Trundle, Król Trolli

Trundle, Król Trolli – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Trundla

Reklamy

Trundle, Król Trolli, to niskiej trudności bohater w League of Legends. Spotkamy go przede wszystkim na dżungli lub rzadziej, ale jednak, na górnej alejce. Jest to postać specjalizująca się w walkach 1 na 1 oraz w splitpushowaniu. Trundle nie jest zbytnio mobilną postacią, a swoją nie najlepszą wytrzymałość nadrabia jego leczenie się z umierających jednostek. 

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Królewski Trybut 

Pasyw - Królewski Trybut 

Gdy w pobliżu Trundle’a giną wrogie jednostki, wówczas leczy się on za 2/3/4/5/6% (zależnie od poziomu) swojego maksymalnego zdrowia. 

Q – Chaps 

Q – Chaps 

Czas Odnowienia: 4 sekund  

Koszt: 30 many

Bonusowe Obrażenia Fizyczne: 20/40/60/80/100 (+10/20/30/40/50% AD) 

Bonusowe AD: 20/25/30/35/40 

Redukcja AD: 10/12.5/15/17.5/20 

Następny podstawowy atak Trundle’a staje się nie do powstrzymania, zadaje bonusowe obrażenia fizyczne i spowalnia cel o 75% na 0.1 sekundy. Po ugryzieniu swojego celu Trundle otrzymuje bonusowe obrażenia od ataku na 5 sekund i redukuje obrażenia od ataku swojego celu o połowę tej wartości na ten sam okres. Umiejętność umożliwia resetowanie auto ataków. 

W – Zamarznięte Terytorium 

W - Zamarznięte Terytorium 

Czas Odnowienia: 15 sekund  

Koszt: 40 many 

Zasięg: 900j. 

Bonusowa Prędkość Ataku: 30/50/70/90/110% 

Bonusowa Prędkość Ruchu: 20/28/36/44/52% 

Trundle przemienia dany obszar w swoje terytorium na 8 sekund. Zyska na nim bonus do prędkości ataku, ruchu a także 25% premii do leczenia ze wszystkich źródeł. 

E – Koluma Lodu 

E – Koluma Lodu 

Czas Odnowienia: 24/22/20/18/16 sekund 

Koszt: 75 many 

Zasięg: 1000j. 

Spowolnienie: 20/30/40/50/60% 

W wybranym miejscu Trundle stawia kolumnę lodu, która spowolni jednostki znajdujące centralnie przy niej. Kolumna także blokuje drogę każdemu. 

R – Zniewolenie 

R – Zniewolenie 

Czas Odnowienia: 120/100/80 sekund  

Koszt: 100 many 

Zasięg: 650j. 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 20/27.5/35% (+2% co 100 AP) maksymalnego zdrowia celu 

Początkowe Obrażenia Magiczne: 10/13.75/17.5% (+1% co 100 AP) maksymalnego zdrowia celu 

Trundle zaczyna kraść zdrowie z wybranego wrogiego bohatera. W trakcie tego leczy on się za procent maksymalnego zdrowia celu, zadaje takie same obrażenia magiczne, kradnie 40% pancerza i odporności na magię, a także rośnie o 18% i redukuje rozmiar wroga o 9.9%. Połowa obrażeń i kradzieży jest natychmiastowa, a druga połowa dzieje się przez 4 następny sekundy nawet, gdy cel zginie. Pancerz i odporność na magię zostaną skradzione na 4 sekundy po skończeniu się umiejętności. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q W E Q Q R Q W Q RW W E E R E E

 

 

Runy

runy trundle

 

Budowanie postaci

Start:

hailbladerefilable

emberkniferefilable

Ważne przedmioty dla Trundle’a:

visagethornmail

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy