Umiejętności
Pasyw – Lewarowanie
Podstawowe ataki Renaty oznaczają wrogów na 6 sekund i zadają im 1% – 3.5% (zależnie od poziomu)(+1% za 100AP) maksymalnego zdrowia celu, bonusowych obrażeń magicznych jeśli nie są oznaczeni
Q – Uścisk Dłoni
Czas Odnowienia: 16 sekund
Koszt: 80 many
Zasięg: 900j.
Obrażenia Magiczne: 80/125/170/215/260 (+80% AP)
Aktywacja: Renata wystrzeliwuje w wybranym kierunku hak, który zada obrażenia magiczne i unieruchomi pierwszego trafionego przeciwnika. Trafiony przeciwnik zostanie również ujawniony, a Renata nie może atakować i jej prędkość ruchu jest zredukowana o 30%. Umiejętność może zostać ponownie użyta, gdy przeciwnik jest unieruchomiony.
Reaktywacja: Renata rzuca przeciwnikiem w wybranym kierunku, ale nie przez teren i zadaje takie same obrażenia przeciwnikom przez których zostanie przerzucony. Jeśli rzucony przeciwnik jest bohaterem, to wszystkie drugorzędne cele zostają ogłuszone po kolizji.
W – Zastrzyk Finansowy
Czas Odnowienia: 28/27/26/25/24 sekund
Koszt: 80 many
Zasięg: 800j.
Bonusowa Prędkość Ataku: 10/15/20/25/30% (+1% za 100AP)
Maksymalna Bonusowa Prędkość Ataku: 20/30/40/50/60% (+2% za 100AP)
Bonusowa Prędkość Ruchu: 10/12.5/15/17.5/20% (+1% za 100AP)
Maksymalna Bonusowa Prędkość Ruchu: 20/25/30/35/40% (+2% za 100AP)
Renata wzmacnia się lub wybranego sojusznika na 5 sekund. Wybrany cel otrzymuje bonusową prędkość ataku. Czas trwania resetuje się, gdy cel zabije przeciwnika lub uczestniczył w ciągu 6 sekund w zabiciu przeciwnika.
Jeżeli cel otrzyma śmiertelne obrażenia, gdy umiejętność jeszcze jest aktywna, to przywrócone zostaje im pełne zdrowie, które zaczyna gwałtowanie maleć, aż do 0 – wtedy cel umrze. Jeśli cel zabije przeciwnika lub uczestniczył w ciągu 6 sekund w zabiciu przeciwnika, to przywrócone mu zostanie 20% maksymalnego zdrowia.
E – Program Lojalnościowy
Czas Odnowienia: 14/13/12/11/10 sekund
Koszt: 70/80/90/100/110 many
Zasięg: 800j.
Obrażenia Magiczne: 65/95/125/155/185 (+55% AP)
Moc Tarczy: 50/70/90/110/130 (+50% AP)
Renata wysyła rakietę z jednej ze swoich stron, która od razu uderza w cele wokół niej. Renata i sojusznicy trafieni otrzymują tarczę na 3 sekundy. Trafieni przeciwnicy otrzymują obrażenia magiczne i zostają spowolnieni o 30% na 2 sekundy.
R – Wrogie Przejęcie
Czas Odnowienia: 150/130/110 sekund
Koszt: 100 many
Zasięg: 2000j.
Czas Trwania: 1.25/1.75/2.25 sekundy
Renata wypuszcza chmurę chemikaliów, która rozprzestrzenia się w wybranym kierunku i zapewnia wizję wokół swojej pozycji. Trafieni przeciwnicy zaczynają atakować siebie nawzajem. Ponadto, wrogowie otrzymują 100% do prędkości ataku oraz oni sami rosną. Ich priorytetem są ich właśni sojusznicy, potem neutralne jednostki, potem sojusznicy Renaty, a na końcu sama Renata.
Renata otrzymuje główny udział w zabójstwach dokonanych przez przejętych wrogów. Jest również ciekawa interakcja, dzięki której trafiony tą umiejętnością przeciwnik zaczyna atakować barona, a gdy kończy go bić, baron trafia w ręce Renaty i jej sojuszników.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
E | Q | W | E | E | R | E | W | E | W | R | W | W | Q | Q | R | Q | Q |
Runy
Budowanie
Przedmioty Startowe:
Przedmioty Mityczne:
Przedmioty Legendarne:
Buty: