Shen, Oko Zmierzchu

Shen, Oko Zmierzchu – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Shena

Reklamy

Shen, Oko Zmierzchu, to średniej trudności bohater w League of Legends. Spotkamy go na górnej alejce lub na dolnej alejce w roli supporta. Shen jest idealny do obrony swoich sojuszników, a jego umiejętności z pewnością w tym zadaniu mu pomogą. Ponadto jego obrażenia są spore, przez co ma potencjał do zabijania przeciwników w walce 1 na 1.  

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Bariera Ki 

Pasyw – Bariera Ki 

Czas Odnowienia: 10 sekund 

Po zakończeniu efektu umiejętności, Shen otrzyma tarczę chroniącą go przed 60-111 (zależnie od poziomu)(+14% bonusowego zdrowia) obrażeń przez 2.5 sekundy. Czas odnowienia pasywu zostanie skrócony o 4-7.5 (zależnie od poziomu) sekund, gdy umiejętność będzie miała wpływ na przynajmniej jednego bohatera. 

Q – Natarcie Zmierzchu

Q – Natarcie Zmierzchu Q – Natarcie Zmierzchu 2

Czas Odnowienia: 8/7.25/6.5/5.75/5 sekund 

Koszt: 140/130/120/110/100 energii 

Spowolnienie: 15/20/25/30/35% 

Bonusowe Obrażenia Magiczne: 10-40 (zależnie od poziomu)(+2/2.5/3/3.5/4% (+1.5% co 100 AP) maksymalnego zdrowia celu) 

Całkowite Obrażenia: 30-120 (zależnie od poziomu)(+6/7.5/9/10.5/12% (+4.5% co 100 AP) maksymalnego zdrowia celu 

Zwiększone Bonusowe Obrażenia: 10-40 (zależnie od poziomu)(+5/5.5/6/6.5/7%)(+2% co 100 AP) maksymalnego zdrowia celu) 

Całkowite Zwiększone Obrażenia: 30-120 (zależnie od poziomu)(+15/16.5/18/19.5/21%(+6% co 100 AP) maksymalnego zdrowia celu) 

Maksymalnego Obrażenia Przeciwko Potworom: 120/140/160/180/200 

Shen przywołuje do siebie swój miecz. Wrogowie, przez których miecz przeszedł zostanś spowolnieni na następne 2 sekundy, gdy uciekają przed Shenem. Gdy ostrze przybędzie do Shena, wówczas jego 3 następne podstawowe ataki w ciągu 8 sekund zyskają 75 bonusowego zasięgu i zadadzą bonusowe obrażenia magiczne. Jeżeli miecz przeszedł przez przynajmniej jednego wrogiego bohatera, to zada zwiększone obrażenia magiczne i otrzyma 50% bonusu do prędkości ataku. 

W – Schronienie Ducha 

W – Schronienie Ducha 

Czas Odnowienia: 18/16.5/15/13.5/12 sekund  

Koszt: 40 energii 

Shen tworzy strefę, w którym nie można zaatakować jego, ani jego sojuszników podstawowymi atakami przez 1.75 sekundy. 

E – Bieg przez Cienie 

E – Bieg przez Cienie 

Czas Odnowienia: 18/16/14/12/10 sekund 

Koszt: 150 energii 

Zasięg: 300j. (min.) / 600j. (max.) 

Obrażenia Fizyczne: 60/85/110/135/160 (+15% bonusowego zdrowia) 

Biernie: Obrażenia z “E” oraz “Q” odnawiają 30/35/40 (zależnie od poziomu) energii. 

Aktywacja: Shen szarżuje w wybranym kierunku i prowokuje trafionych przeciwników na 1.5 sekundy, zadając im przy tym obrażenia fizyczne. 

R – Wsparcie 

R – Wsparcie 

Czas Odnowienia: 200/180/160 sekund 

Zasięg: Globalny 

Minimalna Tarcza: 175/350/525 (+135% AP) 

Maksymalna Tarcza: 280/560/840 (+216% AP) 

Shen wybiera sojusznika, a następnie ładuje swoją umiejętność przez sekundę. Zapewnia on tarczę danej jednostce, która jest wzmocniona o 0%-60% (zależnie od brakującego zdrowia celu). Po naładowaniu umiejętności, Shen teleportuje się wraz ze swoim ostrzem do lokacji sojusznika i staje pomiędzy daną jednostką, a najbliższym wrogim bohaterem.  

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q E W R Q E Q E R E E W W R W W

 

 

Runy

 

Budowanie postaci

Start:

doran shieldhp

Ważne przedmioty dla Shen’a:

thornmailabyssal mask

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy