Thresh, Strażnik Łańcuchów

Thresh, Strażnik Łańcuchów, to średniej trudności bohater w League of Legends, którego spotkamy na bocie w roli supporta. Jego mechaniki nie należą do najtrudniejszych, ale trafienie ich to już całkiem inna bajka. Thresh jest bardzo użyteczny dla swojej drużyny, ponieważ posiada wiele źródeł cc’ków i może uratować sojusznika z opresji.  

 

Umiejętności

Pasyw – Potępieni 

Pasyw - Potępieni 

Gdy w pobliżu Thresha zginie wroga jednostka, wówczas może pojawić się dusza, którą Thresh może zebrać w celu otrzymania 0.75 dodatkowych punktów pancerza oraz 0.75 punktów mocy umiejętności. Dusze mogą być zbierane za pomocą latarni lub poprzez zbliżanie się do nich. 

Q – Wyrok Śmierci 

Q – Wyrok Śmierci Q – Wyrok Śmierci 2

Czas Odnowienia: 20/18/16/14/12 sekund  

Koszt: 70 many 

Zasięg: 1100j. 

Obrażenia Magiczne: 80/120/160/200/240 (+50% AP) 

Aktywacja: Thresh rzuca hakiem w wybranym kierunku, a następnie zadaje obrażenia magiczne trafionej wrogiej jednostce, ogłusza na 1.5 sekundy oraz tworzy połączenie między sobą a wrogiem. Trafienie redukuje czas odnowienia o 3 sekundy i spowalnia Thresha o 20% na 1 sekundę. Thresh nie może atakować podstawowymi atakami w trakcie bycia połączonym. 

Reaktywacja: Thresh przyciągnie się do swojego celu. Inne umiejętności mogą być używane w trakcie lotu. 

W – Mrocze Przejście 

W – Mrocze Przejście 

Czas Odnowienia: 22/20.5/19/17.5/16 sekund 

Koszt: 50/55/60/65/70 many 

Zasięg: 950j. 

Moc Tarczy: 60/100/140/180/220 (+1 co zebraną duszę) 

Thresh rzuca latarnię w wybrane miejsce. Latarnia osłania sojuszników tarczą przed obrażeniami na 4 sekundy, jeżeli znajdują się na jej obszarze działania. Sojuszniczy bohaterowie mogą także kliknąć na latarnię i doskoczą w ten sposób do Thresha. 

E – Młynek 

E - Młynek E - Młynek 2

Czas Odnowienia: 9 sekund 

Koszt: 60/65/70/75/80 many 

Zasięg: 400j. 

Minimalne Bonusowe Obrażenia Magiczne: 1 co zebraną duszę (+0% AD) 

Maksymalne Bonusowe Obrażenia Magiczne: 1 co zebraną duszę (+100/125/150/175/200% AD) 

Obrażenia Magiczne: 65/95/125/155/185 (+40% AP) 

Spowolnienie: 20/25/30/35/40% 

Biernie: Podstawowe ataki Thresha zadają bonusowe obrażenia magiczne, zwiększone przez AD radio bazowane na spędzonym czasie bez atakowania wrogów maksymalnie przez 10 sekund. 

Aktywacja: Thresh wywija swoim łańcuchem wokół siebie i w linii w kierunku wybranego kierunku i zadaje obrażenia magiczne trafionym wrogom, a także podrzuca ich w wybranym kierunku oraz spowalnia na 1 sekundę. 

R – Pudło 

R - Pudło 

Czas Odnowienia: 140/120/100 sekund  

Koszt: 100 many 

Obrażenia Magiczne: 250/400/550 (+100% AP) 

Thresh wytwarza ściany, które spowolnią i zadadzą obrażenia magiczne przeciwnikom, którzy przez nie przejdą. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q E W Q R E Q E R E E W W R W W

 

 

Runy

runy thresh

 

Budowanie postaci

Start:

hphp

Ważne przedmioty dla Thresh’a:

locket

Buty:

mobility lub mercury's treads lub plated steelcaps

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]