Udyr, Duchowy Wędrowca

Udyr, Duchowy Wędrowca – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Udyra

Reklamy

Udyr, Duchowy Wędrowca, to niskiej trudności bohater w League of Legends, który pełni rolę wojownika. Spotkamy go raczej na dżungli, ale zdarza się też, że ktoś gra nim na górnej alejce. Jest to jedna z rzadziej granych postaci. Jego mechaniki są bardzo proste, ale brak gapcloser’a i mobilności odpycha wielu graczy.  

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Zwinność Małpy 

Pasyw - Zwinność Małpy 

Udyr otrzymuje 5 bonusowej prędkości ruchu oraz 10% bonusowej prędkości ataku na 5 sekund za każdym razem, gdy użyje swojej umiejętności. Kumuluje się to do 3 razy i wówczas otrzyma 15 bonusowej prędkości ruchu i 30% bonusowej prędkości ataku.  

Udyr nie ma głównej umiejętności i zamiast tego ma 4 podstawowe umiejętności. Każda z tych umiejętności zapewnia efekt, który trwa do czasu aż aktywuje inną umiejętność. Aktywowanie innych umiejętności zapobiega poprzedni Styl od uruchamiania następnych efektów i nie pozwala mu na używanie umiejętności na 2 sekundy. 

Q – Styl Tygrysa

Q – Styl Tygrysa 

Czas Odnowienia: 6 sekund 

Koszt: 45-28 (zależnie od poziomu) many 

Całkowity Bonus Obrażeń Fizycznych: 30/60/90/120/150/180 (+110/125/140/155/170/185% AD) 

Obrażenia co 0.5 sekundy: 7.5/15/22.5/30/37.5/45 (+27.5/31.25/35/38.75/42.5/46.25% AD) 

Bonusowa Prędkość Ataku: 30/40/50/60/70/80% 

Styl: Podstawowe ataki Udyra generują ładunki Tygrysa, a maksymalnie 3 ładunki. Przy 3 ładunkach następny podstawowy atak Udyra zada bonusowe obrażenia fizyczne przez 2 sekundy, a także zada natychmiastowe jakiekolwiek pozostałe obrażenia z pozostałych ładunków. 

Aktywacja: Udyr otrzymuje bonusową prędkosć ataku na 5 sekund i od razu generuje 3 ładunki Tygrysa. 

W – Styl Żółwia 

W – Styl Żółwia 

Czas Odnowienia: 6 sekund 

Koszt: 45-28 (zależnie od poziomu) many 

Moc Tarczy: 60/95/130/165/200/235 (+50% AP) 

Styl: Podstawowe ataki Udyra generują ładunki Żółwia, a maksymalnie 3 ładunki. Przy 3 ładunkach następny podstawowy atak Udyra uleczy go za 2.5%-5% (zależnie od brakującego zdrowia) jego maksymalnego zdrowia. 

Aktywacja: Udyr chroni się 5 sekundową tarczą i od razu generuje 3 ładunki Żółwia. 

E – Styl Niedźwiedzia

E – Styl Niedźwiedzia 

Czas Odnowienia: 6 sekund  

Koszt: 45-28 (zależnie od poziomu) many 

Bonusowa Prędkość Ruchu: 15/20/25/30/35/40% 

Czas Trwania Bonusowej Prędkości Ruchu: 2/2.25/2.5/2.75/3/3.25 sekundy 

Styl: Podstawowe ataki Udyra są nie do powstrzymania i ogłuszają swój cel na 1 sekundę. Ogłuszenie nie może zostać ponowione na tej samej jednostce przez jakiś czas. 

Aktywacja: Udyr otrzymuje bonusową prędkość ruchu i może przenikać przez jednostki przez następne kilka sekund. Dodatkowo jego następny podstawowy atak otrzymuje 50j. bonusowego zasięgu. 

R – Styl Feniksa 

R – Styl Feniksa 

Czas Odnowienia: 6 sekund 

Koszt: 45-28 (zależnie od poziomu) many 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 50/95/140/185/230/275 (+100% AP)

Obrażenia Magiczne co Sekundę: 12.5/25/37.5/50/62.5/75 (+25% AP) 

Styl: Podstawowe ataki Udyra generują ładunki Feniksa, a maksymalnie 3 ładunki. Przy 3 ładunkach następny podstawowy atak Feniksa zada obrażenia magiczne pobliskim wrogim jednostkom. 

Aktywacja: Udyr uwalnia fale ognia dookoła siebie przez 4 sekundy i zadaje obrażenia magiczne co sekundę pobliskim wrogim jednostkom. Ponadto generuje od razu 3 ładunki Feniksa. 

 

Maxowanie umiejętności (AD)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q W E Q Q Q E Q E E W W W Q EW

 

Maxowanie umiejętności (Tank)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 R R E R W R W R W W EE E R W E

 

 

Runy 

 

Budowanie postaci

Start:

hailbladerefilable

Ważne przedmioty dla Udyr’a (AD):

sterakdd

Ważne przedmioty dla Udyr’a (Tank):

lich banevisage

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads lub

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy