Ziggs, Hextechowy Saper

Ziggs, Hextechowy Saper, to średniej trudności mag w League of Legends. Spotkamy go na środkowej alejce. Ziggs to jedna z rzadziej granych postaci, ale nie powinno się go przez to nie doceniać. Jego obrażenia potrafią nieźle zaskoczyć. Pasuje idealnie do drużyny, która potrzebuje kogoś do obrony wież lub ich szybkiego niszczenia.  

 

Umiejętności

Pasyw – Krótki Lont 

Pasyw - Krótki Lont 

Czas Odnowienia: 12 sekund 

Podstawowe ataki Ziggsa są wzmocnione i zadadzą 20-160 (zależnie od poziomu)(+50% AP) bonusowych obrażeń magicznych. Ziggs redukuje czas odnowienia pasywu o 4/5/6 (zależnie od poziomu) sekund za każdym razem, gdy użyje umiejętności. 

Q – Skacząca Bomba

Q - Skacząca Bomba 

Czas Odnowienia: 6/5.5/5/4.5/4 sekundy 

Koszt: 50/55/60/65/70 many 

Zasięg: 850j. (min.) / 1400j. (max.) 

Obrażenia Magiczne: 85/130/175/220/265 (+65% AP) 

Ziggs rzuca bombę, która odbija się w wybranym kierunku i zada obrażenia magiczne pobliskim jednostkom. 

W – Ładunek Kumulacyjny 

W - Ładunek Kumulacyjny 

Czas Odnowienia: 20/18/16/14/12 sekund  

Koszt: 65 many 

Zasięg: 1000j. 

Obrażenia Magiczne: 70/105/140/175/210 (+50% AP) 

Próg Demolki: 25/27.5/30/32.5/35% maksymalnego zdrowia wieży 

Aktywacja: Ziggs rzuca w wybrane miejsce ładunek wybuchowy, który wybuchnie po ponownej aktywacji lub po 4 sekundach. Eksplozja zada obrażenia magiczne i odrzuci wrogów.  

Eksplozja Wieży: Wieże poniżej pewnego procenta zdrowia można natychmiast niszczyć. 

Reaktywacja: Ziggs detonuje umiejętność wcześniej. Jeżeli Ziggs znajdował się w tym polu to przeleci krótki dystans. 

E – Hextechowe Miny 

E – Hextechowe Miny 

Czas Odnowienia: 16 sekund 

Koszt: 70/80/90/100/110 many 

Zasięg: 900j. 

Spowolnienie: 30/35/40/45/50% 

Obrażenia Magiczne co Minę: 40/75/110/145/180 (+30% AP) 

Dodatkowe Obrażenia Magiczne: 16/30/44/58/72 (+12% AP) 

Całkowite Obrażenia Przeciwko Jednemu Celowi: 200/375/550/725/900 (+150% AP) 

W wybranym miejscu zostają rozrzucone miny, które wybuchną, gdy ktoś na nie wejdzie. Wówczas zadadzą obrażenia magiczne i spowolnią wrogie jednostki na 1.5 sekundy 

R – Megapiekielna Bomba  

R – Megapiekielna Bomba  

Czas Odnowienia: 120/95/70 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 5000j. 

Obrażenia Magiczne: 200/300/400 (+73.33% AP) 

Zwiększone Obrażenia: 300/450/600 (+110% AP) 

Ziggs rzuca na znaczą odległość sporych rozmiarów bombę, która zada obrażenia magiczne wrogom w polu rażenia. Przeciwnicy w środku otrzymają 50% więcej obrażeń niż ci bardziej oddaleni. 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q W Q Q R Q E Q E R E E W W R W W

 

 

Runy

runy ziggs

 

Budowanie postaci

Start:

hphp

Ważne przedmioty dla Ziggs’a:

ludens echozhonyavoid staff

Buty:

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]