Umiejętności
Pasyw – Żywa Bateria
Zeri wchłania energię tarcz, które atakuje i sama osłania się tymi tarczami (60% ich wartości po zadaniu im obrażeń). Każda tarcza utrzymuje się przez 3 sekundy.
Gdy Zeri otrzymuje tarczę, to otrzymuje bonusową prędkość ruchu na 3 sekundy.
Q – Szybka Seria
Czas Odnowienia: 1 sekunda
Koszt: Brak
Zasięg: 825j.
Spowolnienie: 14/23/32/41/50%
Całkowite Obrażenia Fizyczne: 9/13/17/21/25 (+110% AD)
Obrażenia Fizyczne co Nabój: 1.29/1.86/2.43/3/3.57 (+15.71% AD)
Biernie: Spowolnienie z naładowanych podstawowych ataków zostaje wzmocnione.
Aktywacja: Zeri wystrzeliwuje serię 7 nabojów w wybranym kierunku. Każdy z nich zadaje obrażenia fizyczne pierwszemu trafionemu przeciwnikowi.
W – Laserowy Wstrząs
Czas Odnowienia: 13/12/11/10/9 sekund
Koszt: 50/60/70/80/90 many
Zasięg: 1200/1500j.
Obrażenia Magiczne: 40/75/110/145/180 (+100% AD)(+60% AP)
Spowolnienie: 30/40/50/60/70%
Czas Trwania: 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy
Zeri wystrzeliwuje elektryczny impuls w wybranym kierunku, który zadaje obrażenia magiczne pierwszemu trafionemu przeciwnikowi i spowalnia go.
Jeżeli impuls trafi w ścianę, to przemieni się w laser, który nakłada te same efekty trafionym przeciwnikom.
E – Iskrząca Moc
Czas Odnowienia: 23/22/21/20/19 sekund
Koszt: 80 many
Zasięg: 300j.
Obrażenia Przebicia: 80/85/90/95/100%
Zeri doskakuje w wybranym kierunku. 3 następne użycia „Q” w ciągu 6 sekund przebijają się przez przeciwników. Każdy następny przeciwnik otrzymuje zredukowane obrażenia.
Zeri doskoczy dalej, jeśli umiejętność zostanie użyta na ścianie lub 50 jednostek od niej.
Czas odnowienia umiejętności jest skracany o 1 sekundę za każdego bohatera, którego Zeri trafi naładowanym atakiem lub umiejętnością.
R – Piorunujący Strzał
Czas Odnowienia: 100/90/80 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 825/450j.
Obrażenia Magiczne: 150/250/350 (+80% bonusowego AD)(+80% AP)
Bonusowe Obrażenia Magiczne: 10/15/20 (+15% AP)
Zeri wytwarza pole elektryczne wokół siebie i zadaje obrażenia magiczne wszystkim pobliskim przeciwnikom.
Jeżeli umiejętność trafi przynajmniej jednego bohatera, to Zeri staje się Przeciążona na 6 sekund i otrzymuje 3 ładunki Przeciążenia za każde trafienia bohatera. Każdy ładunek zapewnia 2% bonusowej prędkości ruchu. Zeri otrzymuje ładunki Przeciążenia za każdym razem, gdy trafi wrogiego bohatera wzmocnionym podstawowym atakiem lub umiejętnością.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | E | W | Q | Q | R | Q | E | Q | E | R | E | E | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie
Przedmioty Startowe:
Przedmioty Mityczne:
Przedmioty Legendarne:
Buty: