Zeri, Iskierka Zaun – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Zeri

Zeri, Iskierka Zaun – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Zeri

Reklamy

Umiejętności

Pasyw – Żywa Bateria

Zeri wchłania energię tarcz, które atakuje i sama osłania się tymi tarczami (60% ich wartości po zadaniu im obrażeń). Każda tarcza utrzymuje się przez 3 sekundy.

Reklamy
Reklamy

Gdy Zeri otrzymuje tarczę, to otrzymuje bonusową prędkość ruchu na 3 sekundy.

Q – Szybka Seria

Czas Odnowienia: 1 sekunda

Koszt: Brak

Zasięg: 825j.

Spowolnienie: 14/23/32/41/50%

Całkowite Obrażenia Fizyczne: 9/13/17/21/25 (+110% AD)

Obrażenia Fizyczne co Nabój: 1.29/1.86/2.43/3/3.57 (+15.71% AD)

Biernie: Spowolnienie z naładowanych podstawowych ataków zostaje wzmocnione.

Aktywacja: Zeri wystrzeliwuje serię 7 nabojów w wybranym kierunku. Każdy z nich zadaje obrażenia fizyczne pierwszemu trafionemu przeciwnikowi.

W – Laserowy Wstrząs

Czas Odnowienia: 13/12/11/10/9 sekund

Koszt: 50/60/70/80/90 many

Zasięg: 1200/1500j.

Obrażenia Magiczne: 40/75/110/145/180 (+100% AD)(+60% AP)

Spowolnienie: 30/40/50/60/70%

Czas Trwania: 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy

Zeri wystrzeliwuje elektryczny impuls w wybranym kierunku, który zadaje obrażenia magiczne pierwszemu trafionemu przeciwnikowi i spowalnia go.

Jeżeli impuls trafi w ścianę, to przemieni się w laser, który nakłada te same efekty trafionym przeciwnikom.

E – Iskrząca Moc

Czas Odnowienia: 23/22/21/20/19 sekund

Koszt: 80 many

Zasięg: 300j.

Obrażenia Przebicia: 80/85/90/95/100%

Zeri doskakuje w wybranym kierunku. 3 następne użycia „Q” w ciągu 6 sekund przebijają się przez przeciwników. Każdy następny przeciwnik otrzymuje zredukowane obrażenia.

Zeri doskoczy dalej, jeśli umiejętność zostanie użyta na ścianie lub 50 jednostek od niej.

Czas odnowienia umiejętności jest skracany o 1 sekundę za każdego bohatera, którego Zeri trafi naładowanym atakiem lub umiejętnością.

R – Piorunujący Strzał

Czas Odnowienia: 100/90/80 sekund

Koszt: 100 many

Zasięg: 825/450j.

Obrażenia Magiczne: 150/250/350 (+80% bonusowego AD)(+80% AP)

Bonusowe Obrażenia Magiczne: 10/15/20 (+15% AP)

Zeri wytwarza pole elektryczne wokół siebie i zadaje obrażenia magiczne wszystkim pobliskim przeciwnikom.

Jeżeli umiejętność trafi przynajmniej jednego bohatera, to Zeri staje się Przeciążona na 6 sekund i otrzymuje 3 ładunki Przeciążenia za każde trafienia bohatera. Każdy ładunek zapewnia 2% bonusowej prędkości ruchu. Zeri otrzymuje ładunki Przeciążenia za każdym razem, gdy trafi wrogiego bohatera wzmocnionym podstawowym atakiem lub umiejętnością.

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Q E W Q R E Q E R E E WW R W W

 

Runy

 

Budowanie 

Przedmioty Startowe: 

dorans bladehp

Przedmioty Mityczne:

Przedmioty Legendarne:

runaans huricanewitsendbc

Buty:

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy