Rengar, Łowca

Rengar, Łowca – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Rengara

Reklamy

Rengar, Łowca to wysokiej trudności zabójca, którego spotkamy na dżungli oraz na górnej linii. Ma on bardzo skomplikowane mechaniki oraz gra nim jest już trudna. Dla niego powrót jest praktycznie niemożliwy, jeśli nie zdobędzie zabójstw na początku. Brak mu mobilności, jego jedynym gapcloserem są doskoki z krzaków lub z “R”.  

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Niewidoczny Drapieżnik 

Pasyw - Niewidoczny Drapieżnik 

Jeżeli Rengar znajduje się w zaroślach, wówczas może wyskoczyć z nich na wybraną wrogą jednostkę jako podstawowy atak. Używając swoich umiejętności Rengar zyskuje Zaciekłość, po której wypełnieniu jego następna umiejętność zostanie wzmocniona. Po użyciu wzmocnionego zaklęcia zyska on bonus do prędkości ruchu, jednakże należy pamiętać, że po opuszczeniu walki straci on całą Zaciekłość. Rengar po zabiciu wrogiego bohatera zabiera trofeum przez co jego obrażenia od ataku zostają na stałe wzmocnione. 

Q – Dzikość 

Q - Dzikość Q - Dzikość 2

Czas Odnowienia: 6/5.5/5/4.5/4 sekundy 

Bonusowe Obrażenia Fizyczne: 30/60/90/120/150 (+0/5/10/15/20% AD) 

Wzmocnione Bonusowe Obrażenia Fizyczne: 30-240 (zależnie od poziomu) (+40% AD) 

Dwa następne podstawowe ataki Rengara w ciągu 3 sekund otrzymają 40% bonusowej prędkości ataku, a pierwszy stanie się nie do powstrzymania i zada bonusowe obrażenia fizyczne. Umiejętność umożliwia resetowanie auto ataków. 

Wzmocnione Q zada zwiększone obrażenia fizyczne i gwarantuje mu 50%-101% (zależnie od poziomu) bonusowej prędkości ataku na 5 sekund. 

W – Bitewny Ryk 

W – Bitewny Ryk W – Bitewny Ryk 2

Czas Odnowienia: 16/14.5/13/11.5/10 sekund 

Obrażenia Magiczne: 50/80/110/140/170 (+80% AP) 

Wzmocnione Obrażenia Magiczne: 50-220 (zależnie od poziomu) (+80% AP) 

Rengar zadaje obrażenia wrogom w pobliżu i przy okazji leczy 50% niedawno otrzymanych obrażeń.  

Wzmocnione W również zdejmuje z niego różnorakie efekty kontroli tłumu. 

E – Rzuta Bolą 

E – Rzuta Bolą E – Rzuta Bolą 2

Czas Odnowienia: 10 sekund 

Zasięg: 1000j. 

Obrażenia Fizyczne: 55/100/145/190/235 (+80% bonusowego AD) 

Spowolnienie: 30/45/60/75/90%

Wzmocnione Obrażenia Fizyczne: 50-305 (zależnie od poziomu)(+80% bonusowego AD) 

Rengar rzuca bolą w wybranym kierunku i spowalnia pierwszy trafiony cel na 1.75 sekundy. Umiejętność zadaje obrażenia fizyczne.  

Wzmocnione E unieruchomi trafioną jednostkę na 1.75 sekundy 

R – Zew Łowów 

R – Zew Łowów 

Czas Odnowienia: 110/90/70 sekund 

Czas Trwania: 12/16/20 sekund 

Bonusowa Prędkość Ruchu: 40/50/60% 

Redukcja Pancerza: 12/18/24 

Rengar po krótkiej chwili staje się niewidzialny dla swoich wrogów, a dla niego zostaje odkryty najbliższy przeciwny bohater, który znajduje się w jego polu widzenia. Rengar także otrzymuje bonus do prędkości ruchu podczas bycia niewidzialnym i może doskoczyć do wybranego bohatera, a następnie zadać mu obrażenia fizyczne oraz osłabić jego pancerz na 4 sekundy 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q W E Q RQ W R W E E R E E

 

 

Runy (Top)

runy rengar

 

Runy (Dżungla)

runy rengar jg

 

Budowanie postaci (Top)

Start:

dorans bladehp

doran shieldhp

Ważne przedmioty dla Rengar’a:

goredrinkersterakbcvisage

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Budowanie postaci (Dżungla)

Start:

emberkniferefilable

Ważne przedmioty dla Rengar’a:

sterak

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy