Shyvana, Półsmok

Shyvana, Półsmok, to średniej trudności wojowniczka w League of Legends. Spotkamy ją na dżungli, ale jest to dość specyficzna postać. Nie ma idealnego sposobu budowania jej, ponieważ zawsze czegoś jej brakuje, niezależnie od obranej ścieżki. Brak jej mobilności, bardzo wolno się skaluje. Nie jest polecana początkującym graczom.  

 

Umiejętności

Pasyw – Furia Córy Smoków

Pasyw - Furia Córy Smoków 

Smoki atakowane przez Shyvanę otrzymują 20% dodatkowych fizycznych i magicznych obrażeń, a ona sama zaczyna grę z 5 bonusowego pancerza i 5 bonusowej odporności na magię. Za każde zabicie smoka Shyvana zyskuje 5 dodatkowego pancerza i odporności na magię. 

Q – Podwójne Ugryzienie

Q - Podwójne Ugryzienie 

Czas Odnowienia: 9/8/7/6/5 sekund 

Bonusowe Obrażenia Fizyczne: 20/35/50/65/80% AD (+15% AP)

Następny podstawowy atak Shyvany będzie podwójnym ciosem. Jej podstawowe ataki redukują czas odnowienia tej umiejętności o 0,5 sekundy. Umiejętność umożliwia resetowanie auto ataków. 

Postać Smoka: To zaklęcie zada obrażenia fizyczne każdemu celowi znajdującemu się przed Shyvaną. 

W – Wypalenie 

W – Wypalenie 

Czas Odnowienia: 12 sekund 

Początkowa Prędkość Ruchu: 30/35/40/45/50% + (8%/100 AP) 

Obrażenia Magiczne co Sekundę: 20/32.5/45/57.5/70 (+20% bonusowego AD) 

Obrażenia Magiczne co Trafienie: 5/8.125/11.25/14.375/17.5 (+5% bonusowego AD) 

Wokół Shyvany płonie ogień przez 3 sekundy, który zadaje obrażenia magiczne pobliskim wrogim jednostkom, a także sprawia, że porusza się ona szybciej. Jeżeli Shyvana zaatakuje wroga podstawowym atakiem w trakcie trwania tej umiejętności, to część obrażeń zostanie ponownie zadana. Podstawowe ataki również wydłużają czas trwania tego zaklęcia.  

Postać Smoka: Rozmiar ognia zostaje powiększony. 

E – Ognisty Podmuch 

E – Ognisty Podmuch 

Czas Odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund 

Zasięg: 925j. 

Obrażenia Magiczne: 60/100/140/180/220 (+30% AD)(+70% AP) 

Wzmocnione Obrażenia Magiczne: 100-160 (zależnie od poziomu) +60/100/140/180/220 (+60% AD)(+100% AP) 

Shyvana wystrzeliwuje kulę ognia, która zada obrażenia magiczne trafionym jednostkom i oznacza je na 5 sekund. Oznaczone jednostki otrzymają 3.75% maksymalnego zdrowia celu bonusowych obrażeń magicznych z podstawowego ataku.  

Postać Smoka: Shyvana zionie ogniem w wybranym kierunku, który eksploduje po osiągnięciu maksymalnego zasięgu lub po kolizji z bohaterem. Wówczas trafione pobliskie jednostki otrzymują zwiększona obrażenia magiczne. Ponadto, w miejscu wybuchu ziemia zaczyna płonąć przez 4 sekundy. Wrogowie znajdujący się w tej strefie otrzymują 30-60 (zależnie od poziomu)(+5% AD)(+10% AP) obrażeń magicznych co 0.5 sekundy. 

R – Smoczy Atak

R – Smoczy Atak 

Koszt: 2.5 furii co 0.5 sekundy 

Zasięg: 850j. 

Bierne Generowanie Furii: 1/1.5/2  

Obrażenia Magiczne: 150/250/350 (+100% AP) 

Bonusowe Zdrowie: 150/250/350  

Bonusowy Zasięg: 50/65/80 

Zwiększony Wzrost: 0/8.5/16% 

Biernie: Smoczy Atak nie ma czasu odnowienia ani kosztu użycia, ale może być użyte tylko i wyłącznie, gdy Shyvana posiada wypełniony pasek furii. Furia jest generowana biernie, a także przy pomocy podstawowych ataków. 

Aktywacja: Shyvana przemienia się w smoka i skacze w wybrane miejsce. W trakcie skoku przemieszcza wrogie jednostki na swojej drodze oraz zadaje im obrażenia magiczne. Smocza forma zapewnia jej bonusowe zdrowie, bonusowy zasięg ataków, większy rozmiar oraz wzmocnione umiejętności. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 W E E R W W R W W Q Q R Q

 

 

Runy

runy shyv

 

Budowanie postaci

Start:

hailbladerefilable

emberkniferefilable

Ważne przedmioty dla Shyvany:

sterakvisagewitsend

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]