Ziggs, Hextechowy Saper, to średniej trudności mag w League of Legends. Spotkamy go na środkowej alejce. Ziggs to jedna z rzadziej granych postaci, ale nie powinno się go przez to nie doceniać. Jego obrażenia potrafią nieźle zaskoczyć. Pasuje idealnie do drużyny, która potrzebuje kogoś do obrony wież lub ich szybkiego niszczenia.
Umiejętności
Pasyw – Krótki Lont
Czas Odnowienia: 12 sekund
Podstawowe ataki Ziggsa są wzmocnione i zadadzą 20-160 (zależnie od poziomu)(+50% AP) bonusowych obrażeń magicznych. Ziggs redukuje czas odnowienia pasywu o 4/5/6 (zależnie od poziomu) sekund za każdym razem, gdy użyje umiejętności.
Q – Skacząca Bomba
Czas Odnowienia: 6/5.5/5/4.5/4 sekundy
Koszt: 50/55/60/65/70 many
Zasięg: 850j. (min.) / 1400j. (max.)
Obrażenia Magiczne: 85/130/175/220/265 (+65% AP)
Ziggs rzuca bombę, która odbija się w wybranym kierunku i zada obrażenia magiczne pobliskim jednostkom.
W – Ładunek Kumulacyjny
Czas Odnowienia: 20/18/16/14/12 sekund
Koszt: 65 many
Zasięg: 1000j.
Obrażenia Magiczne: 70/105/140/175/210 (+50% AP)
Próg Demolki: 25/27.5/30/32.5/35% maksymalnego zdrowia wieży
Aktywacja: Ziggs rzuca w wybrane miejsce ładunek wybuchowy, który wybuchnie po ponownej aktywacji lub po 4 sekundach. Eksplozja zada obrażenia magiczne i odrzuci wrogów.
Eksplozja Wieży: Wieże poniżej pewnego procenta zdrowia można natychmiast niszczyć.
Reaktywacja: Ziggs detonuje umiejętność wcześniej. Jeżeli Ziggs znajdował się w tym polu to przeleci krótki dystans.
E – Hextechowe Miny
Czas Odnowienia: 16 sekund
Koszt: 70/80/90/100/110 many
Zasięg: 900j.
Spowolnienie: 30/35/40/45/50%
Obrażenia Magiczne co Minę: 40/75/110/145/180 (+30% AP)
Dodatkowe Obrażenia Magiczne: 16/30/44/58/72 (+12% AP)
Całkowite Obrażenia Przeciwko Jednemu Celowi: 200/375/550/725/900 (+150% AP)
W wybranym miejscu zostają rozrzucone miny, które wybuchną, gdy ktoś na nie wejdzie. Wówczas zadadzą obrażenia magiczne i spowolnią wrogie jednostki na 1.5 sekundy.
R – Megapiekielna Bomba
Czas Odnowienia: 120/95/70 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 5000j.
Obrażenia Magiczne: 200/300/400 (+73.33% AP)
Zwiększone Obrażenia: 300/450/600 (+110% AP)
Ziggs rzuca na znaczą odległość sporych rozmiarów bombę, która zada obrażenia magiczne wrogom w polu rażenia. Przeciwnicy w środku otrzymają 50% więcej obrażeń niż ci bardziej oddaleni.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | W | E | Q | Q | R | Q | E | Q | E | R | E | E | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Ziggs’a:
Buty: