdujące się w danym polu odnowią 50% obecnego zdrowia, ich maksymalne zdrowie rośnie o 50%, otrzymują 25% rozmiaru, a czas ich trwania jest odświeżony. 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q WE E R E Q E Q R Q Q W W R W

 

 

Runy

Runy zyra

 

Budowanie postaci

Start:

spellthiefhphp

Ważne przedmioty dla Zyry:

liandrydemonic embracezhonya

Buty:

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy