Shen, Oko Zmierzchu, to średniej trudności bohater w League of Legends. Spotkamy go na górnej alejce lub na dolnej alejce w roli supporta. Shen jest idealny do obrony swoich sojuszników, a jego umiejętności z pewnością w tym zadaniu mu pomogą. Ponadto jego obrażenia są spore, przez co ma potencjał do zabijania przeciwników w walce 1 na 1.
Umiejętności
Pasyw – Bariera Ki
Czas Odnowienia: 10 sekund
Po zakończeniu efektu umiejętności, Shen otrzyma tarczę chroniącą go przed 60-111 (zależnie od poziomu)(+14% bonusowego zdrowia) obrażeń przez 2.5 sekundy. Czas odnowienia pasywu zostanie skrócony o 4-7.5 (zależnie od poziomu) sekund, gdy umiejętność będzie miała wpływ na przynajmniej jednego bohatera.
Q – Natarcie Zmierzchu
Czas Odnowienia: 8/7.25/6.5/5.75/5 sekund
Koszt: 140/130/120/110/100 energii
Spowolnienie: 15/20/25/30/35%
Bonusowe Obrażenia Magiczne: 10-40 (zależnie od poziomu)(+2/2.5/3/3.5/4% (+1.5% co 100 AP) maksymalnego zdrowia celu)
Całkowite Obrażenia: 30-120 (zależnie od poziomu)(+6/7.5/9/10.5/12% (+4.5% co 100 AP) maksymalnego zdrowia celu
Zwiększone Bonusowe Obrażenia: 10-40 (zależnie od poziomu)(+5/5.5/6/6.5/7%)(+2% co 100 AP) maksymalnego zdrowia celu)
Całkowite Zwiększone Obrażenia: 30-120 (zależnie od poziomu)(+15/16.5/18/19.5/21%(+6% co 100 AP) maksymalnego zdrowia celu)
Maksymalnego Obrażenia Przeciwko Potworom: 120/140/160/180/200
Shen przywołuje do siebie swój miecz. Wrogowie, przez których miecz przeszedł zostanś spowolnieni na następne 2 sekundy, gdy uciekają przed Shenem. Gdy ostrze przybędzie do Shena, wówczas jego 3 następne podstawowe ataki w ciągu 8 sekund zyskają 75 bonusowego zasięgu i zadadzą bonusowe obrażenia magiczne. Jeżeli miecz przeszedł przez przynajmniej jednego wrogiego bohatera, to zada zwiększone obrażenia magiczne i otrzyma 50% bonusu do prędkości ataku.
W – Schronienie Ducha
Czas Odnowienia: 18/16.5/15/13.5/12 sekund
Koszt: 40 energii
Shen tworzy strefę, w którym nie można zaatakować jego, ani jego sojuszników podstawowymi atakami przez 1.75 sekundy.
E – Bieg przez Cienie
Czas Odnowienia: 18/16/14/12/10 sekund
Koszt: 150 energii
Zasięg: 300j. (min.) / 600j. (max.)
Obrażenia Fizyczne: 60/85/110/135/160 (+15% bonusowego zdrowia)
Biernie: Obrażenia z “E” oraz “Q” odnawiają 30/35/40 (zależnie od poziomu) energii.
Aktywacja: Shen szarżuje w wybranym kierunku i prowokuje trafionych przeciwników na 1.5 sekundy, zadając im przy tym obrażenia fizyczne.
R – Wsparcie
Czas Odnowienia: 200/180/160 sekund
Zasięg: Globalny
Minimalna Tarcza: 175/350/525 (+135% AP)
Maksymalna Tarcza: 280/560/840 (+216% AP)
Shen wybiera sojusznika, a następnie ładuje swoją umiejętność przez sekundę. Zapewnia on tarczę danej jednostce, która jest wzmocniona o 0%-60% (zależnie od brakującego zdrowia celu). Po naładowaniu umiejętności, Shen teleportuje się wraz ze swoim ostrzem do lokacji sojusznika i staje pomiędzy daną jednostką, a najbliższym wrogim bohaterem.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | E | W | Q | Q | R | Q | E | Q | E | R | E | E | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Shen’a:
Buty:
lub