Xerath, Wyniesiony Mag

Xerath, Wyniesiony Mag – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Xeratha

Reklamy

Xerath, Wyniesiony Mag, to wysokiej trudności mag w League of Legends. Spotkamy go na środkowej alejce oraz na dolnej w roli supporta. Xerath to bardzo niemobilna postać, a jego wszystkie umiejętności to skillshoty i stąd wynika jego trudność. Jednakże trafianie wszystkich z nich zada spore obrażenia przeciwnikom, więc jest to wdzięczna postać, ale odradzana początkującym.  

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Przypływ Many 

Pasyw - Przypływ Many 

Czas Odnowienia: 12 sekund 

Co jakiś czas ataki podstawowe Xeratha przywracają mu 30-195 (zależnie od poziomu) many, a 6-390 (zależnie od poziomu) many przeciwko wrogim bohaterom.  

Q – Arkanopuls

Q – Arkanopuls

Czas Odnowienia: 9/8/7/6/5 sekund 

Koszt: 80/90/100/110/120 many 

Zasięg: 750j.-1400j. (zależnie od czasu ładowania) 

Zwrot Many: 40/45/50/55/60  

Obrażenia Magiczne: 80/120/160/200/240 (+75% AP) 

Aktywacja: Xerath ładuje maksymalnie 3 sekundy laser, którego zasięg zwiększa się wraz z czasem ładowania. Umiejętność może zostać reaktywowana w każdej chwili. Jeżeli ładowanie nie zakończy się reaktywacją, to umiejętność zostanie anulowana i zrefundowana zostanie połowa kosztu. 

Reaktywacja: Xerath wystrzeliwuje promień lasera w wybranym kierunku i zadaje obrażenia magiczne wszystkim trafionym wrogom. 

W – Oko Zniszczenia 

W – Oko Zniszczenia 

Czas Odnowienia: 14/13/12/11/10 sekund 

Koszt: 70/80/90/100/110 many 

Zasięg: 1000j. 

Obrażenia Magiczne: 60/90/120/150/180 (+60% AP) 

Wzmocnione Obrażenia: 100/150/200/250/300 (+100% AP) 

Wzmocnione Spowolnienie: 60/65/70/75/80% 

W wybranym miejscu Xerath wywołuje wybuch, który spowolni o 25% na 2.5 sekundy oraz zada obrażenia magiczne wrogom w polu rażenia. W środku otrzymają oni więcej obrażeń oraz większe spowolnienie. 

E – Porażająca Kula

E - Porażająca Kula 

Czas Odnowienia: 13/12.5/12/11.5/11 sekund 

Koszt: 60/65/70/75/80 many 

Zasięg: 1125j. 

Obrażenia Magiczne: 80/110/140/170/200 (+45% AP) 

Xerath wystrzeliwuje kulę, która ogłuszy na 0.5-2 (zależnie od poziomu) sekundy oraz zada obrażenia magiczne pierwszemu trafionemu przeciwnikowi. 

R – Tajemny Rytuał 

R – Tajemny Rytuał 

Czas Odnowienia: 130/115/100 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 5000j. 

Ilość Pocisków: 3/4/5  

Obrażenia Magiczne: 200/250/300 (+45% AP) 

Całkowite Obrażenia: 600/1000/1500 (+135/180/225% AP) 

Xerath staje w miejscu i może oddać kilka strzałów o dalekim zasięgu, które zadają obrażenia magiczne trafionym wrogom i odsłaniają trafiony obszar.  

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 W Q Q W W R W W E E R E

 

 

Runy

runy xerath

 

Budowanie postaci

Start:

spellthiefhphp

hphp

Ważne przedmioty dla Xerath’a:

ludens echohorizon focuszhonyavoid staff

Buty:

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy