Renata Glasc, Chembaronessa – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Renaty

Renata Glasc, Chembaronessa – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Renaty

Reklamy

Umiejętności

Pasyw – Lewarowanie

Podstawowe ataki Renaty oznaczają wrogów na 6 sekund i zadają im 1% – 3.5% (zależnie od poziomu)(+1% za 100AP) maksymalnego zdrowia celu, bonusowych obrażeń magicznych jeśli nie są oznaczeni

Reklamy
Reklamy

Q – Uścisk Dłoni

Czas Odnowienia: 16 sekund

Koszt: 80 many

Zasięg: 900j.

Obrażenia Magiczne: 80/125/170/215/260 (+80% AP)

Aktywacja: Renata wystrzeliwuje w wybranym kierunku hak, który zada obrażenia magiczne i unieruchomi pierwszego trafionego przeciwnika. Trafiony przeciwnik zostanie również ujawniony, a Renata nie może atakować i jej prędkość ruchu jest zredukowana o 30%. Umiejętność może zostać ponownie użyta, gdy przeciwnik jest unieruchomiony.

Reaktywacja: Renata rzuca przeciwnikiem w wybranym kierunku, ale nie przez teren i zadaje takie same obrażenia przeciwnikom przez których zostanie przerzucony. Jeśli rzucony przeciwnik jest bohaterem, to wszystkie drugorzędne cele zostają ogłuszone po kolizji.

W – Zastrzyk Finansowy

Czas Odnowienia: 28/27/26/25/24 sekund

Koszt: 80 many

Zasięg: 800j.

Bonusowa Prędkość Ataku: 10/15/20/25/30% (+1% za 100AP)

Maksymalna Bonusowa Prędkość Ataku: 20/30/40/50/60% (+2% za 100AP)

Bonusowa Prędkość Ruchu: 10/12.5/15/17.5/20% (+1% za 100AP)

Maksymalna Bonusowa Prędkość Ruchu: 20/25/30/35/40% (+2% za 100AP)

Renata wzmacnia się lub wybranego sojusznika na 5 sekund. Wybrany cel otrzymuje bonusową prędkość ataku. Czas trwania resetuje się, gdy cel zabije przeciwnika lub uczestniczył w ciągu 6 sekund w zabiciu przeciwnika.

Jeżeli cel otrzyma śmiertelne obrażenia, gdy umiejętność jeszcze jest aktywna, to przywrócone zostaje im pełne zdrowie, które zaczyna gwałtowanie maleć, aż do 0 – wtedy cel umrze. Jeśli cel zabije przeciwnika lub uczestniczył w ciągu 6 sekund w zabiciu przeciwnika, to przywrócone mu zostanie 20% maksymalnego zdrowia.

E – Program Lojalnościowy

Czas Odnowienia: 14/13/12/11/10 sekund

Koszt: 70/80/90/100/110 many

Zasięg: 800j.

Obrażenia Magiczne: 65/95/125/155/185 (+55% AP)

Moc Tarczy: 50/70/90/110/130 (+50% AP)

Renata wysyła rakietę z jednej ze swoich stron, która od razu uderza w cele wokół niej. Renata i sojusznicy trafieni otrzymują tarczę na 3 sekundy. Trafieni przeciwnicy otrzymują obrażenia magiczne i zostają spowolnieni o 30% na 2 sekundy.

R – Wrogie Przejęcie

Czas Odnowienia: 150/130/110 sekund

Koszt: 100 many

Zasięg: 2000j.

Czas Trwania: 1.25/1.75/2.25 sekundy

Renata wypuszcza chmurę chemikaliów, która rozprzestrzenia się w wybranym kierunku i zapewnia wizję wokół swojej pozycji. Trafieni przeciwnicy zaczynają atakować siebie nawzajem. Ponadto, wrogowie otrzymują 100% do prędkości ataku oraz oni sami rosną. Ich priorytetem są ich właśni sojusznicy, potem neutralne jednostki, potem sojusznicy Renaty, a na końcu sama Renata.

Renata otrzymuje główny udział w zabójstwach dokonanych przez przejętych wrogów. Jest również ciekawa interakcja, dzięki której trafiony tą umiejętnością przeciwnik zaczyna atakować barona, a gdy kończy go bić, baron trafia w ręce Renaty i jej sojuszników.

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 Q W E R W E W R W WQQ R Q Q

 

Runy

 

Budowanie 

Przedmioty Startowe: 

spellthiefhphp

Przedmioty Mityczne:

Przedmioty Legendarne:

staff of flowering waterardent

Buty:

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy