Urgot, Motor Agonii, to średniej trudności wojownik w League of Legends, którego spotkamy na górnej alejce. Posiada on niemałe obrażenia, a także jest bardzo wytrzymałą postacią. Jednakże jego mechaniki nie należą do najłatwiejszych i stąd wynika trudność gry tym bohaterem. Urgot zdecydowanie wymaga więcej niż 1 grę nim, żeby zacząć nim coś klikać.
Umiejętności
Pasyw – Wtórny Ogień
Czas Odnowienia co Nogę: 30/20/10/5/2.5 (zależnie od poziomu) seconds
Każda z 6 nóg Urgota ma w sobie działo, które pokrywa pewien obszar. Każde z dział ma jeden pocisk i własny czas odnowienia. Następny podstawowy atak Urgota w kierunku i zasięgu naładowanego działa sprawi, że odda strzał i zada natychmiastowo 40%-100% (zależnie od poziomu) AD (+2%-6% (zależnie od poziomu) maksymalnego zdrowia celu) obrażeń fizycznych wrogom w zasięgu w kształcie stożka, a maksymalnie 60-360 (zależnie od poziomu) przeciwko potworom.
Q – Pocisk Żrący
Czas Odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund
Koszt: 80 many
Zasięg: 800j.
Obrażenia Fizyczne: 25/70/115/160/205 (+70% AD)
Spowolnienie: 45/50/55/60/65%
Wystrzelony zostaje pocisk wybuchowy w wybrane miejsce, który zada obrażenia fizyczne trafionym wrogim jednostkom oraz je spowolni na 1.25 sekundy.
W – Czystka
Czas Odnowienia: 12/9/6/3/0 sekund
Koszt: 40/30/20/10/0 many
Obrażenia: 12 (+20/24/28/32/36% AD)
Biernie: Pozostałe umiejętności Urgota nakładają ładunki Oczyszczenia wrogim bohaterom na 5 sekund. Tylko jeden wróg może być oznaczony w tym samym czasie.
Aktywacja: Przez 4 sekundy Urgot atakuje pobliskich wrogów seriami z swojego działa maszynowego, a on sam zostaje spowolniony w trakcie działania umiejętności. Priorytetem są wrodzy bohaterowie, którzy zostali w niewielkim odstępie czasu trafieni innymi umiejętnościami.
Reaktywacja: Urgot kończy umiejętność wcześniej.
E – Pogarda
Czas Odnowienia: 16/15.5/15/14.5/14 sekund
Koszt: 60/70/80/90/100 many
Zasięg: 450j.
Moc Tarczy: 60/80/100/120/140 (+150% bonusowego AD)(+15% bonusowego zdrowia)
Obrażenia Fizyczne: 90/120/150/180/210 (+100% bonusowego AD)
Urgot szarżuje w wybranym kierunku oraz otrzymuje tarczę na 4 sekundy. Wrogie jednostki zostają odepchnięte na boki i otrzymują obrażenia fizyczne, jednakże pierwszy wrogi bohater zostanie ogłuszony na 1.5 sekundy oraz przerzucony za plecy Urgota. Kolizja z terenem kończy szarżę.
R – Strach Ponad Śmierć
Czas Odnowienia: 100/85/70 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 2500j.
Obrażenia Fizyczne: 100/225/350 (+50% bonusowego AD)
Aktywacja: W wybranym kierunku zostaje wystrzelony pocisk dalekodystansowy, który przebije pierwszego trafionego wrogiego bohatera i zada mu obrażenia fizyczne. Cel zostaje wówczas spowolniony o 0%-75% (zależnie od brakującego zdrowia celu) oraz ujawniony. Jeżeli zdrowie trafionego przeciwnika wynosiło mniej niż 25% ich maksymalnego życia, wówczas możliwe jest ponowne użycie umiejętności.
Reaktywacja: Urgot zacznie przyciągać do siebie zraniony cel. Po sukcesywnej egzekucji wroga, pozostali przeciwnicy w pobliżu zostaną przerażeni na 1.5 sekundy oraz spowolnieni o 75%.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
E | W | Q | W | W | R | W | E | W | E | R | E | E | Q | Q | R | Q | Q |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Urgot’a:
Buty:
lub