Tryndamere, Król Barbarzyńców

Tryndamere, Król Barbarzyńców – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Tryndamera

Reklamy

Tryndamere, Król Barbarzyńców, to niskiej trudności wojownik w League of Legends. Spotkamy go zazwyczaj na górnej alejce. Tryndamere specjalizuje się w walkach 1 na 1 oraz w splitpushowaniu. Jest to postać rzadko spotykana w walkach drużynowych. Nie jest to zbyt wytrzymały bohater, ale nie powinno się go z tego powodu nie doceniać, ponieważ jego szanse na trafienia krytyczne są bardzo wysokie i może nas zabić w oka mgnieniu.  

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Bitewny Szał 

Pasyw – Bitewny Szał 

Za każdym razem, gdy Tryndamere zaatakuje przeciwników swoim podstawowym atakiem, to dostanie 5 punktów Furii. Wartość ta zostanie podwojona w przypadku krytycznych trafień i zabójstw. Po 8 sekundach niezadawania obrażeń i nieotrzymywania obrażeń Tryndamere będzie tracić 5 punktów Furii co 1 sekundę.  

Tryndamere zyskuje 0.35%-0.5% (zależnie od poziomu) szansy na krytyczne trafienie co punkt Furii, a maksymalnie 35%-50% (zależnie od poziomu) szansy na krytyczne trafienie. 

Q – Zew Krwi 

Q – Zew Krwi 

Czas Odnowienia: 12 sekund 

Koszt: 100% obecnej Furii 

Bonusowe AD: 10/15/20/25/30 AD 

Bonusowe AD co Brakujące Zdrowie: 0.15/0.25/0.35/0.45/0.55 AD 

Maksymalny Bonus AD: 25/40/55/70/85 AD 

Minimalne Leczenie: 30/40/50/60/70 (+30% AP) 

Leczenie z Furii: 0.5/0.95/1.4/1.85/2.3 (+1.2% AP) 

Maksymalne Leczenie: 80/135/190/245/300 (+150% AP) 

Biernie: Tryndamere ma permanentnie bonusowe obrażenia od ataku i otrzymuje dodatkowe bonusowe obrażenia od ataku co 1% jego brakującego zdrowia. 

Aktywacja: Tryndamere zużywa wszystkie punkty Furii i leczy się. Leczenie jest wzmocnione za każdy zużyty punkt Furii.  

W – Prześmiewczy Okrzyk 

W - Prześmiewczy Okrzyk 

Czas Odnowienia: 14 sekund 

Zasięg: 850j. 

Redukcja AD: 20/35/50/65/80 AD 

Spowolnienie: 30/37.5/45/52.5/60% 

Tryndamere redukuje obrażenia od ataku wszystkich pobliskich wrogich bohaterów na 4 sekundy. Wrogowie, którzy byli odwróceni do niego plecami zostaną także spowolnieni na ten sam czas. 

E – Wirujące Cięcie

E - Wirujące Cięcie 

Czas Odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund 

Zasięg: 660j. 

Obrażenia Fizyczne: 80/110/140/170/200 (+130% bonusowego AD)(+80% AP) 

Tryndamere szarżuje w wybrane miejsce i zadanie obrażenia fizyczne wrogom na swojej drodze oraz otrzymuje 2 punkty Furii za każdego trafionego przeciwnika. Czas odnowienia umiejętności jest redukowany o 1 sekundę za każdym razem, gdy Tryndamere trafi krytycznie lub o 2 sekundy w przypadku krytycznego trafienia wrogiego bohatera. 

R – Niezmordowany Szał 

R – Niezmordowany Szał 

Czas Odnowienia: 110/100/90 sekund 

Otrzymana Furia: 50/75/100 

Minimalne Zdrowie: 30/50/70 

Tryndamere natychmiastowo otrzymuje Furię i staje się nieśmiertelny na 5 sekund. Umiejętność może zostać użyta nawet, gdy Tryndamere jest pod wpływem cc’ków. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 E Q W R Q E Q E E W W W W R R

 

 

Runy

runy trynda

 

Budowanie postaci

Start:

dorans bladehp

doran shieldhp

Ważne przedmioty dla Tryndamere:

Buty:

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy