Teemo, Chyży Zwiadowca

Teemo, Chyży Zwiadowca – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Teemo

Reklamy

Teemo, Chyży Zwiadowca, to niskiej trudności bohater w League of Legends. Spotkać możemy go dosłownie w każdej roli i na każdej linii. Teemo jest bardzo specyficzną postacią, brak mu mobilności, wytrzymałości, a jego opinia wśród graczy nie jest najlepsza i za wybranie tego bohatera możemy zostać nazwani trollami. Brak mu jakiegokolwiek wkładu w walki drużynowe. Jedyne co może zrobić to zaminować teren swoją specjalną umiejętnością.  

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Partyzantka 

Pasyw – Partyzantka Pasyw – Partyzantka 2

Stojąc w bezruchu przez 1.5 sekundy Teemo stanie się niewidzialny. Niewidzialnosć może zostać przerwana przez poruszenie się lub użycie umiejętności. Teemo staje się po 1.5 sekundy niewidzialny w zaroślach i może się przy tym ruszać. Po wyjściu z niewidzialności otrzyma 20/40/60/80% (zależnie od poziomu) bonusowej prędkości ataku Teemo zostanie zwiększona na 3 sekundy. 

Q – Oślepiająca Strzałka 

Q - Oślepiająca Strzałka 

Czas Odnowienia: 8 sekund 

Koszt: 70/75/80/85/90 many 

Zasięg: 680j. 

Obrażenia Magiczne: 80/125/170/215/260 (+80% AP) 

Czas Trwania Oślepienia: 1.5/1.75/2/2.25/2.5 sekundy 

Zwiększony Czas Trwania Oślepienia: 3/3.5/4/4.5/5 sekund 

Teemo wystrzeliwuje strzałką, która zada obrażenia magiczne trafionemu wrogowi oraz oślepi go na krótką chwilę. Czas trwania oślepienia jest podwojony przeciwko minionom i potworom.  

W – Szybkie Ruchy 

W – Szybkie Ruchy 

Czas Odnowienia: 17 sekund  

Koszt: 40 many 

Bonusowa Prędkość Ruchu: 10/14/18/22/26% 

Bonusowa Prędkość Ruchu Po Aktywacji: 20/28/36/44/52% 

BiernieTeemo otrzymuje bonus do prędkości ruchu tak długo aż zostanie trafiony przez wieżę lub wrogiego bohatera przez 5 sekund. 

Aktywacja: Prędkosć ruchu zostaje podwojona na 3 sekundy, ale tym razem zwykłe trafienia nie przerwą mu tego bonusu. 

E – Toksyczne Strzałki 

E – Toksyczne Strzałki 

Obrażenia Magiczne Przy Trafieniu: 10/20/30/40/50 (+30% AP) 

Obrażenia Magiczne co sekundę: 6/12/18/24/30 (+10% AP) 

Całkowite Obrażenia Magiczne W Trakcie Trwania: 24/48/72/96/120 (+40% AP) 

Całkowite Obrażenia Magiczne W Pojedynczym Strzale: 34/68/102/136/170 (+70% AP) 

Biernie: Podstawowe ataki Teemo zatruwają swój cel i zadają mu obrażenia magiczne przy uderzeniu oraz co sekundę przez 4 sekundy. 

R – Trująca Pułapka 

R - Trująca Pułapka 

Czas Odnowienia: 0.25 sekundy 

Czas Ładowania: 30/25/20 sekund 

Koszt: 75 many + 1 ładunek 

Zasięg: 400/650/900j. 

Maksymalna Ilość Ładunków: 3/4/5 

Zasięg Odbijania: 300/400/500j. 

Obrażenia Magiczne co sekundę: 50/81.25/112.5 (+12.5% AP) 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 200/325/450 (+50% AP) 

Spowolnienie: 30/40/50% 

Biernie: Teemo może mieć w ekwipunku maksymalnie 3 grzybki.  

Aktywacja: Teemo stawia swoją pułapkę w wybranym miejscu. Gdy ktoś na nią wejdzie wówczas pułapka zostanie aktywowana, a przeciwnicy w pobliżu otrzymają obrażenia magiczne przy uderzeniu oraz rozłożone w czasie i zostaną spowolnieni. Rzucając grzybkiem w innego grzybka, odbije się on od niego i zostanie ustawiony dalej bez konieczności ryzykowania podchodzenia bliżej. Pułapka ma 6 punktów maksymalnego zdrowia i mogą być tylko atakowane przed podstawowe ataki bohaterów. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 E Q E W E R E Q E Q R Q Q W W R W W

 

 

Runy

teemo

 

Budowanie postaci

Start:

hphp

Ważne przedmioty dla Teemo:

demonic embracezhonya

Buty:

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy