Udyr, Duchowy Wędrowca, to niskiej trudności bohater w League of Legends, który pełni rolę wojownika. Spotkamy go raczej na dżungli, ale zdarza się też, że ktoś gra nim na górnej alejce. Jest to jedna z rzadziej granych postaci. Jego mechaniki są bardzo proste, ale brak gapcloser’a i mobilności odpycha wielu graczy.
Umiejętności
Pasyw – Zwinność Małpy
Udyr otrzymuje 5 bonusowej prędkości ruchu oraz 10% bonusowej prędkości ataku na 5 sekund za każdym razem, gdy użyje swojej umiejętności. Kumuluje się to do 3 razy i wówczas otrzyma 15 bonusowej prędkości ruchu i 30% bonusowej prędkości ataku.
Udyr nie ma głównej umiejętności i zamiast tego ma 4 podstawowe umiejętności. Każda z tych umiejętności zapewnia efekt, który trwa do czasu aż aktywuje inną umiejętność. Aktywowanie innych umiejętności zapobiega poprzedni Styl od uruchamiania następnych efektów i nie pozwala mu na używanie umiejętności na 2 sekundy.
Q – Styl Tygrysa
Czas Odnowienia: 6 sekund
Koszt: 45-28 (zależnie od poziomu) many
Całkowity Bonus Obrażeń Fizycznych: 30/60/90/120/150/180 (+110/125/140/155/170/185% AD)
Obrażenia co 0.5 sekundy: 7.5/15/22.5/30/37.5/45 (+27.5/31.25/35/38.75/42.5/46.25% AD)
Bonusowa Prędkość Ataku: 30/40/50/60/70/80%
Styl: Podstawowe ataki Udyra generują ładunki Tygrysa, a maksymalnie 3 ładunki. Przy 3 ładunkach następny podstawowy atak Udyra zada bonusowe obrażenia fizyczne przez 2 sekundy, a także zada natychmiastowe jakiekolwiek pozostałe obrażenia z pozostałych ładunków.
Aktywacja: Udyr otrzymuje bonusową prędkosć ataku na 5 sekund i od razu generuje 3 ładunki Tygrysa.
W – Styl Żółwia
Czas Odnowienia: 6 sekund
Koszt: 45-28 (zależnie od poziomu) many
Moc Tarczy: 60/95/130/165/200/235 (+50% AP)
Styl: Podstawowe ataki Udyra generują ładunki Żółwia, a maksymalnie 3 ładunki. Przy 3 ładunkach następny podstawowy atak Udyra uleczy go za 2.5%-5% (zależnie od brakującego zdrowia) jego maksymalnego zdrowia.
Aktywacja: Udyr chroni się 5 sekundową tarczą i od razu generuje 3 ładunki Żółwia.
E – Styl Niedźwiedzia
Czas Odnowienia: 6 sekund
Koszt: 45-28 (zależnie od poziomu) many
Bonusowa Prędkość Ruchu: 15/20/25/30/35/40%
Czas Trwania Bonusowej Prędkości Ruchu: 2/2.25/2.5/2.75/3/3.25 sekundy
Styl: Podstawowe ataki Udyra są nie do powstrzymania i ogłuszają swój cel na 1 sekundę. Ogłuszenie nie może zostać ponowione na tej samej jednostce przez jakiś czas.
Aktywacja: Udyr otrzymuje bonusową prędkość ruchu i może przenikać przez jednostki przez następne kilka sekund. Dodatkowo jego następny podstawowy atak otrzymuje 50j. bonusowego zasięgu.
R – Styl Feniksa
Czas Odnowienia: 6 sekund
Koszt: 45-28 (zależnie od poziomu) many
Całkowite Obrażenia Magiczne: 50/95/140/185/230/275 (+100% AP)
Obrażenia Magiczne co Sekundę: 12.5/25/37.5/50/62.5/75 (+25% AP)
Styl: Podstawowe ataki Udyra generują ładunki Feniksa, a maksymalnie 3 ładunki. Przy 3 ładunkach następny podstawowy atak Feniksa zada obrażenia magiczne pobliskim wrogim jednostkom.
Aktywacja: Udyr uwalnia fale ognia dookoła siebie przez 4 sekundy i zadaje obrażenia magiczne co sekundę pobliskim wrogim jednostkom. Ponadto generuje od razu 3 ładunki Feniksa.
Maxowanie umiejętności (AD)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | W | E | Q | Q | E | Q | E | Q | E | E | W | W | W | W | Q | E | W |
Maxowanie umiejętności (Tank)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
R | W | R | E | R | W | R | W | R | W | W | E | E | E | E | R | W | E |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Udyr’a (AD):
Ważne przedmioty dla Udyr’a (Tank):
Buty:
lub
lub