Zac, Tajna Broń

Zac, Tajna Broń – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Zaca

Reklamy

Zac, Tajna Broń, to średniej trudności bohater w League of Legends, którego spotkamy na dżungli. Zac to postać stworzona do gankowania, jest mobilny, ma sporo cc’ków i niemalże zawsze pomaga zabić przeciwnika. Zabicie go jest bardzo trudne ze względu na jego wytrzymałość, a nawet jeśli się to uda, to wciąż ma pasyw, który kupi mu jeszcze trochę czasu.  

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Podział Komórkowy 

Pasyw - Podział Komórkowy 

Czas Odnowienia: 300 sekund 

Zac otrzymuje zwiększony procent rozmiaru równy 1.5% jego bonusowego zdrowia (max. 2333.33 bonusowego zdrowia). Rozmiar Zaca maleje wraz z brakującym zdrowiem, a maksymalnie 70% całkowitego rozmiaru przy 0% zdrowia. 

Za każdym razem, gdy Zac zadaje obrażenia przynajmniej jednemu wrogowi przy pomocy umiejętności, to traci część swojego ciała, która upada w pobliżu niego i trzyma się 6 sekund. Zarówno Zac jak i jego wrogowie mogą przeprowadzić interakcje z kawałkami jego ciała: jeżeli Zac je podniesie to odnowi 4/5/6/7% (zależnie od poziomu “R”) swojego maksymalnego zdrowia; wrogowie zniszczą je. 

Gdy Zac otrzyma śmiertelne obrażenia, to jego zdrowie zmaleje do 50% i stanie się chwilowo niemożliwy do namierzenia. Wtedy rozdzieli się na 4 bloby, które będą przez 8/7/6/5/4 (zależnie od poziomu) sekund zmierzać do miejsca, gdzie Zac zginął. Każdy blob ma 12% maksymalnego zdrowia Zaca. Jeżeli przynajmniej jeden z nich przeżyje i dojdzie do miejsca, gdzie zginął Zac, to wówczas zmartwychwstanie i odzyska 10-50% (zależnie od ilości blobów, które przeżyły) maksymalnego zdrowia. 

Q – Rozciągające Uderzenie 

Q - Rozciągające Uderzenie 

Czas Odnowienia: 15/13.5/12/10.5/9 sekund 

Koszt: 8% obecnego zdrowia 

Zasięg: 800j. 

Obrażenia Magiczne: 40/55/70/85/100 (+30% AP)(+2.5% maksymalnego zdrowia) 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 80/110/140/170/200 (+60% AP)(+5% maksymalnego zdrowia Zac’a) 

Zac rozciąga swoją rękę w wybranym kierunku i chwyta pierwszego trafionego wroga. Następnie musi zaatakować inną wrogą jednostkę, żeby sprawić, że rzuci jednym w drugiego. Trafione jednostki otrzymują obrażenia magiczne i są spowolnione. 

W – Niestabilna Materia

W – Niestabilna Materia 

Czas Odnowienia: 5 sekund 

Koszt: 4% obecnego zdrowia 

Zasięg: 350j. 

Obrażenia Magiczne: 25/40/55/70/85 (4/5/6/7/8% (+2% co 100 AP) maksymalnego zdrowia celu) 

Zac eksploduje i zadaje obrażenia magiczne pobliskim wrogom. Obrażenia są mniejsze przeciwko minionom oraz potworom. Czas odnowienia umiejętności jest redukowany o 1 sekundę za każdym razem, gdy Zac podniesie bloba. 

E – Elastyczna Proca  

E – Elastyczna Proca  

Czas Odnowienia: 24/21/18/15/12 sekund 

Koszt: 4% obecnego zdrowia 

Zasięg: 1200/1350/1500/1650/1800j. 

Maksymalny Czas Ładowania: 0.9/1/1.1/1.2/1.3 sekundy  

Obrażenia Magiczne: 60/110/160/210/260 (+90% AP) 

Aktywacja: Zac chwyta rękami za ziemię i naciąga się przez 4.5 sekundyUmiejętność może zostać reaktywowana w dowolnej chwili. Jeżeli Zac anuluje umiejętność sam z siebie lub nie reaktywuje umiejętności to zostanie zwrócona połowa kosztu oraz czasu odnowienia. 

Reaktywacja: Zac skacze w wybranym kierunku i podrzuci trafionych przeciwników na 0.5-1 (zależnie od czasu ładowania) sekundy oraz zada obrażenia magiczne. 

R – Hop, do Góry! 

R – Hop, do Góry! 

Czas Odnowienia: 130/115/100 sekund 

Leczenie z Blobów: 5/6/7% swojego maksymalnego zdrowia  

Obrażenia Magiczne: 140/210/280 (+40% AP) 

Zredukowane Obrażenia: 70/105/140 (+20% AP) 

Maksymalne Obrażenia Zadawane Jednemu Celowi: 350/525/700 (+100% AP) 

Biernie: Leczenie z blobów jest zwiększone. 

Aktywacja: Zac odbija się cztery razy przez 3 sekundyotrzymuje 20%-50% (zależnie od czasu trwania) bonusowej prędkości ruchu, nie może używać podstawowych ataków i używać “E” ani “Q” na czas trwania. Każde odbicie zadaje obrażenia magiczne pobliskim wrogom, zostają oni odepchnięci i spowolnieni o 20%. Wrogowie mogą otrzymać obrażenia kilka razy, ale każde poza pierwszym zadaje 50% obrażeń i nie odpycha ich więcej niż raz. 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 W Q E E E R W R W W Q R Q Q

 

 

Runy

runy zac

 

Budowanie postaci

Start:

hailbladerefilable

Ważne przedmioty dla Zac’a:

thornmailvisage

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy