Urgot, Motor Agonii

Urgot, Motor Agonii – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Urgota

Reklamy

Urgot, Motor Agonii, to średniej trudności wojownik w League of Legends, którego spotkamy na górnej alejce. Posiada on niemałe obrażenia, a także jest bardzo wytrzymałą postacią. Jednakże jego mechaniki nie należą do najłatwiejszych i stąd wynika trudność gry tym bohaterem. Urgot zdecydowanie wymaga więcej niż 1 grę nim, żeby zacząć nim coś klikać.  

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Wtórny Ogień 

Pasyw - Wtórny Ogień 

Czas Odnowienia co Nogę: 30/20/10/5/2.5 (zależnie od poziomu) seconds

Każda z 6 nóg Urgota ma w sobie działo, które pokrywa pewien obszar. Każde z dział ma jeden pocisk i własny czas odnowienia. Następny podstawowy atak Urgota w kierunku i zasięgu naładowanego działa sprawi, że odda strzał i zada natychmiastowo 40%-100% (zależnie od poziomu) AD (+2%-6% (zależnie od poziomu) maksymalnego zdrowia celu) obrażeń fizycznych wrogom w zasięgu w kształcie stożka, a maksymalnie 60-360 (zależnie od poziomu) przeciwko potworom. 

Q – Pocisk Żrący 

Q – Pocisk Żrący 

Czas Odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund 

Koszt: 80 many 

Zasięg: 800j. 

Obrażenia Fizyczne: 25/70/115/160/205 (+70% AD) 

Spowolnienie: 45/50/55/60/65% 

Wystrzelony zostaje pocisk wybuchowy w wybrane miejsce, który zada obrażenia fizyczne trafionym wrogim jednostkom oraz je spowolni na 1.25 sekundy 

W – Czystka 

W – Czystka 

Czas Odnowienia: 12/9/6/3/0 sekund 

Koszt: 40/30/20/10/0 many

Obrażenia: 12 (+20/24/28/32/36% AD) 

Biernie: Pozostałe umiejętności Urgota nakładają ładunki Oczyszczenia wrogim bohaterom na 5 sekund. Tylko jeden wróg może być oznaczony w tym samym czasie. 

Aktywacja: Przez 4 sekundy Urgot atakuje pobliskich wrogów seriami z swojego działa maszynowego, a on sam zostaje spowolniony w trakcie działania umiejętności. Priorytetem są wrodzy bohaterowie, którzy zostali w niewielkim odstępie czasu trafieni innymi umiejętnościami. 

Reaktywacja: Urgot kończy umiejętność wcześniej. 

E – Pogarda 

E – Pogarda 

Czas Odnowienia: 16/15.5/15/14.5/14 sekund 

Koszt: 60/70/80/90/100 many 

Zasięg: 450j. 

Moc Tarczy: 60/80/100/120/140 (+150% bonusowego AD)(+15% bonusowego zdrowia) 

Obrażenia Fizyczne: 90/120/150/180/210 (+100% bonusowego AD) 

Urgot szarżuje w wybranym kierunku oraz otrzymuje tarczę na 4 sekundy. Wrogie jednostki zostają odepchnięte na boki i otrzymują obrażenia fizyczne, jednakże pierwszy wrogi bohater zostanie ogłuszony na 1.5 sekundy oraz przerzucony za plecy Urgota. Kolizja z terenem kończy szarżę. 

R – Strach Ponad Śmierć 

R – Strach Ponad Śmierć R – Strach Ponad Śmierć 2

Czas Odnowienia: 100/85/70 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 2500j. 

Obrażenia Fizyczne: 100/225/350 (+50% bonusowego AD) 

Aktywacja: W wybranym kierunku zostaje wystrzelony pocisk dalekodystansowy, który przebije pierwszego trafionego wrogiego bohatera i zada mu obrażenia fizyczneCel zostaje wówczas spowolniony o 0%-75% (zależnie od brakującego zdrowia celu) oraz ujawniony. Jeżeli zdrowie trafionego przeciwnika wynosiło mniej niż 25% ich maksymalnego życia, wówczas możliwe jest ponowne użycie umiejętności.  

Reaktywacja: Urgot zacznie przyciągać do siebie zraniony cel. Po sukcesywnej egzekucji wroga, pozostali przeciwnicy w pobliżu zostaną przerażeni na 1.5 sekundy oraz spowolnieni o 75%. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 E W Q WW R W E W E R E E Q Q R Q Q

 

 

Runy

runy urgot

 

Budowanie postaci 

Start:

dorans bladehp

Ważne przedmioty dla Urgot’a:

dd

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy