Vladimir, Krwiożerczy Żniwiarz

Vladimir, Krwiożerczy Żniwiarz, to średniej trudności mag w League of Legends, którego spotkamy na środkowej lub górnej alejce. Nie jest on mobilną postacią, ale potrafi uniknąć nadchodzących obrażeń oraz cc’ków. Vladimir jest late game postacią, więc powinno unikać się walk na początku i po prostu farmić, aż będzie miało się odpowiedni poziom i przedmioty. 

 

Umiejętności

Pasyw – Krwiożerczy Pakt 

Pasyw - Krwiożerczy Pakt 

Vladimir zyskuje dodatkowe punkty mocy umiejętności za każde dodatkowe punkty zdrowia. 40 punktów zdrowia = 1 punkt mocy umiejętności LUB 1 punkt mocy umiejętności = 1,4 punktów zdrowia. Możliwa jest tylko jedna opcja na raz. 

Q – Transfuzja 

Q – Transfuzja Q – Transfuzja 2

Czas Odnowienia: 9/8/7/6/5 sekund 

Zasięg: 600j.  

Obrażenia Magiczne: 80/100/120/140/160 (+60% AP) 

Leczenie: 20/25/30/35/40 (+35% AP) 

Wzmocnione Obrażenia: 148/185/222/259/296 (+111% AP) 

Aktywacja: Vladimir kradnie zdrowie wybranego przeciwnika. Używając umiejętności Vladimir zaspokaja swój głód – pasek pod zdrowiem – gdy zrobi się czerwony, wówczas Q zada 85% zwiększonych obrażeń za dodatkowe 30-220 (zależnie od poziomu)(+5% (+4% co 100 AP) brakującego zdrowia), a Vladimir zyska 10% bonusowej prędkości ruchu na 0.5 sekundy.  

W – Kałuża Krwi 

W - Kałuża Krwi 

Czas Odnowienia: 28/25/22/19/16 sekund 

Koszt: 20% obecnego zdrowia 

Obrażenia Magiczne co 0.5 sekundy: 20/33.75/47.5/61.25/75 (+2.5% bonusowego zdrowia) 

Maksymalne Obrażenia Magiczne: 80/135/190/245/300 (+10% bonusowego zdrowia) 

Vladimir zmienia się w kałużę krwi i otrzymuje 37.5% bonusowej prędkości ruchu. Dzięki temu przez 2 sekundy staje się on niemożliwy do namierzenia. Wrogowie znajdujący się w kałuży zostają spowolnieni o 40%, otrzymują obrażenia magiczne co 0.5 sekundy oraz zostaje z nich powoli wysysane zdrowie. 

E – Przypływ Krwi 

E - Przypływ Krwi 

Czas Odnowienia: 13/11/9/7/5 sekund

Koszt: 2/4/6/8% (zależnie od czasu ładowania) maksymalnego zdrowia 

Minimalne Obrażenia Magiczne: 30/45/60/75/90 (+1.5% maksymalnego zdrowia)(+35% AP) 

Maksymalne Obrażenia Magiczne: 60/90/120/150/180 (+6% maksymalnego zdrowia)(+80% AP) 

Spowolnienie: 40/45/50/55/60% 

Aktywacja: Vladimir zaczyna ładować na 1.5 sekundy i spowalnia się o 20% jeżeli ładuje umiejętność dłużej niż 1 sekundę. Umiejętność może być reaktywowana w dowolnej chwili. Jeżeli Vladimir skończy ładowanie, to automatycznie reaktywuje. 

Reaktywacja: Vladimir uwalnia 15 piorun krwi, a każdy kolidujący obrażenia magiczne. Jeżeli umiejętność była ładowana przez przynajmniej 1 sekundę, to spowolni trafionych wrogów na 0.5 sekundy. Jeżeli Vladimir jest poniżej 12% maksymalnego zdrowia, to umiejętność nie będzie kosztować go nic, ale obrażenia wciąż będą rosnąć. 

R – Hemoplaga 

R – Hemoplaga 

Czas Odnowienia: 120 sekund 

Zasięg: 625j.  

Obrażenia Magiczne: 150/250/350 (+70% AP) 

Maksymalne Leczenie: 450/750/1050 (+210% AP) 

Vladimir tworzy w wybranym miejscu plamę, która zaraża przeciwników znajdujących się w jej polu rażenia. Przeciwnicy w trakcie jej działania będą otrzymywać większe obrażenia magiczne. Po krótkiej chwili otrzymają oni obrażenia magiczne oraz wyleczy Vladimira odpowiednio za każdego trafionego bohatera.  

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q W Q R Q E Q E R E E W W R W

 

 

Runy

runy vladimir

Budowanie postaci

Start:

hphp

Ważne przedmioty dla Vladimir’a:

zhonyavoid staff

Buty:

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]