Teemo, Chyży Zwiadowca, to niskiej trudności bohater w League of Legends. Spotkać możemy go dosłownie w każdej roli i na każdej linii. Teemo jest bardzo specyficzną postacią, brak mu mobilności, wytrzymałości, a jego opinia wśród graczy nie jest najlepsza i za wybranie tego bohatera możemy zostać nazwani trollami. Brak mu jakiegokolwiek wkładu w walki drużynowe. Jedyne co może zrobić to zaminować teren swoją specjalną umiejętnością.
Umiejętności
Pasyw – Partyzantka
Stojąc w bezruchu przez 1.5 sekundy Teemo stanie się niewidzialny. Niewidzialnosć może zostać przerwana przez poruszenie się lub użycie umiejętności. Teemo staje się po 1.5 sekundy niewidzialny w zaroślach i może się przy tym ruszać. Po wyjściu z niewidzialności otrzyma 20/40/60/80% (zależnie od poziomu) bonusowej prędkości ataku Teemo zostanie zwiększona na 3 sekundy.
Q – Oślepiająca Strzałka
Czas Odnowienia: 8 sekund
Koszt: 70/75/80/85/90 many
Zasięg: 680j.
Obrażenia Magiczne: 80/125/170/215/260 (+80% AP)
Czas Trwania Oślepienia: 1.5/1.75/2/2.25/2.5 sekundy
Zwiększony Czas Trwania Oślepienia: 3/3.5/4/4.5/5 sekund
Teemo wystrzeliwuje strzałką, która zada obrażenia magiczne trafionemu wrogowi oraz oślepi go na krótką chwilę. Czas trwania oślepienia jest podwojony przeciwko minionom i potworom.
W – Szybkie Ruchy
Czas Odnowienia: 17 sekund
Koszt: 40 many
Bonusowa Prędkość Ruchu: 10/14/18/22/26%
Bonusowa Prędkość Ruchu Po Aktywacji: 20/28/36/44/52%
Biernie: Teemo otrzymuje bonus do prędkości ruchu tak długo aż zostanie trafiony przez wieżę lub wrogiego bohatera przez 5 sekund.
Aktywacja: Prędkosć ruchu zostaje podwojona na 3 sekundy, ale tym razem zwykłe trafienia nie przerwą mu tego bonusu.
E – Toksyczne Strzałki
Obrażenia Magiczne Przy Trafieniu: 10/20/30/40/50 (+30% AP)
Obrażenia Magiczne co sekundę: 6/12/18/24/30 (+10% AP)
Całkowite Obrażenia Magiczne W Trakcie Trwania: 24/48/72/96/120 (+40% AP)
Całkowite Obrażenia Magiczne W Pojedynczym Strzale: 34/68/102/136/170 (+70% AP)
Biernie: Podstawowe ataki Teemo zatruwają swój cel i zadają mu obrażenia magiczne przy uderzeniu oraz co sekundę przez 4 sekundy.
R – Trująca Pułapka
Czas Odnowienia: 0.25 sekundy
Czas Ładowania: 30/25/20 sekund
Koszt: 75 many + 1 ładunek
Zasięg: 400/650/900j.
Maksymalna Ilość Ładunków: 3/4/5
Zasięg Odbijania: 300/400/500j.
Obrażenia Magiczne co sekundę: 50/81.25/112.5 (+12.5% AP)
Całkowite Obrażenia Magiczne: 200/325/450 (+50% AP)
Spowolnienie: 30/40/50%
Biernie: Teemo może mieć w ekwipunku maksymalnie 3 grzybki.
Aktywacja: Teemo stawia swoją pułapkę w wybranym miejscu. Gdy ktoś na nią wejdzie wówczas pułapka zostanie aktywowana, a przeciwnicy w pobliżu otrzymają obrażenia magiczne przy uderzeniu oraz rozłożone w czasie i zostaną spowolnieni. Rzucając grzybkiem w innego grzybka, odbije się on od niego i zostanie ustawiony dalej bez konieczności ryzykowania podchodzenia bliżej. Pułapka ma 6 punktów maksymalnego zdrowia i mogą być tylko atakowane przed podstawowe ataki bohaterów.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
E | Q | E | W | E | R | E | Q | E | Q | R | Q | Q | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Teemo:
Buty: