Wukong, Małpi Król

Wukong, Małpi Król – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Wukonga

Reklamy

WukongMałpi Król, to niskiej trudności wojownik w League of Legends. Spotkamy go na górnej i środkowej alejce, a także na dżungli. Wukong to postać ze sporymi obrażeniami i bardzo użyteczną główną umiejętnością w walkach drużynowych. Wukong potrafi również zwieść swojego przeciwnika poprzez pozostawienie klona. Jego mechaniki są średniej trudności.  

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Kamienna Skóra 

Pasyw – Kamienna Skóra 

Podczas walki z wrogimi bohaterami lub potworami Wukong otrzymuje 5-9 (zależnie od poziomu) premii do pancerza oraz regeneruje 0.5% swojego maksymalnego zdrowia przez 5 sekund. Efekty są zwiększone o 50% na 5 sekundy, gdy Wukong lub jego klon zadadzą obrażenia wrogim bohaterom lub potworom. Bonusy kumulują się do 10 razy, a maksymalnie otrzyma 30-54 (zależnie od poziomu) bonusowego pancerza i 3% maksymalnego zdrowia regeneracji. 

Q – Miażdżący Cios 

Q - Miażdżący Cios 

Czas Odnowienia: 9/8.5/8/7.5/7 sekund 

Koszt: 40 many 

Bonusowy Zasięg: 75/100/125/150/175 

Bonusowe Obrażenia Fizyczne: 20/45/70/95/120 (+50% bonusowego AD) 

Redukcja Pancerza: 10/15/20/25/30% pancerza celu 

Wukong i jego klon wzmacniają swoje kije, a ich następny podstawowy atak w ciągu 5 sekund stanie się nie do powstrzymania, otrzyma bonusowy zasięg, zada bonusowe obrażenia fizyczne i zredukuje pancerz celu na 3 sekundy. Czas odnowienia “Q” jest redukowany o 0.5 sekundy, gdy Wukong lub jego klon zaatakują wroga. Umiejętność umożliwia resetowanie auto ataków. 

W – Wojowniczy Żartowniś 

W – Wojowniczy Żartowniś 

Czas Odnowienia: 20/19/18/17/16 sekund 

Koszt: 80/70/60/50/40 many 

Zasięg: 300j.  

Obrażenia Klona: 35/40/45/50/55% 

Wukong staje się chwilowo niewidzialny i zostawia w miejscu użycia swojego klona na 3.5 sekundy, który zaatakuje pobliskie wrogie jednostki. Klon naśladuje podstawowe ataki, “Q”, prędkość ataku “E” oraz “R”. Klon zadaje zredukowane obrażenia. 

E – Cios Nimbu 

E – Cios Nimbu 

Czas Odnowienia: 10/9.5/9/8.5/8 sekund 

Koszt: 30/35/40/45/50 many 

Zasięg: 625j. 

Obrażenia Magiczne: 80/110/140/170/200 (+80% AP) 

Bonusowa Prędkość Ataku: 40/45/50/55/60% 

Wukong doskakuje do wybranego przeciwnika i zada mu obrażenia magiczne, a także innym wrogom znajdującym się bezpośrednio przy nim. Po trafieniu, Wkong i jego klon zyskują bonus do prędkości ataku na 5 sekund.  

R – Cyklo

R – Cyklon  R – Cyklon  2

Czas Odnowienia: 120/105/90 sekund 

Koszt: 100 many 

Obrażenia co Tick: 1/1.5/2% maksymalnego zdrowia celu (+27.5% AD) 

Całkowite Obrażenia: 16/24/32% maksymalnego zdrowia celu (+440% AD) 

Aktywacja: Wukong zaczyna wirować, a następnie podrzuca trafionych przeciwników i zadaje im obrażenia fizyczne. W trakcie trwania umiejętności Wukong zyskuje 20% premii do prędkości ruchu. Umiejętności może zostać reaktywowana i zostanie wówczas ponowiona. 

Reaktywacja: Wukong i jego klon kręcą się drugi raz. Tym razem ponowna reaktywacja sprawi, że umiejętność zakończy się wcześniej.  

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 E Q W Q Q R E Q E R E E W W R W

 

 

Runy

runy wukong

 

Budowanie postaci

Start:

doran shieldhp

Ważne przedmioty dla Wukong’a:

bcsterakdd

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy