Rumble, Zmechanizowany Zabijaka, to wysokiej trudności wojownik w League of Legends. Spotkamy go zarówno na górnej jak i na środkowej alejce. Nie jest on postacią mobilną, ciężko się nim dobija miniony, ale nadrabia to obrażeniami. Jednakże trzeba uważać we wczesnej fazie gry, ponieważ łatwo jest go wyłączyć z gry.
Umiejętności
Pasyw – Tytan ze Złomowiska
Używając swoich umiejętności Rumble stopniowo przegrzewa się. Po osiągnięciu 50% nagrzania, wchodzi on w Stan Nagrzania co delikatnie wzmacnia jego umiejętności. Natomiast po osiągnięciu 100% nagrzania, Rumble przegrzewa się, a jego podstawowe ataki zadają 25-110 (zależnie od poziomu)(+30% AP) bonusowych obrażeń magicznych, ale na 6 sekund odbiera mu możliwość użycia swoich umiejętności.
Q – Ogniopluj
Czas Odnowienia: 10/9/8/7/6 sekund
Zasięg: 600j.
Całkowite Obrażenia Magiczne: 180/220/260/300/340 (+110% AP)
Obrażenia co 0.25 sekundy: 15/18.333/21.667/25/28.333 (+9.17% AP)
Procentowe Obrażenia Przeciwko Minionom: 60/65/70/75/80%
Całkowite Obrażenia Przeciwko Minionom: 108/143/182/225/272 (+66/71.5/77/82.5/88% AP)
Całkowite Wzmocnione Obrażenia: 270/330/390/450/510 (+165% AP)
Wzmocnione Obrażenia co 0,25 sekundy: 22.5/27.5/32.5/37.5/42.5 (+13.75% AP)
Całkowite Wzmocnione Obrażenia Przeciwko Minionom: 162/214.5/273/337.5/408 (+99/107.25/115.5/123.75/132% AP)
Rumble przez 3 sekundy podpala wszystko co znajduje się w zasięgu przed nim i zadaje tym jednostkom obrażenia magiczne.
Będąc nagrzanym obrażenia zostaną zwiększone o 50%.
W – Tarcza Złomu
Czas Odnowienia: 7/6.75/6.5/6.25/6 sekund
Moc Tarczy: 60/95/130/165/200 (+50% AP)
Bonusowa Prędkość Ruchu: 10/15/20/25/30%
Wzmocniona Moc Tarczy: 90/142.5/195/247.5/300 (+75% AP)
Wzmocniona Bonusowa Prędkość Ruchu: 22.5/30/37.5/45/52.5%
Rumble chroni się tarczą na 1,5 sekundy, która pochłonie obrażenia i nieznacznie go przyspieszy na krótką chwilę.
W stanie nagrzania jego tarcza i prędkość ruchu zostaną jeszcze wzmocnione o 50%.
E – Elektroharpun
Czas Odnowienia: 0.5 sekundy
Czas Ładowania: 6 sekund
Zasięg: 850j.
Obrażenia Magiczne: 60/85/110/135/160 (+40% AP)
Całkowite Obrażenia Magiczne: 120/170/220/270/320 (+80% AP)
Spowolnienie: 15/20/25/30/35%
Całkowite Spowolnienie: 30/40/50/60/70%
Wzmocnione Obrażenia Magiczne: 90/127.5/165/202.5/240 (+60% AP)
Całkowite Wzmocnione Obrażenia Magiczne: 180/255/330/405/480 (+120% AP)
Wzmocnione Spowolnienie: 22.5/30/37.5/45/52.5%
Całkowite Wzmocnione Spowolnienie: 45/60/75/90/105%
Biernie: Rumble przechowuje maksymalnie 2 ładunki harpunów.
Aktywacja: Rumble wystrzeliwuje harpun w wybranym kierunku i zadaje obrażenia magiczne pierwszej trafionej wrogiej jednostce, a także ją spowalnia.
W stanie nagrzania obrażenia i spowolnienie zostają zwiększone o 50%.
R – Wyrównywacz
Czas Odnowienia: 100/85/70 sekund
Zasięg: 1700j.
Obrażenia Magiczne co 0,5 sekundy: 70/105/140 (+17.5% AP)
Maksymalne Obrażenia Magiczne: 840/1260/1680 (+210% AP)
Rumble wystrzeliwuje serię rakiet w wybranym kierunku, które podpalą teren, na którym się znajdują, a także będą zadawać obrażenia magiczne i spowalniać przeciwników znajdujących się w polu rażenia o 35%.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | E | W | Q | Q | R | Q | E | Q | E | R | E | E | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Rumble’a:
Buty: