Yuumi, Magiczna Kotka, to niskiej trudności support w League of Legends. Spotkamy ją tylko i wyłącznie na dolnej alejce. Jest to specyficzny bohater, ponieważ przyłącza się do innej postaci i nie może przez to zostać obrana za cel. Nie wymaga ona żadnych umiejętności, a jej mechaniki są dziecinnie proste.
Umiejętności
Pasyw – Pac i Blok
Czas Odnowienia: 18-6 (zależnie od poziomu)
Co jakiś czas, następny podstawowy atak Yuumi przeciwko wrogim bohaterom stanie się nie do powstrzymania i otrzymuje 50 bonusowego zasięgu. Ten atak odnawia 25-100 (zależnie od poziomu)(+8% maksymalnej many) many i zapewnia jej 6-400 (zależnie od poziomu)(+30% AP) tarczy, która trwa aż zostanie zniszczona. Gdy Yuumi jest połączona z bohaterem, to tarcza jest przetransferowana do niego.
Q – Grasujący Pocisk
Czas Odnowienia: 13.5/12/10.5/9/7.5/6 sekund
Koszt: 90 many
Zasięg: 1150j.
Obrażenia Magiczne: 40/70/100/130/160/190 (+30% AP)
Wzmocnione Obrażenia: 45/85/125/165/205/245 (+40% AP)(2/3.2/4.4/5.6/6.8/8% obecnego zdrowia celu)
Wystrzelony zostaje pocisk, który zada obrażenia magiczne pierwszej trafionej jednostce. Jeżeli trasa lotu zajmie mu przynajmniej 1 sekundę, wówczas zada dodatkowe obrażenia magiczne oraz spowolni przeciwnika o 20% na 1 sekundę. Pocisk można kontrolować, gdy Yuumi jest Przywiązana.
W – Ty i Ja!
Czas Odnowienia: 10/5/0 (zależnie od poziomu)
Zasięg: 700j.
Bonusowe Obrażenia Od Ataku: 7.2/8.4/9.6/10.8/12 (+12/14/16/18/20% bonusowego AD)
Bonusowa Moc Umiejętności: 12/14/16/18/20 (+12/14/16/18/20% AP)
Moc Adaptacyjna: 12/14/16/18/20
Moc Adaptacyjna co 100 Bonusowych AD: 20/23.33/26.67/30/33.33
Moc Adaptacyjna co 100 AP: 12/14/16/18/20
Biernie: Bohater, do którego jest przywiązana Yuumi otrzymuje bonusowe obrażenia od ataku lub mocy umiejętności, zależnie których ma więcej. Yuumi także otrzymuje moc adaptacyjne, zależnie których ma więcej. Dodatkowo Yuumi zaczyna z punktem rozdanym w tą umiejętność, a “Q” ma za to 6 poziomów ulepszenia.
Aktywacja: Yuumi może doskoczyć do wybranego sojusznika. Gdy jest przywiązana, wówczas nie można jej namierzyć, tylko wieże mogą.
Reaktywacja: Yuumi może zmienić bohatera bez czasu odnowienia i odłączy się automatycznie, gdy bohater zginie. Jeżeli Yuumi reaktywuje umiejętność bez wskazania celu, to odłączy się i doskoczy o 250j. w wybranym kierunku, a umiejętność zacznie się odnawaiać.
E – Ziuum
Czas Odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund
Koszt: 40/45/50/55/60 (+15% maksymalnej many) many
Leczenie: 70/105/140/175/210 (+40% AP)
Bonusowa Prędkość Ataku: 25/30/35/40/45%
Yuumi leczy siebie oraz otrzymuje 15% (+10% co 100 AP) bonusowej prędkości ruchu oraz prędkości ataku co 3 sekundy. Gdy jest połączona, to bonusy przejdą na bohatera, do którego jest przyłączona.
R – Ostatni Rozdział
Czas Odnowienia: 130/110/90 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 1100j.
Obrażenia Magiczne co Falę: 60/80/100 (+20% AP)
Zredukowane Obrażenia co Falę: 30/40/50 (+10% AP)
Maksymalne Obrażenia Przeciwko Bohaterom: 240/320/400 (+80% AP)
Maksymalne Obrażenia Przeciwko Jednostkom Innym Niż Bohaterowie: 420/560/700 (+140% AP)
W wybranym kierunku zostają wypuszczone fale, które unieruchomią przeciwnika trafionego trzema lub większą ilością fal. W trakcie trwania umiejętności Yuumi może się ruszać, przywiązywać oraz używać “E”. Każda fala zadaje obrażenia magiczne.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | E | E | Q | E | R | E | Q | E | Q | R | Q | Q | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Yuumi:
Buty: