Skarner, Kryształowy Strażnik

Skarner, Kryształowy Strażnik – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Skarnera

Reklamy

Skarner, Kryształowy Strażnik, to średniej trudności wojownik w League of Legends. Spotkamy go przede wszystkim w roli dżunglera. Nie posiada on zbyt skomplikowanych mechanik, a jest dość przydatną postacią w drużynie ze względu na swój potencjał unieruchamiania przeciwników. Skarner jest idealny do wyłapywania pojedynczych, samotnych wrogów. Nie posiada zbyt dużych obrażeń. 

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Kryształowe Iglice 

Pasyw - Kryształowe Iglice 

Obecność Skarnera przyczynia się do powstania 6 Kryształowych Iglic w kilku miejscach: 

  • Jeden przy Baronie. 
  • Jeden przy Smoku. 
  • Jeden przy każdym buffie. 

Kryształowe Iglice mogą zostać przejęte przez bohaterów, po tym jak pojawią się miniony poprzez stanie na danym polu przez 2 sekundy. Gdy Kryształowe Iglice zostaną przejęte, to bohaterowie przyczyniający się do tego otrzymają 30 złota, a jeżeli zrobił to jeden bohater to otrzyma 15 złota. Skarner otrzyma Kryształową Szarżę, jeżeli znajdzie się w pobliżu przejętego przez jego drużynę Kryształowej Iglicy.  

Kryształowa Szarża: Skarner otrzymuje 70-120 (zależnie od poziomu) bonusowej prędkości ruchu, 43%-160% (zależnie od poziomu) bonusowej prędkości ataku i odnawia 1% maksymalnej many co 0.5 sekundy. 

Q – Kryształowe Cięcie 

Q - Kryształowe Cięcie 

Czas Odnowienia: 3.5/3.25/3/2.75/2.5 sekundy  

Koszt: 10 many 

Zasięg: 350j. 

Obrażenia Fizyczne: 1/1.5/2/2.5/3% maksymalnego zdrowia celu (+20% AD) 

Bonusowe Obrażenia Magiczne: 1/1.5/2/2.5/3% maksymalnego zdrowia celu (+20% AD)(+30% AP) 

Całkowite Zmieszane Obrażenia: 2/3/4/5/6% maksymalnego zdrowia celu (+40% AD)(+30% AP) 

Skarner zadaje obrażenia fizyczne pobliskim wrogom i wzmacnia siebie samego po trafieniu jednostki. Jeżeli wróg zostanie trafiony, to następne trafienia z “Q” w ciągu 5 sekund zadadzą bonusowe obrażenia magiczne. 

W – Kryształowy Egzoszkielet

W - Kryształowy Egzoszkielet 

Czas Odnowienia: 13/12.5/12/11.5/11 sekund  

Koszt: 60 many 

Moc Tarczy: 10/11/12/13/14% maksymalnego zdrowia (+80% AP) 

Początkowy Bonus Prędkości Ruchu: 8/10/12/14/16% 

Maksymalny Bonus Prędkości Ruchu: 16/20/24/28/32% 

Skarner wytwarza tarczę na 6 sekund, która chroni go przed obrażeniami i zapewnia mu bonusową prędkość ruchu. 

E – Złamanie 

E - Złamanie 

Czas Odnowienia: 14/13.5/13/12.5/12 sekund  

Koszt: 55 many 

Zasięg: 1000j. 

Obrażenia Magiczne: 40/65/90/115/140 (+20% AP) 

Spowolnienie: 30/35/40/45/50% 

Bonusowe Obrażenia Fizyczne: 30/50/70/90/110 

Biernie: Za każdym razem, gdy zostanie uruchomiony Kryształowy Jad lub Skarner użyje “R”, to czas odnowienia “E” zostanie zredukowany. 

Aktywacja: Skarner wystrzeliwuje krystalicznym pociskiem, który zadaje obrażenia magiczne i spowalnia trafionych przeciwników na 2.5 sekundy oraz oznacza ich Kryształowym Jadem na 5 sekund 

Kryształowy Jad: Następny podstawowy atak Skarnera przeciwko oznaczonemu celowi, zużyje ładunek i zada bonusowe obrażenia fizyczne celowi, a także ogłuszy go na 1.25 sekundy. 

R – Nadzianie 

R – Nadzianie 

Czas Odnowienia: 120/100/80 sekund  

Koszt: 100 many 

Zasięg: 350j. 

Bonusowe Obrażenia Magiczne: 20/60/100 (+50% AP) 

Całkowite Mieszane Obrażenia: 40/120/200 (+120% AD)(+100% AP) 

Skarner przygważdża oraz zadaje obrażenia fizyczne wybranemu wrogiemu bohaterowi. W trakcie nadziania, Skarner może się poruszać i ciągnąć ofiarę w wybranym kierunku. Po zakończeniu efektu, cel otrzyma dodatkowe obrażenia. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q E W Q Q R Q W Q W R W W E E R E E

 

 

Runy

runy skarner

 

Budowanie postaci

Start:

hailbladerefilable

Ważne przedmioty dla Skarner’a:

thornmail

Buty:

mercury's treads lub plated steelcaps

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy