Seraphine, Rozmarzona Piosenkarka to niskiej trudności bohaterka w League of Legends. Jest to postać zazwyczaj grana na dolnej alejce w roli wspierającego, ale możemy ją także spotkać na środkowej linii. Seraphine to dość specyficzna postać, ale nie powinno się ją lekceważyć. Społeczność League of Legends mocno nią gardzi, bo nie dość, że jest łatwa to jeszcze bardzo silna i jest bardzo irytująca, gdy gra się przeciwko niej.
Umiejętności
Pasyw – Osobowość Sceniczna
Podstawowe ataki Seraphine generują ładunek Echo, który kumuluje się maksymalnie 2 razy. Przy 2 ładunkach, jej następna umiejętność zostanie rzucona jeszcze raz bez kosztu many.
Umiejętności Seraphine zapewniają jej oraz wszystkim pobliskim sojuszniczym bohaterom Nutę. Nuta utrzymuje się przez 6 sekund, ale tylko 4 mogą być aktywne na jednostce w tym samym czasie. Czas trwania Nuty jest odświeżany poprzez używanie umiejętności.
Q – Wysoka Nuta
Czas Odnowienia: 10/8.75/7.5/6.25/5 sekund
Koszt: 65/70/75/80/85 many
Zasięg: 900j.
Obrażenia Magiczne: 55/70/85/100/115 (+45/50/55/60/65% AP)
Maksymalne Obrażenia: 82.5/105/127.5/150/172.5 (+60/67.5/75/82.5/90% AP)
Seraphine wypuszcza falę dźwiękową w wybrane miejsce, która rozszerza się po uderzeniu i zadaje obrażenia magiczne trafionym wrogom. Obrażenia są zwiększone o 0%-50% (zależnie od brakującego zdrowia celu)
W – Dźwięk Przestrzenny
Czas Odnowienia: 26/25/24/23/22 sekundy
Koszt: 50/70/90/110/130 many
Seraphine motywuje siebie oraz pobliskich sojuszniczych bohaterów swoją muzyką przez co zapewnia sobie 20% (+4% co 100 AP) bonusowej prędkości ruchu i 75-150 (zależnie od poziomu)(+45% AP) tarczy na 2.5 sekundy. Sojusznicy natomiast otrzymują 8% (+1.6% co 100 AP) bonusowej prędkości ruchu oraz 50-100 (zależnie od poziomu)(+30% AP) tarczy na 2.5 sekundy. Ponadto, umiejętność uleczy Seraphine i jej sojuszników za 5% brakującego zdrowia.
E – Więcej Basu
Czas Odnowienia: 13/12/11/10/9 sekund
Koszt: 60/70/80/90/100 many
Zasięg: 1300j.
Obrażenia Magiczne: 60/80/100/120/140 (+35% AP)
Seraphine wystrzeliwuje falę dźwięku w linii w wybrane miejsce i zada obrażenia magiczne trafionym przeciwnikom oraz ich spowolni o 99% na 1 sekundę. Wrogowie, którzy byli już spowolnieni zostaną wówczas unieruchomieni. Natomiast wrogowie, którzy są już unieruchomieni lub uziemieni zostaną ogłuszeni.
R – Bis
Czas Odnowienia: 160/140/120 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 1200j.
Obrażenia Magiczne: 150/200/250 (+60% AP)
Czas Trwania Oczarowania: 1.25/1.5/1.75 sekund
Seraphine wystrzeliwuje zniewalającą siłę w wybranym kierunku, która zadaje obrażenia magiczne wszystkim trafionym wrogim jednostkom oraz ich oczarowuje na parę sekund. Trafione jednostki są także ujawnione i spowolnione o 40%. Trafieni sojusznicy otrzymają 4 nuty.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | E | W | Q | Q | R | Q | E | Q | E | R | E | E | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie Seraphine
Przedmioty Startowe:
Przedmioty Mityczne:
Przedmioty Legendarne:
Buty:
Najlepsze Synergie
– Hecarim i inne postacie, które dobrze inicjują walki.
– Ashe i inne postacie, które spowalniają przeciwników, co pozwala nam od razu ich unieruchomić, a następnie ogłuszyć.