Trundle, Król Trolli, to niskiej trudności bohater w League of Legends. Spotkamy go przede wszystkim na dżungli lub rzadziej, ale jednak, na górnej alejce. Jest to postać specjalizująca się w walkach 1 na 1 oraz w splitpushowaniu. Trundle nie jest zbytnio mobilną postacią, a swoją nie najlepszą wytrzymałość nadrabia jego leczenie się z umierających jednostek.
Umiejętności
Pasyw – Królewski Trybut
Gdy w pobliżu Trundle’a giną wrogie jednostki, wówczas leczy się on za 2/3/4/5/6% (zależnie od poziomu) swojego maksymalnego zdrowia.
Q – Chaps
Czas Odnowienia: 4 sekund
Koszt: 30 many
Bonusowe Obrażenia Fizyczne: 20/40/60/80/100 (+10/20/30/40/50% AD)
Bonusowe AD: 20/25/30/35/40
Redukcja AD: 10/12.5/15/17.5/20
Następny podstawowy atak Trundle’a staje się nie do powstrzymania, zadaje bonusowe obrażenia fizyczne i spowalnia cel o 75% na 0.1 sekundy. Po ugryzieniu swojego celu Trundle otrzymuje bonusowe obrażenia od ataku na 5 sekund i redukuje obrażenia od ataku swojego celu o połowę tej wartości na ten sam okres. Umiejętność umożliwia resetowanie auto ataków.
W – Zamarznięte Terytorium
Czas Odnowienia: 15 sekund
Koszt: 40 many
Zasięg: 900j.
Bonusowa Prędkość Ataku: 30/50/70/90/110%
Bonusowa Prędkość Ruchu: 20/28/36/44/52%
Trundle przemienia dany obszar w swoje terytorium na 8 sekund. Zyska na nim bonus do prędkości ataku, ruchu a także 25% premii do leczenia ze wszystkich źródeł.
E – Koluma Lodu
Czas Odnowienia: 24/22/20/18/16 sekund
Koszt: 75 many
Zasięg: 1000j.
Spowolnienie: 20/30/40/50/60%
W wybranym miejscu Trundle stawia kolumnę lodu, która spowolni jednostki znajdujące centralnie przy niej. Kolumna także blokuje drogę każdemu.
R – Zniewolenie
Czas Odnowienia: 120/100/80 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 650j.
Całkowite Obrażenia Magiczne: 20/27.5/35% (+2% co 100 AP) maksymalnego zdrowia celu
Początkowe Obrażenia Magiczne: 10/13.75/17.5% (+1% co 100 AP) maksymalnego zdrowia celu
Trundle zaczyna kraść zdrowie z wybranego wrogiego bohatera. W trakcie tego leczy on się za procent maksymalnego zdrowia celu, zadaje takie same obrażenia magiczne, kradnie 40% pancerza i odporności na magię, a także rośnie o 18% i redukuje rozmiar wroga o 9.9%. Połowa obrażeń i kradzieży jest natychmiastowa, a druga połowa dzieje się przez 4 następny sekundy nawet, gdy cel zginie. Pancerz i odporność na magię zostaną skradzione na 4 sekundy po skończeniu się umiejętności.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | W | E | Q | Q | R | Q | W | Q | W | R | W | W | E | E | R | E | E |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Trundle’a:
Buty:
lub