Samira, Róża Pustyni

Samira, Róża Pustyni, to średniej trudności strzelec w League of Legends. Jej styl gry znacznie się różni od innych strzelców. Samira zdecydowanie lepiej sprawdza się wbijając się w swoich przeciwników i w sumie na tym ona polega, ale da się nią też kite’ować. Ta bohaterka jest obecnie jednym z silniejszych ADC, a więc dobrze jest nauczyć się nią grać. 

 

Umiejętności

Pasyw – Chojracki Impuls

Pasyw – Chojracki Impuls 

Zasięg: 800/860/900/950/1000j. (zależnie od poziomu) 

Zadawanie obrażeń przy pomocy podstawowych ataków lub umiejętności przynajmniej jednemu wrogiemu bohaterowi z różnych broni zapewnia jej ładunek stylu na 6 sekund (max. 6). Czas trwania może zostać odświeżony poprzez zadawanie obrażeń wrogim bohaterom przy pomocy ataków oraz umiejętności. Liczba ładunków jest pokazywana na lewo od paska zdrowia.  

Samira otrzymuje 0%-21% (zależnie od ładunków stylu) bonusowej prędkości ruchu. 

Podstawowe ataki Samiry przeciwko celom w zasięgu 200j. używają jej ostrza. Podstawowe ataki przy pomocy ostrza, “W” oraz “E” zadają 2-19 (zależnie od poziomu)(+10% bonusowego AD) bonusowych obrażeń magicznych, które są zwiększone o 0%-100% (zależnie od brakującego zdrowia celu). 

Dodatkowo, podstawowe ataki Samiry przeciwko unieruchomionym wrogom zadają obrażenia od ataku przez 6 ataków w 0.5 sekundy i podrzucają cel na 0.5 sekundy. To powoduje, że resetuje się auto atak oraz staje niemożliwy do zatrzymania. Jeżeli cel nie jest w zasięgu, to Samira doskoczy i zaatakuje. 

Q – Smykałka 

Q - Smykałka 

Czas Odnowienia: 6/5/4/3/2 sekundy 

Koszt: 30 many 

Zasięg: 950j. 

Obrażenia Fizyczne: 0/5/10/15/20 (+80/87.5/95/102.5/110% AD) 

Samira oddaje strzał w wybranym kierunku i zadaje obrażenia fizyczne pierwszemu trafionemu wrogowi. Jeżeli możliwy do namierzenia cel jest naprzeciwko Samiry, to potnie go swoim ostrzem i zada te same obrażenia pobliskim przeciwnikom.  

W – Wirujące Ostrze 

W - Wirujące Ostrze 

Czas Odnowienia: 30/28/26/24/22 sekund  

Koszt: 60 many 

Obrażenia Cięcia: 20/35/50/65/80 (+80% bonusowego AD) 

Całkowite Obrażenia: 40/70/100/130/160 (+160% bonusowego AD) 

Samira tnie przestrzeń wokół siebie dwa razy. Każde z cięć zadaje obrażenia fizyczne pobliskim wrogim jednostkom. 

E – Dziki Pęd  

E – Dziki Pęd  

Czas Odnowienia: 20/18/16/14/12 sekund 

Koszt: 40 many 

Obrażenia Magiczne: 50/60/70/80/90 (+20% bonusowego AD) 

Prędkość Ataku: 20/25/30/35/40% 

Samira doskakuje w kierunku wrogiej jednostki i tnie wszystkich przeciwników na swojej drodze. Trafieni wrogowie otrzymają obrażenia magiczne, a Samira otrzyma bonusową prędkość ataku na 3 sekundy. Zabójstwa wrogich bohaterów resetują czas odnowienia umiejętności. 

R – Piekielny Spust 

R – Piekielny Spust 

Czas Odnowienia: 8 sekund

Koszt: 100/50/0 many + 6 punktów stylu 

Obrażenia Fizyczne co Strzał: 0/10/20 (+50% AD) 

Całkowite Obrażenia co Cel: 0/100/200 (+500% AD) 

Obrażenia Zadawane Minionom co Strzał: 0/2.5/5 (+12.5% AD) 

Całkowite Obrażenia Przeciwko Minionom: 0/25/50 (+125% AD) 

Samira uwalnia serię strzałów ze swoich broni i zaczyna strzelać we wszystkich pobliskich wrogów co 0.2 sekund przez 2 sekundy. W trakcie trwania umiejętności, zostaje ona spowolniona o 25% i zadaje obrażenia fizyczne z każdym strzałem. Umiejętność nie może zostać użyte do czasu, aż Samira będzie miała odpowiednią ilość punktów Stylu. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q E W Q Q E R E E W W W W

 

 

Runy

runy samira

 

Budowanie postaci

Start:

dorans bladehp

Ważne przedmioty dla Samiry:

mortal

Buty:

Oceń wpis!
[Ocen: 1 Średnia: 5]