Tryndamere, Król Barbarzyńców, to niskiej trudności wojownik w League of Legends. Spotkamy go zazwyczaj na górnej alejce. Tryndamere specjalizuje się w walkach 1 na 1 oraz w splitpushowaniu. Jest to postać rzadko spotykana w walkach drużynowych. Nie jest to zbyt wytrzymały bohater, ale nie powinno się go z tego powodu nie doceniać, ponieważ jego szanse na trafienia krytyczne są bardzo wysokie i może nas zabić w oka mgnieniu.
Umiejętności
Pasyw – Bitewny Szał
Za każdym razem, gdy Tryndamere zaatakuje przeciwników swoim podstawowym atakiem, to dostanie 5 punktów Furii. Wartość ta zostanie podwojona w przypadku krytycznych trafień i zabójstw. Po 8 sekundach niezadawania obrażeń i nieotrzymywania obrażeń Tryndamere będzie tracić 5 punktów Furii co 1 sekundę.
Tryndamere zyskuje 0.35%-0.5% (zależnie od poziomu) szansy na krytyczne trafienie co punkt Furii, a maksymalnie 35%-50% (zależnie od poziomu) szansy na krytyczne trafienie.
Q – Zew Krwi
Czas Odnowienia: 12 sekund
Koszt: 100% obecnej Furii
Bonusowe AD: 10/15/20/25/30 AD
Bonusowe AD co Brakujące Zdrowie: 0.15/0.25/0.35/0.45/0.55 AD
Maksymalny Bonus AD: 25/40/55/70/85 AD
Minimalne Leczenie: 30/40/50/60/70 (+30% AP)
Leczenie z Furii: 0.5/0.95/1.4/1.85/2.3 (+1.2% AP)
Maksymalne Leczenie: 80/135/190/245/300 (+150% AP)
Biernie: Tryndamere ma permanentnie bonusowe obrażenia od ataku i otrzymuje dodatkowe bonusowe obrażenia od ataku co 1% jego brakującego zdrowia.
Aktywacja: Tryndamere zużywa wszystkie punkty Furii i leczy się. Leczenie jest wzmocnione za każdy zużyty punkt Furii.
W – Prześmiewczy Okrzyk
Czas Odnowienia: 14 sekund
Zasięg: 850j.
Redukcja AD: 20/35/50/65/80 AD
Spowolnienie: 30/37.5/45/52.5/60%
Tryndamere redukuje obrażenia od ataku wszystkich pobliskich wrogich bohaterów na 4 sekundy. Wrogowie, którzy byli odwróceni do niego plecami zostaną także spowolnieni na ten sam czas.
E – Wirujące Cięcie
Czas Odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund
Zasięg: 660j.
Obrażenia Fizyczne: 80/110/140/170/200 (+130% bonusowego AD)(+80% AP)
Tryndamere szarżuje w wybrane miejsce i zadanie obrażenia fizyczne wrogom na swojej drodze oraz otrzymuje 2 punkty Furii za każdego trafionego przeciwnika. Czas odnowienia umiejętności jest redukowany o 1 sekundę za każdym razem, gdy Tryndamere trafi krytycznie lub o 2 sekundy w przypadku krytycznego trafienia wrogiego bohatera.
R – Niezmordowany Szał
Czas Odnowienia: 110/100/90 sekund
Otrzymana Furia: 50/75/100
Minimalne Zdrowie: 30/50/70
Tryndamere natychmiastowo otrzymuje Furię i staje się nieśmiertelny na 5 sekund. Umiejętność może zostać użyta nawet, gdy Tryndamere jest pod wpływem cc’ków.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
E | Q | Q | W | Q | R | Q | E | Q | E | E | E | W | W | W | W | R | R |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Tryndamere:
Buty: