Swain, Wielki Generał Noxusu, to wysokiej trudności mag w League of Legends. Spotkamy go na wielu liniach i na każdej z nich ma spore szanse na łatwe zabójstwa. Jest to bardzo silna postać, dość uciążliwa dla przeciwników. Nie jest to mobilna postać, ale nie brak mu tankowatości. Jego mechaniki nie są zbyt skomplikowane, ale trafianie umiejętności wymaga trochę doświadczenia w League of Legends.
Umiejętności
Pasyw – Krwiożercze Stado
Czas Odnowienia: 10 sekund
Zasięg: 1125j.
Swain ma chwilową możliwość przyciągnięcia unieruchomionego wrogiego bohatera i przez to otrzyma Fragment Duszy. Ponadto zada danej jednostce 20-105 (zależnie od poziomu)(+30% AP) obrażeń magicznych. Wrodzy bohaterowie zostawiają po sobie Fragment Duszy na 16 sekund po swojej śmierci, która może zostać wzięta po 1 sekundzie, jeżeli Swain jest w pobliżu.
Kruki Swaina przynoszą mu pobliskie Fragmenty Dusz i w ten sposób leczą go za 4/5.5/7% (zależnie od poziomu) jego maksymalnego zdrowia. Każdy Fragment Duszy permanentnie zwiększa jego maksymalne zdrowie o 5.
Q – Ręka Śmierci
Czas Odnowienia: 9/7.5/6/4.5/3 sekundy
Koszt: 65/70/75/80/85 many
Zasięg: 725j.
Obrażenia Magiczne: 55/75/95/115/135 (+40% AP)
Bonusowe Obrażenia Magiczne Co Piorun: 15/20/25/30/35%
Maksymalne Obrażenia: 88/135/190/253/324 (+64/72/80/88/96% AP)
Swain wystrzeliwuje 5 piorunów w wybranym kierunku, które zadadzą obrażenia magiczne wszystkim wrogim jednostkom w zasięgu. Wrogowie mogą zostać trafieni przez wiele piorunów. Wówczas otrzymają bonusowe obrażenia magiczne.
W – Wizja Imperium
Czas Odnowienia: 22/21/20/19/18 sekund
Koszt: 70/80/90/100/110 many
Zasięg: 5500/6000/6500/7000/7500j.
Obrażenia Magiczne: 80/120/160/200/240 (+70% AP)
Zredukowane Obrażenia: 40/60/80/100/120 (+35% AP)
Moc Spowolnienia: 25/35/45/55/65%
Czas Trwania Ujawnienia: 4/5/6/7/8 sekund
Swain przyzywa demoniczne oko w wybranym miejscu, które eksploduje po 1.5 sekundy i zadaje obrażenia magiczne wszystkim trafionym wrogim jednostkom i spowalnia je na 2.5 sekundy. Trafieni przeciwnicy zostają również ujawnieni i wydarty jest z nich Fragment Duszy.
E – Nigdyruch
Czas Odnowienia: 10 sekund
Koszt: 50 many
Zasięg: 850j.
Obrażenia Magiczne: 35/70/105/140/175 (+25% AP)
Obrażenia Detonacyjne: 35/45/55/65/75 (+25% AP)
Maksymalne Obrażenia: 70/115/160/205/250 (+50% AP)
Swain wystrzeliwuje w wybranym kierunku pocisk mocy, która następnie wraca, unieruchomi trafionych wrogów na 1.5 sekundy i zada im obrażenia magiczne.
R – Demoniczne Wzejście
Czas Odnowienia: 120 sekund
Koszt: 100 many
Bonusowe Zdrowie: 125/200/275
Obrażenia co sekundę: 35/50/65 (+14.167% AP)
Maksymalne Obrażenia: 420/600/780 (+170% AP)
Leczenie co sekundę: 20/35/50 (+16% AP)
Zredukowane Leczenie: 2/3.5/5 (+1.6% AP)
Maksymalne Leczenie Z Jednego Bohatera: 240/420/600 (+192% AP)
Maksymalne Leczenie Z Jednego Miniona: 24/42/60 (+19.2% AP)
Swain przemienia się w demona na 12 sekund, który będzie wysysał życie pobliskim wrogich jednostek. Ponadto może on w tej formie przenikać przez jednostki, otrzymuje bonusowe zdrowie i podwaja zdrowie otrzymywane z Fragmentów Dusz.
W trakcie trwania umiejętności Swain zadaje obrażenia magiczne co sekundę i leczy się za każde trafienie wrogiej jednostki.
Po 0.5 sekundy Swain może zakończyć umiejętność, a robi to automatycznie wraz z końcem trwania umiejętności.
Rozbłysk Demona
Minimalne obrażenia: 100/150/200 (+50% AP)
Maksymalne obrażenia: 200/300/400 (+100% AP)
Po ponownej aktywacji umiejętności, Swain zada obrażenia magiczne równe wartości wyssanego życia wszystkim pobliskim wrogom.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
E | W | Q | Q | Q | R | Q | E | Q | E | R | E | E | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci (Support)
Start:
Ważne przedmioty dla Swain’a:
Buty: