Rell, Żelazna Mścicielka, to niskiej trudności bohaterka w League of Legends. Pełni ona tylko i wyłącznie rolę supporta w grze. Jest to bardzo wytrzymała postać, która posiada bardzo dużo efektów kontroli tłumu. Wnosi ona sporo dla swojej drużyny i jest obecnie jednym z bardziej pożytecznych supportów w League of Legends. Zdecydowanie lepiej jest ją mieć po swojej stronie.
Umiejętności
Pasyw – Odkształcenie Formy
Podstawowe ataki Rell zadają 8-16 (zależnie od poziomu) bonusowych obrażeń magicznych, a także redukują pancerz oraz odporność na magię celu o 10% na 4 sekundy. Efekt ten jest odświeżany wraz z każdym atakiem. Ponadto Rell dzięki pasywowi zyskuje bonusowy pancerz i odporność na magię odpowiednią sumie odporności zredukowanej od wszystkich wrogów.
Q – Roztrzaskujące Uderzenie
Czas Odnowienia: 9/8/7/6/5 sekund
Koszt: 50 many
Obrażenia Magiczne: 70/105/140/175/210 (+50% AP)
Drugorzędne Obrażenia: 35/52.5/70/87.5/105 (+25% AP)
Leczenie (Zależnie Od Ilości Postaci): 10/15/20/25/30 (+30% AP)(+5% brakującego zdrowia)
Rell pcha swą lancą w wybranym kierunku i niszczy tarcze przeciwników, a następnie zada im obrażenia magiczne. Pierwszy trafiony wróg otrzymuje pełne obrażenia oraz zostanie na niego nałożony pasyw. Ponadto, Rell jest połączona przy pomocy „E” z sojusznikiem i leczą się oni za każde trafienie wrogiej jednostki.
W – Ferromancja: Roztrzaskanie
Czas Odnowienia: 11 sekund
Koszt: 40 many
Obrażenia Magiczne: 70/105/140/175/210 (+60% AP)
Biernie: Gdy Rell jest na swoim koniu, to otrzymuje 5%-15% (zależnie od poziomu) bonusowej prędkości ruchu, która jest zmniejszana, gdy zostanie zaatakowana przez jednostki inne niż miniony.
Aktywacja: Rell doskakuje w wybrane miejsce i zamienia swojego rumaka w wytrzymały pancerz. Przy uderzeniu zadaje obrażenia magiczne pobliskim wrogim jednostkom i podrzuca ich na 1 sekundę.
Ferromancja: Na Koń!
Czas Odnowienia: 11 sekund
Koszt: 40 many
Tarcza: 40/70/100/130/160 (+13% maksymalnego zdrowia)
Zwiększona Prędkość Ruchu: 25/30/35/40/45%
Bonusowe Obrażenia Magiczne: 10/25/40/55/70 (+ 40% AP)
Biernie: Gdy Rell nie jest na swoim koniu, to otrzymuje 10% bonusowego pancerza oraz 10% bonusowej odporności na magię oraz tarczę, która trzyma się dopóki nie zostanie zniszczona lub zostanie użyta „Ferromancja: Na Koń!”, ale prędkość ruchu Rell jest zmniejszona do 250.
Aktywacja: Rell transformuje swój pancerz w konia i otrzymuje wówczas 15% bonusowej prędkości ruchu na 3.5 sekundy, która jest zwiększona w przypadku poruszania się w kierunku wrogich bohaterów. Następny podstawowy atak Rell zada dodatkowe obrażenia magiczne, ogłuszy przeciwnika na 1 sekundę i przerzuci go za siebie.
E – Przyciągnij i Odstrasz
Czas Odnowienia: 18/16.25/14.5/12.75/11 sekund
Koszt: 40 many
Obrażenia Magiczne: 80/120/160/200/240 (+30% AP)
Biernie: Rell łączy się z wybranym sojusznikiem i zapewnia mu 10% swojego całkowitego pancerza oraz 10% swojej całkowitej odporności na magię, gdy są blisko siebie.
Aktywacja: Rell łączy się z najbliższym sojuszniczym bohaterem
Reaktywacja: Rell detonuje połączenie i zadaje obrażenia magiczne oraz ogłusza przeciwników, którzy byli pomiędzy nią i sojusznikiem, z którym była połączona.
R – Burza Magnetyczna
Czas Odnowienia: 120/100/80 sekund
Koszt: 100 many
Obrażenia Magiczne Co Tick: 15/25/35 (+8.75% AP)
Całkowite Obrażenia Magiczne (Za Każdy Cel): 120/200/280 (+ 110% AP)
Rell wybucha z magnetyczną furią, przyciąga wszystkich pobliskich wrogów i tworzy siłę, która zadaje obrażenia magiczne przez 2 sekundy.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
W | E | Q | W | W | R | W | E | W | E | R | E | E | Q | Q | R | Q | Q |
Runy
Budowanie Rell
Start:
Ważne Przedmioty Dla Rell:
Buty: