Rumble, Zmechanizowany Zabijaka

Rumble, Zmechanizowany Zabijaka, to wysokiej trudności wojownik w League of Legends. Spotkamy go zarówno na górnej jak i na środkowej alejce. Nie jest on postacią mobilną, ciężko się nim dobija miniony, ale nadrabia to obrażeniami. Jednakże trzeba uważać we wczesnej fazie gry, ponieważ łatwo jest go wyłączyć z gry. 

 

Umiejętności

Pasyw – Tytan ze Złomowiska

Pasyw – Tytan ze ZłomowiskaPasyw – Tytan ze Złomowiska2Pasyw – Tytan ze Złomowiska3

Używając swoich umiejętności Rumble stopniowo przegrzewa się. Po osiągnięciu 50% nagrzania, wchodzi on w Stan Nagrzania co delikatnie wzmacnia jego umiejętności. Natomiast po osiągnięciu 100% nagrzania, Rumble przegrzewa się, a jego podstawowe ataki zadają 25-110 (zależnie od poziomu)(+30% AP) bonusowych obrażeń magicznych, ale na sekund odbiera mu możliwość użycia swoich umiejętności. 

Q – Ogniopluj 

Q – Ogniopluj 

Czas Odnowienia: 10/9/8/7/6 sekund 

Zasięg: 600j. 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 180/220/260/300/340 (+110% AP) 

Obrażenia co 0.25 sekundy: 15/18.333/21.667/25/28.333 (+9.17% AP) 

Procentowe Obrażenia Przeciwko Minionom: 60/65/70/75/80% 

Całkowite Obrażenia Przeciwko Minionom: 108/143/182/225/272 (+66/71.5/77/82.5/88% AP) 

Całkowite Wzmocnione Obrażenia: 270/330/390/450/510 (+165% AP) 

Wzmocnione Obrażenia co 0,25 sekundy: 22.5/27.5/32.5/37.5/42.5 (+13.75% AP) 

Całkowite Wzmocnione Obrażenia Przeciwko Minionom: 162/214.5/273/337.5/408 (+99/107.25/115.5/123.75/132% AP) 

Rumble przez 3 sekundy podpala wszystko co znajduje się w zasięgu przed nim i zadaje tym jednostkom obrażenia magiczne 

Będąc nagrzanym obrażenia zostaną zwiększone o 50%. 

W – Tarcza Złomu 

W – Tarcza Złomu 

Czas Odnowienia: 6 sekund 

Moc Tarczy: 60/95/130/165/200 (+50% AP) 

Bonusowa Prędkość Ruchu: 15/20/25/30/35% 

Wzmocniona Moc Tarczy: 90/142.5/195/247.5/300 (+75% AP) 

Wzmocniona Bonusowa Prędkość Ruchu: 22.5/30/37.5/45/52.5% 

Rumble chroni się tarczą na 1,5 sekundy, która pochłonie obrażenia i nieznacznie go przyspieszy na krótką chwilę.  

W stanie nagrzania jego tarcza i prędkość ruchu zostaną jeszcze wzmocnione o 50%. 

E – Elektroharpun 

E – Elektroharpun 

Czas Odnowienia: 0.5 sekundy 

Czas Ładowania: 6 sekund 

Zasięg: 850j. 

Obrażenia Magiczne: 60/85/110/135/160 (+40% AP) 

Całkowite Obrażenia Magiczne: 120/170/220/270/320 (+80% AP) 

Spowolnienie: 15/20/25/30/35% 

Całkowite Spowolnienie: 30/40/50/60/70% 

Wzmocnione Obrażenia Magiczne: 90/127.5/165/202.5/240 (+60% AP) 

Całkowite Wzmocnione Obrażenia Magiczne: 180/255/330/405/480 (+120% AP) 

Wzmocnione Spowolnienie: 22.5/30/37.5/45/52.5% 

Całkowite Wzmocnione Spowolnienie: 45/60/75/90/105% 

Biernie: Rumble przechowuje maksymalnie 2 ładunki harpunów. 

Aktywacja: Rumble wystrzeliwuje harpun w wybranym kierunku i zadaje obrażenia magiczne pierwszej trafionej wrogiej jednostce, a także ją spowalnia.  

W stanie nagrzania obrażenia i spowolnienie zostają zwiększone o 50%. 

R – Wyrównywacz 

R - Wyrównywacz 

Czas Odnowienia: 100/85/70 sekund 

Zasięg: 1700j. 

Obrażenia Magiczne co 0,5 sekundy: 70/105/140 (+17.5% AP) 

Maksymalne Obrażenia Magiczne: 840/1260/1680 (+210% AP) 

Rumble wystrzeliwuje serię rakiet w wybranym kierunku, które podpalą teren, na którym się znajdują, a także będą zadawać obrażenia magiczne i spowalniać przeciwników znajdujących się w polu rażenia o 35%.  

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q E W Q Q RQ Q E R E E W W RW W

 

 

Runy

runy rumble

 

Budowanie postaci

Start:

doran shieldhp

Ważne przedmioty dla Rumble’a:

zhonyademonic embracevoid staff

Buty:

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]