Yuumi, Magiczna Kotka

Yuumi poradnik

Reklamy

Yuumi, Magiczna Kotka, to niskiej trudności support w League of Legends. Spotkamy ją tylko i wyłącznie na dolnej alejce. Jest to specyficzny bohater, ponieważ przyłącza się do innej postaci i nie może przez to zostać obrana za cel. Nie wymaga ona żadnych umiejętności, a jej mechaniki są dziecinnie proste. 

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Pac i Blok 

Pasyw - Pac i Blok 

Czas Odnowienia: 18-6 (zależnie od poziomu) 

Co jakiś czas, następny podstawowy atak Yuumi przeciwko wrogim bohaterom stanie się nie do powstrzymania i otrzymuje 50 bonusowego zasięgu. Ten atak odnawia 25-100 (zależnie od poziomu)(+8% maksymalnej many) many i zapewnia jej 6-400 (zależnie od poziomu)(+30% AP) tarczy, która trwa aż zostanie zniszczona. Gdy Yuumi jest połączona z bohaterem, to tarcza jest przetransferowana do niego. 

Q – Grasujący Pocisk

Q - Grasujący Pocisk 

Czas Odnowienia: 13.5/12/10.5/9/7.5/6 sekund   

Koszt: 90 many 

Zasięg: 1150j. 

Obrażenia Magiczne: 40/70/100/130/160/190 (+30% AP) 

Wzmocnione Obrażenia: 45/85/125/165/205/245 (+40% AP)(2/3.2/4.4/5.6/6.8/8% obecnego zdrowia celu) 

Wystrzelony zostaje pocisk, który zada obrażenia magiczne pierwszej trafionej jednostce. Jeżeli trasa lotu zajmie mu przynajmniej 1 sekundę, wówczas zada dodatkowe obrażenia magiczne oraz spowolni przeciwnika o 20% na 1 sekundę. Pocisk można kontrolować, gdy Yuumi jest Przywiązana. 

W – Ty i Ja! 

W – Ty i Ja! 

Czas Odnowienia: 10/5/0 (zależnie od poziomu) 

Zasięg: 700j. 

Bonusowe Obrażenia Od Ataku: 7.2/8.4/9.6/10.8/12 (+12/14/16/18/20% bonusowego AD) 

Bonusowa Moc Umiejętności: 12/14/16/18/20 (+12/14/16/18/20% AP) 

Moc Adaptacyjna: 12/14/16/18/20 

Moc Adaptacyjna co 100 Bonusowych AD: 20/23.33/26.67/30/33.33  

Moc Adaptacyjna co 100 AP: 12/14/16/18/20 

Biernie: Bohater, do którego jest przywiązana Yuumi otrzymuje bonusowe obrażenia od ataku lub mocy umiejętności, zależnie których ma więcej. Yuumi także otrzymuje moc adaptacyjne, zależnie których ma więcej. Dodatkowo Yuumi zaczyna z punktem rozdanym w tą umiejętność, a “Q” ma za to 6 poziomów ulepszenia.  

Aktywacja: Yuumi może doskoczyć do wybranego sojusznika. Gdy jest przywiązana, wówczas nie można jej namierzyć, tylko wieże mogą. 

Reaktywacja: Yuumi może zmienić bohatera bez czasu odnowienia i odłączy się automatycznie, gdy bohater zginie. Jeżeli Yuumi reaktywuje umiejętność bez wskazania celu, to odłączy się i doskoczy o 250j. w wybranym kierunku, a umiejętność zacznie się odnawaiać. 

E – Ziuum 

E – Ziuum 

Czas Odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund 

Koszt: 40/45/50/55/60 (+15% maksymalnej many) many 

Leczenie: 70/105/140/175/210 (+40% AP) 

Bonusowa Prędkość Ataku: 25/30/35/40/45% 

Yuumi leczy siebie oraz otrzymuje 15% (+10% co 100 AP) bonusowej prędkości ruchu oraz prędkości ataku co 3 sekundy. Gdy jest połączona, to bonusy przejdą na bohatera, do którego jest przyłączona.  

R – Ostatni Rozdział 

R – Ostatni Rozdział 

Czas Odnowienia: 130/110/90 sekund  

Koszt: 100 many 

Zasięg: 1100j. 

Obrażenia Magiczne co Falę: 60/80/100 (+20% AP) 

Zredukowane Obrażenia co Falę: 30/40/50 (+10% AP) 

Maksymalne Obrażenia Przeciwko Bohaterom: 240/320/400 (+80% AP) 

Maksymalne Obrażenia Przeciwko Jednostkom Innym Niż Bohaterowie: 420/560/700 (+140% AP) 

W wybranym kierunku zostają wypuszczone fale, które unieruchomią przeciwnika trafionego trzema lub większą ilością fal. W trakcie trwania umiejętności Yuumi może się ruszać, przywiązywać oraz używać “E”. Każda fala zadaje obrażenia magiczne.  

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q E E E R E Q E Q R Q Q W W R W W

 

 

Runy

runy yuumi

 

Budowanie postaci

Start:

spellthiefhphp

Ważne przedmioty dla Yuumi:

ardentstaff of flowering water

Buty:

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy