Sivir, Pani Wojny

Sivir, Pani Wojny – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Sivir

Reklamy

Sivir, Pani Wojny, to średniej trudności strzelec w League of Legends. Spotkamy ją tylko i wyłącznie na dolnej alejce. Brak jej mobilności, ale jest w stanie przyśpieszyć siebie i sojuszników, zablokować jedną umiejętność wroga oraz zadać całkiem niezłe obrażenia. Jest silna we wczesnej fazie gry i w środkowej fazie gry, natomiast trochę odczuwalne jest jej odpadanie później. 

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Zwinne Kroki

Pasyw – Zwinne Kroki 

Po zaatakowaniu wrogiego bohatera przy pomocy podstawowych ataków lub umiejętności, Sivir otrzyma 30-50 (zależnie od poziomu) bonusu do prędkości ruchu na 2 sekundy. 

Q – Ostrze-Bumerang 

Q – Ostrze-Bumerang 

Czas Odnowienia: 7 sekund 

Koszt: 70/80/90/100/110 many 

Zasięg: 1250j. 

Obrażenia Fizyczne: 35/50/65/80/95 (+70/85/100/115/130% AD)(+50% AP) 

Maksymalne Obrażenia Przeciwko Bohaterom: 70/100/130/160/190 (+140/170/200/230/260% AD)(+100% AP) 

Minimalne Obrażenia: 14/20/26/32/38 (+28/34/40/46/52% AD)(+20% AP) 

Sivir rzuca w wybranym kierunku swoją bronią, która zadaje obrażenia fizyczne trafionym jednostkom, a następnie wraca do niej i zadaje te same obrażenia.  

W – Rykoszet

W – Rykoszet 

Czas Odnowienia: 12/10.5/9/7.5/6 sekund  

Koszt: 75 many 

Obrażenia Odbić: 30/40/50/60/70% AD 

3 następne podstawowe ataki Sivir w ciągu 4 sekund będą się odbijać od celów. Obrażenia maleją z każdym następnym odbiciem. Wrogowie otrzymają obrażenia fizyczne, gdy zostaną trafieni. Umiejętność umożliwia resetowanie auto ataków. 

E – Tarcza Magii

E – Tarcza Magii 

Czas Odnowienia: 22/19/16/13/10 sekund 

Odnowiona Mana: 110/120/130/140/150 

Sivir wytwarza wokół siebie barierę na 1.5 sekundy, która zablokuje następną wrogą umiejętność. Po zablokowaniu, Sivir otrzyma punkty many. 

R – Wielkie Łowy 

R – Wielkie Łowy 

Czas Odnowienia: 120/100/80 sekund  

Koszt: 100 many 

Bonusowa Prędkość Ataku: 30/45/60% 

Początkowa Prędkość Ruchu: 40/50/60% 

Minimalna Prędkość Ruchu: 20/25/30% 

Początkowy Czas Trwania Prędkości Ruchu: 2/3/4 sekundy 

Biernie: Sivir zyskuje bonusową prędkość ataku, gdy “W” jest aktywne. 

Aktywacja: Sivir zwiększa prędkość ruchu sobie i swoich sojuszników na 8 sekund. Wartość maleje o połowę wartości po kilku sekundach.  

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q E W Q Q R W R W W E E R E

 

 

Runy

runy sivir

 

Budowanie postaci

Start:

dorans bladehp

Ważne przedmioty dla Sivir:

mortal

Buty:

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy