Vel’Koz, Oko Pustki

Vel’Koz, Oko Pustki – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Vel’Koza

Reklamy

Vel’Koz, Oko Pustki, to wysokiej trudności mag w League of Legends. Spotkamy go głównie na środkowej linii, ale także i na dolnej alejce w roli supporta. Brak mobilności nadrabia wysokimi obrażeniami i właśnie tym można zaskoczyć przeciwnika. Jednakże mechaniki Vel’Koza są trudne, a trafianie ich nie jest zbyt łatwe, dlatego trzeba ćwiczyć nim bardzo dużo.  

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Dekonstrukcja Organiczna 

Pasyw – Dekonstrukcja Organiczna 

Każda umiejętność Vel’Koza nakłada efekt Dekonstrukcji Organicznej przy trafieniu na 7 sekund, a maksymalnie 3 ładunki. Podstawowe ataki odświeżają czas trwania. W przypadku sukcesywnego nałożenia 3 ładunków wróg otrzyma 33-169 (zależnie od poziomu)(+50% AP) bonusowych obrażeń nieuchronnych. 

Q – Rozszczepienie Plazmowe 

Q – Rozszczepienie Plazmowe Q – Rozszczepienie Plazmowe 2

Czas Odnowienia: 7 sekund 

Koszt: 40/45/50/55/60 many 

Zasięg: 1050j. (pierwszy) / 1100j. (drugi) 

Obrażenia Magiczne: 80/120/160/200/240 (+80% AP) 

Czas Trwania Spowolnienia: 1/1.4/1.8/2.2/2.6 sekundy 

Zwrócenie Many Przy Zabójstwie: 20/22.5/25/27.5/30  

Maksymalna Zwrócona Mana: 60/67.5/75/82.5/90 

Aktywacja: W wybranym kierunku zostaje wystrzelony pocisk, który rozdzieli się na dwie części w razie ponownej aktywacji umiejętności lub przy trafieniu wroga. Trafiając wroga otrzyma on obrażenia magiczne oraz zostanie spowolniony o 70% na kilka sekund. Umiejętność zwraca manę za zabite cele. 

Reaktywacja: Vel’Koz rozdziela pocisk wcześniej. 

W – Wyłom Pustki 

W - Wyłom Pustki 

Czas Odnowienia: 1.5 sekundy 

Czas Ładowania: 19/18/17/16/15 sekund 

Koszt: 50/55/60/65/70 many + 1 ładunek 

Zasięg: 1050j. 

Początkowe Obrażenia Magiczne: 30/50/70/90/110 (+15% AP) 

Obrażenia Magiczne Przy Detonacji: 45/75/105/135/165 (+25% AP) 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 75/125/175/225/275 (+40% AP) 

Biernie: Vel’Koz przechowuje maksymalnie 2 ładunki Wyłomu Pustki. 

Aktywacja: Vel’Koz otwiera szczelinę, która zada obrażenia magiczne wrogom znajdującym się na niej, a także w trakcie wybuchu owej szczeliny. 

E – Tektoniczne Rozerwanie 

E – Tektoniczne Rozerwanie 

Czas Odnowienia: 16/15/14/13/12 sekund 

Koszt: 50/55/60/65/70 many 

Zasięg: 800j. 

Obrażenia Magiczne: 70/100/130/160/190 (+30% AP) 

Zostaje wywołany wybuch. Wrogowie trafieni przez niego zostaną podrzuceni, ogłuszony oraz otrzymają obrażenia magiczne. Przeciwnicy, którzy są blisko Vel’Koza zostaną dodatkowo odrzuceni do tyłu. 

R – Promień Dezintegracji Istot Żywych 

R - Promień Dezintegracji Istot Żywych 

Czas Odnowienia: 120/100/80 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 1550j. 

Obrażenia co Tick: 34.62/48.08/61.54 (+9.62% AP) 

Maksymalne Obrażenia: 450/625/800 (+125% AP) 

Biernie: Wrodzy bohaterowie zostają oznaczeni na 7 sekund. Podstawowe ataki i trafione umiejętności odświeżają czas trwania. 

Aktywacja: Vel’Koz atakuje promieniem (sterujemy myszką) przez 2,5 sekundy i zadaje obrażenia magiczne. Ponadto laser spowalnia o 20%. Oznaczeni wrogowie otrzymują obrażenia nieuchronne. 

Reaktywacja: Vel’Koz kończy umiejętność wcześniej. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q W E Q Q R Q W Q W W E E R E E

 

 

Runy

runy velkoz

 

Budowanie postaci

Start:

spellthiefhphp

hphp

Ważne przedmioty dla Vek’Koz’a:

ludens echozhonyavoid staff

Buty:

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy