Samira, Róża Pustyni, to średniej trudności strzelec w League of Legends. Jej styl gry znacznie się różni od innych strzelców. Samira zdecydowanie lepiej sprawdza się wbijając się w swoich przeciwników i w sumie na tym ona polega, ale da się nią też kite’ować. Ta bohaterka jest obecnie jednym z silniejszych ADC, a więc dobrze jest nauczyć się nią grać.
Umiejętności
Pasyw – Chojracki Impuls
Zasięg: 800/860/900/950/1000j. (zależnie od poziomu)
Zadawanie obrażeń przy pomocy podstawowych ataków lub umiejętności przynajmniej jednemu wrogiemu bohaterowi z różnych broni zapewnia jej ładunek stylu na 6 sekund (max. 6). Czas trwania może zostać odświeżony poprzez zadawanie obrażeń wrogim bohaterom przy pomocy ataków oraz umiejętności. Liczba ładunków jest pokazywana na lewo od paska zdrowia.
Samira otrzymuje 0%-21% (zależnie od ładunków stylu) bonusowej prędkości ruchu.
Podstawowe ataki Samiry przeciwko celom w zasięgu 200j. używają jej ostrza. Podstawowe ataki przy pomocy ostrza, “W” oraz “E” zadają 2-19 (zależnie od poziomu)(+10% bonusowego AD) bonusowych obrażeń magicznych, które są zwiększone o 0%-100% (zależnie od brakującego zdrowia celu).
Dodatkowo, podstawowe ataki Samiry przeciwko unieruchomionym wrogom zadają obrażenia od ataku przez 6 ataków w 0.5 sekundy i podrzucają cel na 0.5 sekundy. To powoduje, że resetuje się auto atak oraz staje niemożliwy do zatrzymania. Jeżeli cel nie jest w zasięgu, to Samira doskoczy i zaatakuje.
Q – Smykałka
Czas Odnowienia: 6/5/4/3/2 sekundy
Koszt: 30 many
Zasięg: 950j.
Obrażenia Fizyczne: 0/5/10/15/20 (+80/87.5/95/102.5/110% AD)
Samira oddaje strzał w wybranym kierunku i zadaje obrażenia fizyczne pierwszemu trafionemu wrogowi. Jeżeli możliwy do namierzenia cel jest naprzeciwko Samiry, to potnie go swoim ostrzem i zada te same obrażenia pobliskim przeciwnikom.
W – Wirujące Ostrze
Czas Odnowienia: 30/28/26/24/22 sekund
Koszt: 60 many
Obrażenia Cięcia: 20/35/50/65/80 (+80% bonusowego AD)
Całkowite Obrażenia: 40/70/100/130/160 (+160% bonusowego AD)
Samira tnie przestrzeń wokół siebie dwa razy. Każde z cięć zadaje obrażenia fizyczne pobliskim wrogim jednostkom.
E – Dziki Pęd
Czas Odnowienia: 20/18/16/14/12 sekund
Koszt: 40 many
Obrażenia Magiczne: 50/60/70/80/90 (+20% bonusowego AD)
Prędkość Ataku: 20/25/30/35/40%
Samira doskakuje w kierunku wrogiej jednostki i tnie wszystkich przeciwników na swojej drodze. Trafieni wrogowie otrzymają obrażenia magiczne, a Samira otrzyma bonusową prędkość ataku na 3 sekundy. Zabójstwa wrogich bohaterów resetują czas odnowienia umiejętności.
R – Piekielny Spust
Czas Odnowienia: 8 sekund
Koszt: 100/50/0 many + 6 punktów stylu
Obrażenia Fizyczne co Strzał: 0/10/20 (+50% AD)
Całkowite Obrażenia co Cel: 0/100/200 (+500% AD)
Obrażenia Zadawane Minionom co Strzał: 0/2.5/5 (+12.5% AD)
Całkowite Obrażenia Przeciwko Minionom: 0/25/50 (+125% AD)
Samira uwalnia serię strzałów ze swoich broni i zaczyna strzelać we wszystkich pobliskich wrogów co 0.2 sekund przez 2 sekundy. W trakcie trwania umiejętności, zostaje ona spowolniona o 25% i zadaje obrażenia fizyczne z każdym strzałem. Umiejętność nie może zostać użyte do czasu, aż Samira będzie miała odpowiednią ilość punktów Stylu.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | E | W | Q | Q | R | Q | E | Q | E | R | E | E | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Samiry:
Buty: