Ryze, Mag Run

Ryze, Mag Run – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Ryze

Reklamy

Ryze, Mag Run, to średniej trudności mag w League of Legends. Należy on do grona postaci skalujących się, które silne są praktycznie dopiero w późnej fazie gry. Ryze nie jest mobilnym bohaterem, ale nadrabia to obrażeniami oraz tankowatością. Spotkamy go na górnej i środkowej alejce. 

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Mistrzostwo Magii 

Pasyw - Mistrzostwo Magii 

Ryze otrzymuje 5% bonusowej many co 100 AP.

Q – Przeciążenie 

Q - Przeciążenie 

Czas Odnowienia: 6 sekund 

Koszt: 40/38/36/34/32 many 

Zasięg: 1000j. 

Obrażenia Magiczne: 75/100/125/150/175 (+45% AP)(+3% bonusowej many) 

Bonusowa Prędkość Ruchu: 28/32/36/40/44% 

Biernie: Pozostałe umiejętności resetują czas odnowienia “Q” i ładują Runę na 4 sekundy (max. 2) 

Aktywacja: Ryze wystrzeliwuje pocisk w wybranym kierunku, który zada obrażenia magiczne pierwszemu trafionemu wrogowi i zużywa wszystkie dostępne ładunki Runy. Jeżeli zużyje 2, to otrzymuje bonusową prędkość ruchu na 2 sekundy 

Flux: Przeciążenie zadaje 10/40/70/100% (zależnie od poziomu “R”) wzmocnionych obrażeń i przemieszcza się po wszystkich pobliskich wrogach oznaczonych Fluxem. 

W – Runiczne Więzienie 

W – Runiczne Więzienie 

Czas Odnowienia: 13/12/11/10/9 sekund 

Koszt: 40/55/70/85/100 many 

Zasięg: 550j. 

Obrażenia Magiczne: 80/110/140/170/200 (+60% AP)(+4% bonusowej many) 

Ryze momentalnie zadaje obrażenia magiczne oraz spowalnia cel o 35% na 1.5 sekundy. 

Flux: Runiczne Więzienie unieruchamia cel na 1.5 sekundy. 

E – Fluktuacja Magii

E – Fluktuacja Magii 

Czas Odnowienia: 3.25/3/2.75/2.5/2.25 sekundy 

Koszt: 40/55/70/85/100 many 

Zasięg: 550j. 

Obrażenia Magiczne: 60/80/100/120/140 (+30% AP)(+2% bonusowej many) 

Ryze wysyła kulę runiczną w wybrany cel i zadaje mu obrażenia magiczne, a także oznacza go i pobliskie wrogie jednostki Fluxem na 3 sekundy. Jego następna podstawowa umiejętność przeciwko tym jednostkom zużyje oznaczenie i zapewni dodatkowe efekty. 

Flux: Flux rozprzestrzenia się dalej. 

R – Zagięcie Czasoprzestrzeni 

R - Zagięcie Czasoprzestrzeni 

Czas Odnowienia: 210/180/150 sekund 

Koszt: 100 many 

Zasięg: 1000j. (min.) / 3000j. (max.) 

Bonusowe Obrażenia Przeciążenia: 40/70/100% 

Biernie: Zwiększa obrażenia “Q” przeciwko celom oznaczonym Fluxem. 

Aktywacja: Ryze stawia portal, który zaczyna się ładować. Po 2 sekundach teleportuje się w wybrane miejsce wraz z sojusznikami znajdującymi się w środku. Jeżeli Ryze zostanie unieruchomiony lub uciszony, to umiejętność zostanie przerwana. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 W E Q Q Q R E Q E R E E W W R W W

 

 

Runy

runy ryze

 

Budowanie postaci

Start:

hphp

Ważne przedmioty dla Ryze’a:

ludens echoliandryarchangelzhonya

Buty:

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy