Umiejętności
Pasyw – Zagłada i Mrok
Czas Odnowienia: 25/22/19/16 (zależnie od poziomu) sekund
Zagłada – Co jakiś czas Vex zostaje wzmocniona przez Zagładę, przez co jej następna podstawowa umiejętność przerywa doskoki wrogów i ich przestrasza na 0.75/1/1.25 (zależnie od poziomu) sekundy.
Mrok — za każdym razem, gdy pobliski wróg wykonuje doskok, zostaje oznaczony Mrokiem na 6 sekund. Następny podstawowy atak Vex przeciwko oznaczonemu wrogowi zdetonuje oznaczenie, zadając 30-140 (zależnie od poziomu)(+20% AP) dodatkowych obrażeń magicznych i przywraca 25% czasu odnowienia Zagłady.
Q – Porywisty Pocisk
Czas Odnowienia: 9/8/7/6/5 sekund
Koszt: 45/50/55/60/65 many
Zasięg: 1200j.
Obrażenia Magiczne: 60/105/150/195/240 (+60% AP)
Vex wypuszcza do przodu falę, która zadaje magiczne obrażenia wrogom, przez których przeleci. Po chwili fala przyspiesza, ale zmniejsza się jej szerokość. Porywisty Pocisk wysadza Mrok na wszystkich oznaczonych wrogach, których trafi.
W – Przestrzeń Osobista
Czas Odnowienia: 20/18/16/14/12 sekund
Koszt: 75 many
Vex zyskuje tarczę i emituje falę uderzeniową, zadając obrażenia magiczne wrogom wokół niej. Przestrzeń Osobista wysadza Mrok na wszystkich oznaczonych wrogach, których trafi.
E – Otulająca Ciemność
Czas Odnowienia: 13 sekund
Koszt: 70/80/90/100/110 many
Zasięg: 800j.
Obrażenia Magiczne: 50/70/90/110/130 (+40/45/50/55/60% AP)
Spowolnienie: 30/35/40/45/50%
Cień leci w wybrane miejsce, zwiększając swój rozmiar podczas lotu. Po dotarciu do celu Cień zadaje obrażenia magiczne, spowalnia i oznacza trafionych wrogów Mrokiem.
R – Wzbierający Cień
Czas Odnowienia: 140/120/100 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 2000/2500/3000j.
Inicjalne Obrażenia Magiczne: 75/125/175 (+20% AP)
Zderzeniowe Obrażenia Magiczne: 150/250/350 (+50% AP)
Całkowite Obrażenia Magiczne: 225/375/525 (+70% AP)
Cień leci do przodu, oznaczając i zadając obrażenia magiczne pierwszemu trafionemu wrogiemu bohaterowi. Następnie Vex może ponownie użyć tej umiejętności, aby Cień przyciągnął ją do oznaczonego celu, co zada mu dodatkowe obrażenia magiczne.
Jeśli oznaczony cel zginie w krótkim czasie od otrzymania obrażeń od Wzbierającego Cienia, Vex przez kilka sekund może użyć tej umiejętności ponownie.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
E | Q | W | Q | Q | R | Q | W | Q | W | R | W | W | E | E | R | E | E |
Runy
Budowanie
Przedmioty Startowe:
Przedmioty Mityczne:
Przedmioty Legendarne:
Buty: