Senna, Odkupicielka

Senna, Odkupicielka, to średniej trudności postać w League of Legends. Spotkamy ją praktycznie tylko na dolnej alei. Senna może pełnić rolę zarówno strzelca jak i supporta. Ma możliwość leczenia, jej główna umiejętność daje tarczę oraz zadaje spore obrażenia. Z pewnością nie jest to mobilna postać, ale jej zestaw zaklęć jest bardzo nieznośny dla przeciwników.  

 

Umiejętności

Pasyw – Rozgrzeszenie 

Pasyw – Rozgrzeszenie 

Podstawowe ataki Senny oraz jej zadające obrażenia umiejętności wrogim bohaterom nakładają Zamglenie na 4 sekundy, które jest odświeżane o 0.75 sekundy, gdy Senna zaatakuje daną jednostkę. Jeżeli Senna nałoży Zamglenie dwa razy na ten sam cel, to zbierze to i zada 1%-16% (zależnie od poziomu) obecnego zdrowia celu bonusowych obrażeń fizycznych.  

Wrogie jednostki, które umrą w pobliżu Senny mają szansę na odrodzenie się jako Mglisty Upiór na 8 sekundy. W przypadku epickich potworów będą o dwa upiory. Senna może auto atakować na Mglistego Upiora, żeby go zniszczyć, a wówczas otrzyma 3 sztuki złota i zbierze Zamglenie. 

  • Wrodzy bohaterowie, duże i epickie potwory – gwarantowany upiór. 
  • Miniony i mniejsze potwory zabite przez Sennę – 8.33% szansy. 
  • Duże potwory, które nie są zabite przez Sennę – gwarantowany upiór. 
  • Mniejsze miniony i potwory, które nie są zabite przez Sennę – 22% szansy. 

Każdy ładunek Zamglenie zapewnia Sennie 0.75 bonusowych obrażeń od ataku. Za każde 20 ładunków uzyskuje ona również 25 bonusowego zasięgu i 15% szansy na krytyczne trafienie. Po przekroczeniu 100% szansy na krytyczne trafienie, Senna przekształci 35% nadmiaru w kradzież zdrowia. 

Podstawowe ataki Senny zadają 20% AD bonusowych obrażeń fizycznych i zapewniają 10/15/20% prędkości celu jako bonusową prędkość ruchu na 0.5 sekundy. 

Q – Przebijająca Ciemność 

Q - Przebijająca Ciemność 

Czas Odnowienia: 15 sekund 

Koszt: 70/80/90/100/110 many 

Zasięg: 600-1100j. (zależnie od dusz) 

Leczenie: 40/60/80/100/120 (+40% bonusowego AD)(+40% AP) 

Obrażenia Fizyczne: 40/70/100/130/160 (+50% bonusowego AD) 

Senna wystrzeliwuje wiązkę światła i cienia, która leczy sojuszników, a wrogom zadaje obrażenia fizyczne. Jeżeli wroga wieża, totem, rośliny w dżungli również zostaną, to otrzymają równowartość jednego podstawowego ataku. Podstawowe ataki skracają czas odnowienia “Q” o 1 sekundę. 

W – Ostatni Uścisk

W – Ostatni Uścisk 

Czas Odnowienia: 11 sekund 

Koszt: 50/55/60/65/70 many 

Zasięg: 1300j. 

Obrażenia Fizyczne: 70/115/160/205/250 (+70% bonusowego AD) 

Czas Trwania Unieruchomienia: 1.25/1.5/1.75/2/2.25 sekundy 

W wybranym kierunku Senna wysyła falę, która po trafieniu we wroga zadaje obrażenia fizyczne, a po chwili unieruchomi go i jednostki wokół niego. 

E – Klątwa Czarnej Mgły

E - Klątwa Czarnej Mgły 

Czas Odnowienia: 26/24.5/23/21.5/20 sekund  

Koszt: 70 many 

Czas Trwania: 6/6.5/7/7.5/8 sekund 

Senna sprawia, że ona i sojusznicy w pobliżu niej przyjmują wygląd upiorów, dzięki czemu otrzymują 20% dodatkowej prędkości ruchu i nie da się ich od siebie odróżnić. Ponadto Senna wraz z sojusznikami są niemożliwi do namierzenia, gdy są w formie upiorów. 

R – Cień Świtu

R - Cień Świtu

Czas Odnowienia: 160/140/120 sekund  

Koszt: 100 many 

Zasięg: Globalny 

Obrażenia Fizyczne: 250/375/500 (+100% bonusowego AD)(+50% AP) 

Tarcza: 120/160/200 (+40% AP)(+1.5 co zebrane dusze) 

Senna wystrzeliwuje w wybranym kierunku sporych rozmiarów promień, który wspomaga sojuszników (daje tarczę na 3 sekundy) i zadaje obrażenia fizyczne wrogim jednostkom. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q W E Q Q R Q W Q W R W W E E R E E

 

 

Runy (ADC i Support)

runy senna

 

Budowanie postaci (ADC)

Start:

dorans bladehp

hphp

Ważne przedmioty dla Senny:

Buty:

Budowanie postaci (Support)

Start:

hphp

Ważne przedmioty dla Senny:

Buty:

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]