Syndra, Mroczna Władczyni to średniej trudności mag w League of Legends, którego spotkamy wyłącznie na środkowej alejce. Brak jej mobilności, przez co jest bardzo podatna na ganki, ale z pewnością nadrabia to obrażeniami. Jej mechaniki nie są skomplikowane, ale wszystkie umiejętności wymagają trafienia nimi, a jej obrażenia zdziwią niejednego.
Umiejętności
Pasyw – Transcendencja
Gdy dana umiejętność Syndry osiągnie maksymalny poziom, wówczas otrzyma ono dodatkowe efekty. Q – zada 25% więcej obrażeń bohaterom, W – 20% dodatkowych nieuchronnych obrażeń, E – szerokość zasięgu zwiększona o 50%, R – zasięg zwiększony o 75 jednostek.
Q – Mroczna Kula
Czas Odnowienia: 4 sekundy
Koszt: 60/65/70/75/80 many
Zasięg: 800j.
Obrażenia Magiczne: 70/105/140/175/210 (+65% AP)
Bonusowe Obrażenia: 52.5% (+16.25% AP)
Całkowite Obrażenia: 262.5 (+81.25% AP)
Syndra przywołuje kulę w wybranym miejscu, która zada obrażenia magiczne trafionym wrogim jednostkom. Kula zostaje przez 6 sekund w danym miejscu i można nią wtedy manipulować przy pomocy innych obrażeń.
Transcendencja: “Q” zada 25% więcej obrażeń bohaterom.
W – Siła Woli
Czas Odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund
Koszt: 60/70/80/90/100 many
Zasięg: 925j. (zasięg złapania) / 950j. (zasięg rzutu)
Obrażenia Magiczne: 70/110/150/190/230 (+70% AP)
Spowolnienie: 25/30/35/40/45%
Aktywacja: Syndra podnosi kulę, stwora lub neutralnego potwora z dżungli.
Reaktywacja: Syndra rzuca podniesioną kulą, stworem lub neutralnym potworem w wybrane miejsce i uzyskuje wizję. Wrogowie trafieni (dotyczy też złapanego celu) otrzymują obrażenia magiczne i zostają spowolnieni na 1.5 sekundy.
Transcendencja: “W” zada 20% dodatkowych nieuchronnych obrażeń.
E – Precz, Słabeusze
Czas Odnowienia: 18/17/16/15/14 sekund
Koszt: 50 many
Zasięg: 700j. / 800j. (kule)
Obrażenia Magiczne: 85/130/175/220/265 (+60% AP)
Syndra odrzuca trafionego przeciwnika do tyłu. Jeżeli trafi w kule, wówczas polecą one w kierunku zależnym od kąta trafienia, a wtedy zadadzą obrażenia magiczne oraz ogłuszą trafionych wrogów na 1.5 sekundy.
Transcendencja: Szerokość zasięgu “E” zwiększona o 50%.
R – Wyzwolona Moc
Czas Odnowienia: 120/100/80 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 675j. (standard) / 750j. (zwiększony)
Obrażenia Magiczne co Kulę: 90/140/190 (+20% AP)
Minimalne Obrażenia: 270/420/570 (+60% AP)
Maksymalne Obrażenia: 630/980/1330 (+140% AP)
Syndra rzuca pobliskimi kulami we wrogiego bohatera i zadaje mu obrażenia magiczne. Może ona użyć maksymalnie 4 leżące kule oraz swoje 3 orbitujące wokół niej. Po użyciu umiejętności, kule zostaną na ziemi przez 6 sekund.
Transcendencja: Zasięg “R” zwiększony o 75 jednostek.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | E | W | Q | Q | R | Q | E | Q | E | R | E | E | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Syndry:
Buty: