Renekton, Pustynny Rzeźnik, to niskie trudności wojownik w League of Legends. Spotkamy go na górnej lub środkowej linii. Jest to postać, która jest najsilniejsza we wczesnej fazie gry oraz środkowej fazie gry, jeżeli zdobędzie niezbędne to dominacji zabójstwa. Renekton zdecydowanie odpada w późniejszej fazie gry, ale wciąż jest w stanie zadać niezłe obrażenia.
Umiejętności
Pasyw – Rządy Gniewu
Za każdy podstawowy atak Renekton zdobywa 5 punktów furii, a traci 4 punkty furii na sekundę, jeżeli nie zadał lub nie otrzymał żadnych obrażeń przez 12 sekund. Gdy ma 50 lub więcej, to jego następna umiejętność zużyje 50 furii do wzmocnienia efektów. Renekton generuje 50% bonusowej furii ze wszystkich źródeł, gdy ma mniej niż 50% maksymalnego zdrowia.
Q – Rzeź Niewiniątek
Czas Odnowienia: 8 sekund
Obrażenia Fizyczne: 65/100/135/170/205 (+80% bonusowego AD)
Wzmocnione Obrażenia Fizyczne: 100/150/200/250/300 (+120% bonusowego AD)
Limit Leczenia: 50/75/100/125/150
Wzmocniony Limit Leczenia: 200/300/400/500/600
Leczenie Od Jednostek Innych Niż Bohaterowie: 3/4/5/6/7 (+4% bonusowego AD)
Wzmocnione Leczenie Od Jednostek Innych Niż Bohaterowie: 9/12/15/18/21 (+12% bonusowego AD)
Leczenie Od Bohaterów: 12/18/24/30/36 (+16% bonusowego AD)
Wzmocnione Leczenie Od Bohaterów: 36/54/72/90/108 (+48% bonusowego AD)
Renekton zadaje obrażenia fizyczne jednostkom dookoła niego, a także leczy się za część zadanych obrażeń. Przeciwko bohaterom leczenie jest zwiększone o 300%. Jeżeli posiada ponad połowę paska Furii, wówczas obrażenia i leczenie zostaną zwiększone.
W – Bezwzględny Drapieżnik
Czas Odnowienia: 13/12/11/10/9 sekund
Całkowite Obrażenia Fizyczne: 10/30/50/70/90 (+150% bonusowego AD)
Obrażenia Fizyczne co Trafienie: 5/15/25/35/45 (+75% AD)
Całkowite Wzmocnione Obrażenia: 15/45/75/105/135 (+225% AD)
Renekton tnie wybraną jednostkę dwukrotnie przez co zadaje jej obrażenia i ogłusza na 0,75 sekundy. Każde cięcie generuje punkty furii. Jeżeli posiada ponad połowę paska Furii, to przetnie trzy razy, zniszczy tarcze, zada zwiększone obrażenia i ogłuszy przeciwnika na 1,5 sekundy. Umiejętność umożliwia resetowanie auto ataków.
E – Rąb
Czas Odnowienia: 18/17/16/15/14 sekund
Zasięg: 450j.
Obrażenia Fizyczne: 40/70/100/130/160 (+90% bonusowego AD)
Renekton brnie w wybranym kierunku, jeżeli zada obrażenia jednostce to będzie mógł ponownie użyć tej umiejętności.
Siecz
Całkowite Obrażenia Fizyczne: 80/140/200/260/320 (+180% bonusowego AD)
Wzmocnione Obrażenia Fizyczne: 79/115/160/205/250 (+135% bonusowego AD)
Całkowite Wzmocnione Obrażenia: 110/185/260/335/410 (+225% bonusowego AD)
Redukcja Pancerza: 25/27.5/30/32.5/35%
Renekton brnie w wybrany kierunku i zadaje te same obrażenia fizyczne wrogom, przez których przeszedł. Rąb i Siecz generują 2 punkty furii za każde trafienie jednostki innej niż bohater i 10 punktów furii za każde trafienie wrogiego bohatera. Wzmocniona umiejętność zada dodatkowe obrażenia i zredukuje pancerz wroga na 4 sekundy.
R – Dominus
Czas Odnowienia: 120 sekund
Bonusowe Zdrowie: 250/500/750
Obrażenia Magiczne co 0,5 sekundy: 20/40/60 (+10% AP)
Całkowite Obrażenia Magiczne: 600/1200/1800 (+300% AP)
Renekton momentalnie rośnie o 20%, przez co zyskuje dodatkowe punkty zdrowia, a także zadaje obrażenia magiczne wrogom w pobliżu. Ponadto w formie Tyrana zyskuje on punkty Furii co jakiś czas.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Q | E | W | Q | Q | R | Q | E | Q | E | R | E | E | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Renekton’a:
Buty:
lub