Xerath, Wyniesiony Mag, to wysokiej trudności mag w League of Legends. Spotkamy go na środkowej alejce oraz na dolnej w roli supporta. Xerath to bardzo niemobilna postać, a jego wszystkie umiejętności to skillshoty i stąd wynika jego trudność. Jednakże trafianie wszystkich z nich zada spore obrażenia przeciwnikom, więc jest to wdzięczna postać, ale odradzana początkującym.
Umiejętności
Pasyw – Przypływ Many
Czas Odnowienia: 12 sekund
Co jakiś czas ataki podstawowe Xeratha przywracają mu 30-195 (zależnie od poziomu) many, a 6-390 (zależnie od poziomu) many przeciwko wrogim bohaterom.
Q – Arkanopuls
Czas Odnowienia: 9/8/7/6/5 sekund
Koszt: 80/90/100/110/120 many
Zasięg: 750j.-1400j. (zależnie od czasu ładowania)
Zwrot Many: 40/45/50/55/60
Obrażenia Magiczne: 80/120/160/200/240 (+75% AP)
Aktywacja: Xerath ładuje maksymalnie 3 sekundy laser, którego zasięg zwiększa się wraz z czasem ładowania. Umiejętność może zostać reaktywowana w każdej chwili. Jeżeli ładowanie nie zakończy się reaktywacją, to umiejętność zostanie anulowana i zrefundowana zostanie połowa kosztu.
Reaktywacja: Xerath wystrzeliwuje promień lasera w wybranym kierunku i zadaje obrażenia magiczne wszystkim trafionym wrogom.
W – Oko Zniszczenia
Czas Odnowienia: 14/13/12/11/10 sekund
Koszt: 70/80/90/100/110 many
Zasięg: 1000j.
Obrażenia Magiczne: 60/90/120/150/180 (+60% AP)
Wzmocnione Obrażenia: 100/150/200/250/300 (+100% AP)
Wzmocnione Spowolnienie: 60/65/70/75/80%
W wybranym miejscu Xerath wywołuje wybuch, który spowolni o 25% na 2.5 sekundy oraz zada obrażenia magiczne wrogom w polu rażenia. W środku otrzymają oni więcej obrażeń oraz większe spowolnienie.
E – Porażająca Kula
Czas Odnowienia: 13/12.5/12/11.5/11 sekund
Koszt: 60/65/70/75/80 many
Zasięg: 1125j.
Obrażenia Magiczne: 80/110/140/170/200 (+45% AP)
Xerath wystrzeliwuje kulę, która ogłuszy na 0.5-2 (zależnie od poziomu) sekundy oraz zada obrażenia magiczne pierwszemu trafionemu przeciwnikowi.
R – Tajemny Rytuał
Czas Odnowienia: 130/115/100 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 5000j.
Ilość Pocisków: 3/4/5
Obrażenia Magiczne: 200/250/300 (+45% AP)
Całkowite Obrażenia: 600/1000/1500 (+135/180/225% AP)
Xerath staje w miejscu i może oddać kilka strzałów o dalekim zasięgu, które zadają obrażenia magiczne trafionym wrogom i odsłaniają trafiony obszar.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
W | Q | E | Q | Q | R | Q | W | Q | W | R | W | W | E | E | R | E | E |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Xerath’a:
Buty: