Ryze, Mag Run, to średniej trudności mag w League of Legends. Należy on do grona postaci skalujących się, które silne są praktycznie dopiero w późnej fazie gry. Ryze nie jest mobilnym bohaterem, ale nadrabia to obrażeniami oraz tankowatością. Spotkamy go na górnej i środkowej alejce.
Umiejętności
Pasyw – Mistrzostwo Magii
Ryze otrzymuje 5% bonusowej many co 100 AP.
Q – Przeciążenie
Czas Odnowienia: 6 sekund
Koszt: 40/38/36/34/32 many
Zasięg: 1000j.
Obrażenia Magiczne: 75/100/125/150/175 (+45% AP)(+3% bonusowej many)
Bonusowa Prędkość Ruchu: 28/32/36/40/44%
Biernie: Pozostałe umiejętności resetują czas odnowienia “Q” i ładują Runę na 4 sekundy (max. 2)
Aktywacja: Ryze wystrzeliwuje pocisk w wybranym kierunku, który zada obrażenia magiczne pierwszemu trafionemu wrogowi i zużywa wszystkie dostępne ładunki Runy. Jeżeli zużyje 2, to otrzymuje bonusową prędkość ruchu na 2 sekundy.
Flux: Przeciążenie zadaje 10/40/70/100% (zależnie od poziomu “R”) wzmocnionych obrażeń i przemieszcza się po wszystkich pobliskich wrogach oznaczonych Fluxem.
W – Runiczne Więzienie
Czas Odnowienia: 13/12/11/10/9 sekund
Koszt: 40/55/70/85/100 many
Zasięg: 550j.
Obrażenia Magiczne: 80/110/140/170/200 (+60% AP)(+4% bonusowej many)
Ryze momentalnie zadaje obrażenia magiczne oraz spowalnia cel o 35% na 1.5 sekundy.
Flux: Runiczne Więzienie unieruchamia cel na 1.5 sekundy.
E – Fluktuacja Magii
Czas Odnowienia: 3.25/3/2.75/2.5/2.25 sekundy
Koszt: 40/55/70/85/100 many
Zasięg: 550j.
Obrażenia Magiczne: 60/80/100/120/140 (+30% AP)(+2% bonusowej many)
Ryze wysyła kulę runiczną w wybrany cel i zadaje mu obrażenia magiczne, a także oznacza go i pobliskie wrogie jednostki Fluxem na 3 sekundy. Jego następna podstawowa umiejętność przeciwko tym jednostkom zużyje oznaczenie i zapewni dodatkowe efekty.
Flux: Flux rozprzestrzenia się dalej.
R – Zagięcie Czasoprzestrzeni
Czas Odnowienia: 210/180/150 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 1000j. (min.) / 3000j. (max.)
Bonusowe Obrażenia Przeciążenia: 40/70/100%
Biernie: Zwiększa obrażenia “Q” przeciwko celom oznaczonym Fluxem.
Aktywacja: Ryze stawia portal, który zaczyna się ładować. Po 2 sekundach teleportuje się w wybrane miejsce wraz z sojusznikami znajdującymi się w środku. Jeżeli Ryze zostanie unieruchomiony lub uciszony, to umiejętność zostanie przerwana.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
W | E | Q | Q | Q | R | Q | E | Q | E | R | E | E | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Ryze’a:
Buty: