Skarner, Kryształowy Strażnik, to średniej trudności wojownik w League of Legends. Spotkamy go przede wszystkim w roli dżunglera. Nie posiada on zbyt skomplikowanych mechanik, a jest dość przydatną postacią w drużynie ze względu na swój potencjał unieruchamiania przeciwników. Skarner jest idealny do wyłapywania pojedynczych, samotnych wrogów. Nie posiada zbyt dużych obrażeń.
Umiejętności
Pasyw – Kryształowe Iglice
Obecność Skarnera przyczynia się do powstania 6 Kryształowych Iglic w kilku miejscach:
- Jeden przy Baronie.
- Jeden przy Smoku.
- Jeden przy każdym buffie.
Kryształowe Iglice mogą zostać przejęte przez bohaterów, po tym jak pojawią się miniony poprzez stanie na danym polu przez 2 sekundy. Gdy Kryształowe Iglice zostaną przejęte, to bohaterowie przyczyniający się do tego otrzymają 30 złota, a jeżeli zrobił to jeden bohater to otrzyma 15 złota. Skarner otrzyma Kryształową Szarżę, jeżeli znajdzie się w pobliżu przejętego przez jego drużynę Kryształowej Iglicy.
Kryształowa Szarża: Skarner otrzymuje 70-120 (zależnie od poziomu) bonusowej prędkości ruchu, 43%-160% (zależnie od poziomu) bonusowej prędkości ataku i odnawia 1% maksymalnej many co 0.5 sekundy.
Q – Kryształowe Cięcie
Czas Odnowienia: 3.5/3.25/3/2.75/2.5 sekundy
Koszt: 10 many
Zasięg: 350j.
Obrażenia Fizyczne: 1/1.5/2/2.5/3% maksymalnego zdrowia celu (+20% AD)
Bonusowe Obrażenia Magiczne: 1/1.5/2/2.5/3% maksymalnego zdrowia celu (+20% AD)(+30% AP)
Całkowite Zmieszane Obrażenia: 2/3/4/5/6% maksymalnego zdrowia celu (+40% AD)(+30% AP)
Skarner zadaje obrażenia fizyczne pobliskim wrogom i wzmacnia siebie samego po trafieniu jednostki. Jeżeli wróg zostanie trafiony, to następne trafienia z “Q” w ciągu 5 sekund zadadzą bonusowe obrażenia magiczne.
W – Kryształowy Egzoszkielet
Czas Odnowienia: 13/12.5/12/11.5/11 sekund
Koszt: 60 many
Moc Tarczy: 10/11/12/13/14% maksymalnego zdrowia (+80% AP)
Początkowy Bonus Prędkości Ruchu: 8/10/12/14/16%
Maksymalny Bonus Prędkości Ruchu: 16/20/24/28/32%
Skarner wytwarza tarczę na 6 sekund, która chroni go przed obrażeniami i zapewnia mu bonusową prędkość ruchu.
E – Złamanie
Czas Odnowienia: 14/13.5/13/12.5/12 sekund
Koszt: 55 many
Zasięg: 1000j.
Obrażenia Magiczne: 40/65/90/115/140 (+20% AP)
Spowolnienie: 30/35/40/45/50%
Bonusowe Obrażenia Fizyczne: 30/50/70/90/110
Biernie: Za każdym razem, gdy zostanie uruchomiony Kryształowy Jad lub Skarner użyje “R”, to czas odnowienia “E” zostanie zredukowany.
Aktywacja: Skarner wystrzeliwuje krystalicznym pociskiem, który zadaje obrażenia magiczne i spowalnia trafionych przeciwników na 2.5 sekundy oraz oznacza ich Kryształowym Jadem na 5 sekund.
Kryształowy Jad: Następny podstawowy atak Skarnera przeciwko oznaczonemu celowi, zużyje ładunek i zada bonusowe obrażenia fizyczne celowi, a także ogłuszy go na 1.25 sekundy.
R – Nadzianie
Czas Odnowienia: 120/100/80 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 350j.
Bonusowe Obrażenia Magiczne: 20/60/100 (+50% AP)
Całkowite Mieszane Obrażenia: 40/120/200 (+120% AD)(+100% AP)
Skarner przygważdża oraz zadaje obrażenia fizyczne wybranemu wrogiemu bohaterowi. W trakcie nadziania, Skarner może się poruszać i ciągnąć ofiarę w wybranym kierunku. Po zakończeniu efektu, cel otrzyma dodatkowe obrażenia.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | E | W | Q | Q | R | Q | W | Q | W | R | W | W | E | E | R | E | E |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Skarner’a:
Buty:
lub