Sejuani, Gniew Północy

Sejuani, Gniew Północy, to średniej trudności postać w League of Legends. Spotkamy ją w dżungli budowaną najczęściej pod tanka. Jej umiejętności bardzo przydają się drużynie, ponieważ unieruchamiają przeciwników, a ona sama zadaje spore obrażenia. Jest dość mobilna, jej mechaniki są proste, ale umiejętności nie należą do najłatwiejszych, jeżeli chodzi o trafianie. 

 

Umiejętności

Pasyw – Gniew Północy 

Pasyw - Gniew Północy 

W trakcie przebywania poza walką przez 12 sekund, Sejuani zyskuje 10 (+50% bonusowego pancerza) bonusowego pancerza, 10 (+50% bonusowej odporności na magię) bonusowej odporności na magię oraz niewrażliwość na spowolnienia. Pasyw ten utrzymuje się na krótką chwilę po otrzymaniu obrażeń. Ponadto, zadając obrażenia ogłuszonemu wrogowi otrzyma on 10% swojego maksymalnego zdrowia bonusowych obrażeń magicznych. 

Q – Arktyczne Natarcie 

Q – Arktyczne Natarcie 

Czas Odnowienia: 20/18/16/14/12 sekund 

Koszt: 70/75/80/85/90 many 

Zasięg: 650j. 

Obrażenia Magiczne: 80/130/180/230/280 (+60% AP) 

Sejuani brnie na swojej świni w wybranym kierunku i wyrzuca do góry trafiane wrogie jednostki, ale zatrzyma się po wjechaniu w wrogiego bohatera. Przeciwnicy otrzymają obrażenia magiczne.  

W – Furia Zimy

W – Furia Zimy 

Czas Odnowienia: 9/8/7/6/5 sekund  

Koszt: 65 many 

Zasięg: 600j. 

Obrażenia Fizyczne: 20/25/30/35/40 (+20% AP)(+2% jej maksymalnego zdrowia) 

Obrażenia Fizyczne: 30/70/110/150/190 (+60% AP)(+5.25% jej maksymalnego zdrowia) 

Całkowite Obrażenia: 50/95/140/185/230 (+80% AP)(+7.25% jej maksymalnego zdrowia) 

Sejuani dwukrotnie zamachuje się swoją bronią. Przeciwnicy otrzymają obrażenia fizyczne (zależnie, ile razy zostali trafieni) i nałożone zostaną na nich ładunki Zamrożenia. Ponadto, zostaną oni spowolnieni o 75% na 0.25 sekundy. Sejuani może poruszać się swobodnie podczas używania tej umiejętności. 

E – Wieczne Zamrożenie

E – Wieczne Zamrożenie 

Czas Odnowienia: 1.5 sekundy 

Koszt: 20 many + 4 ładunki zamrożenia 

Zasięg: 600j. 

Obrażenia Magiczne: 55/105/155/205/255 (+60% AP) 

Biernie: “W” oraz podstawowe ataki Sejuani i jej melee sojuszników nakładają zamrożenie na wrogich bohaterów, epickie, duże i średnie potwory, duże miniony i superminiony na 5 sekund, kumulując się do 4 razy. 

Aktywacja: Sejuani zamraża widocznego wroga, który ma na sobie 4 ładunki zamrożenia. Ładunki zostają zużyte, a przeciwnik otrzymuje obrażenia magiczne oraz zostaje ogłuszony na 1 sekundę. Nie można ogłuszyć tego samego celu przez 8 sekund. Umiejętność umożliwia resetowanie auto ataków. 

R – Lodowcowe Więzienie 

R – Lodowcowe Więzienie 

Czas Odnowienia: 120/100/80 sekund  

Koszt: 100 many 

Zasięg: 1300j. 

Obrażenia Magiczne: 125/150/175 (+40% AP) 

Wzmocnione Obrażenia Magiczne: 200/300/400 (+80% AP) 

Sejuani rzuca w wybranym kierunku swoją bronią, która zada obrażenia magiczne i ogłuszy pierwszego trafionego wrogiego bohatera. Wokół trafionego celu utworzy się burza lodowa spowolniająca pobliskich wrogów o 80% na 1 sekundę. Trafiony wróg nie otrzymuje efektów z burzy. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 E W Q W R W Q W Q R Q Q E E R E E

 

 

Runy

runy sejuani

 

Budowanie postaci

Start:

hailbladerefilable

Ważne przedmioty dla Sejuani:

thornmailabyssal mask

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]