Rengar, Łowca to wysokiej trudności zabójca, którego spotkamy na dżungli oraz na górnej linii. Ma on bardzo skomplikowane mechaniki oraz gra nim jest już trudna. Dla niego powrót jest praktycznie niemożliwy, jeśli nie zdobędzie zabójstw na początku. Brak mu mobilności, jego jedynym gapcloserem są doskoki z krzaków lub z “R”.
Umiejętności
Pasyw – Niewidoczny Drapieżnik
Jeżeli Rengar znajduje się w zaroślach, wówczas może wyskoczyć z nich na wybraną wrogą jednostkę jako podstawowy atak. Używając swoich umiejętności Rengar zyskuje Zaciekłość, po której wypełnieniu jego następna umiejętność zostanie wzmocniona. Po użyciu wzmocnionego zaklęcia zyska on bonus do prędkości ruchu, jednakże należy pamiętać, że po opuszczeniu walki straci on całą Zaciekłość. Rengar po zabiciu wrogiego bohatera zabiera trofeum przez co jego obrażenia od ataku zostają na stałe wzmocnione.
Q – Dzikość
Czas Odnowienia: 6/5.5/5/4.5/4 sekundy
Bonusowe Obrażenia Fizyczne: 30/60/90/120/150 (+0/5/10/15/20% AD)
Wzmocnione Bonusowe Obrażenia Fizyczne: 30-240 (zależnie od poziomu) (+40% AD)
Dwa następne podstawowe ataki Rengara w ciągu 3 sekund otrzymają 40% bonusowej prędkości ataku, a pierwszy stanie się nie do powstrzymania i zada bonusowe obrażenia fizyczne. Umiejętność umożliwia resetowanie auto ataków.
Wzmocnione “Q” zada zwiększone obrażenia fizyczne i gwarantuje mu 50%-101% (zależnie od poziomu) bonusowej prędkości ataku na 5 sekund.
W – Bitewny Ryk
Czas Odnowienia: 16/14.5/13/11.5/10 sekund
Obrażenia Magiczne: 50/80/110/140/170 (+80% AP)
Wzmocnione Obrażenia Magiczne: 50-220 (zależnie od poziomu) (+80% AP)
Rengar zadaje obrażenia wrogom w pobliżu i przy okazji leczy 50% niedawno otrzymanych obrażeń.
Wzmocnione “W” również zdejmuje z niego różnorakie efekty kontroli tłumu.
E – Rzuta Bolą
Czas Odnowienia: 10 sekund
Zasięg: 1000j.
Obrażenia Fizyczne: 55/100/145/190/235 (+80% bonusowego AD)
Spowolnienie: 30/45/60/75/90%
Wzmocnione Obrażenia Fizyczne: 50-305 (zależnie od poziomu)(+80% bonusowego AD)
Rengar rzuca bolą w wybranym kierunku i spowalnia pierwszy trafiony cel na 1.75 sekundy. Umiejętność zadaje obrażenia fizyczne.
Wzmocnione “E” unieruchomi trafioną jednostkę na 1.75 sekundy.
R – Zew Łowów
Czas Odnowienia: 110/90/70 sekund
Czas Trwania: 12/16/20 sekund
Bonusowa Prędkość Ruchu: 40/50/60%
Redukcja Pancerza: 12/18/24
Rengar po krótkiej chwili staje się niewidzialny dla swoich wrogów, a dla niego zostaje odkryty najbliższy przeciwny bohater, który znajduje się w jego polu widzenia. Rengar także otrzymuje bonus do prędkości ruchu podczas bycia niewidzialnym i może doskoczyć do wybranego bohatera, a następnie zadać mu obrażenia fizyczne oraz osłabić jego pancerz na 4 sekundy
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | W | E | Q | Q | R | Q | W | Q | W | R | W | W | E | E | R | E | E |
Runy (Top)
Runy (Dżungla)
Budowanie postaci (Top)
Start:
Ważne przedmioty dla Rengar’a:
Buty:
lub
Budowanie postaci (Dżungla)
Start:
Ważne przedmioty dla Rengar’a:
Buty:
lub