Syndra, Mroczna Władczyni

Syndra, Mroczna Władczyni – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Syndry

Reklamy

Syndra, Mroczna Władczyni to średniej trudności mag w League of Legends, którego spotkamy wyłącznie na środkowej alejce. Brak jej mobilności, przez co jest bardzo podatna na ganki, ale z pewnością nadrabia to obrażeniami. Jej mechaniki nie są skomplikowane, ale wszystkie umiejętności wymagają trafienia nimi, a jej obrażenia zdziwią niejednego. 

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności 

Pasyw – Transcendencja 

Pasyw – Transcendencja 

Gdy dana umiejętność Syndry osiągnie maksymalny poziom, wówczas otrzyma ono dodatkowe efekty. Q – zada 25% więcej obrażeń bohaterom, W – 20% dodatkowych nieuchronnych obrażeń, E – szerokość zasięgu zwiększona o 50%, R – zasięg zwiększony o 75 jednostek. 

Q – Mroczna Kula 

Q – Mroczna Kula 

Czas Odnowienia: 4 sekundy 

Koszt: 60/65/70/75/80 many 

Zasięg: 800j. 

Obrażenia Magiczne: 70/105/140/175/210 (+65% AP) 

Bonusowe Obrażenia: 52.5% (+16.25% AP) 

Całkowite Obrażenia: 262.5 (+81.25% AP) 

Syndra przywołuje kulę w wybranym miejscu, która zada obrażenia magiczne trafionym wrogim jednostkom. Kula zostaje przez 6 sekund w danym miejscu i można nią wtedy manipulować przy pomocy innych obrażeń. 

Transcendencja: “Q” zada 25% więcej obrażeń bohaterom. 

W – Siła Woli 

Czas Odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund  

Koszt: 60/70/80/90/100 many 

Zasięg: 925j. (zasięg złapania) / 950j. (zasięg rzutu) 

Obrażenia Magiczne: 70/110/150/190/230 (+70% AP) 

Spowolnienie: 25/30/35/40/45% 

Aktywacja: Syndra podnosi kulę, stwora lub neutralnego potwora z dżungli. 

Reaktywacja: Syndra rzuca podniesioną kulą, stworem lub neutralnym potworem w wybrane miejsce i uzyskuje wizję. Wrogowie trafieni (dotyczy też złapanego celu) otrzymują obrażenia magiczne i zostają spowolnieni na 1.5 sekundy. 

Transcendencja: “W” zada 20% dodatkowych nieuchronnych obrażeń. 

E – Precz, Słabeusze 

E – Precz, Słabeusze 

Czas Odnowienia: 18/17/16/15/14 sekund 

Koszt: 50 many 

Zasięg: 700j. / 800j. (kule) 

Obrażenia Magiczne: 85/130/175/220/265 (+60% AP) 

Syndra odrzuca trafionego przeciwnika do tyłu. Jeżeli trafi w kule, wówczas polecą one w kierunku zależnym od kąta trafienia, a wtedy zadadzą obrażenia magiczne oraz ogłuszą trafionych wrogów na 1.5 sekundy. 

Transcendencja: Szerokość zasięgu “E” zwiększona o 50%. 

R – Wyzwolona Moc 

R – Wyzwolona Moc 

Czas Odnowienia: 120/100/80 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 675j. (standard) / 750j. (zwiększony) 

Obrażenia Magiczne co Kulę: 90/140/190 (+20% AP) 

Minimalne Obrażenia: 270/420/570 (+60% AP) 

Maksymalne Obrażenia: 630/980/1330 (+140% AP) 

Syndra rzuca pobliskimi kulami we wrogiego bohatera i zadaje mu obrażenia magiczneMoże ona użyć maksymalnie 4 leżące kule oraz swoje 3 orbitujące wokół niej. Po użyciu umiejętności, kule zostaną na ziemi przez 6 sekund. 

Transcendencja: Zasięg “R” zwiększony o 75 jednostek. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 W Q Q R Q E Q E R E W W R W W

 

 

Runy

runy syndra

 

Budowanie postaci

Start:

hphp

Ważne przedmioty dla Syndry:

ludens echozhonyavoid staff

Buty:

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy