Rell, Żelazna Mścicielka

Rell, Żelazna Mścicielka, to niskiej trudności bohaterka w League of Legends. Pełni ona tylko i wyłącznie rolę supporta w grze. Jest to bardzo wytrzymała postać, która posiada bardzo dużo efektów kontroli tłumu. Wnosi ona sporo dla swojej drużyny i jest obecnie jednym z bardziej pożytecznych supportów w League of Legends. Zdecydowanie lepiej jest ją mieć po swojej stronie.

 

Umiejętności

Pasyw – Odkształcenie Formy

Pasyw - Odkszcztałcenie Formy

Podstawowe ataki Rell zadają 8-16 (zależnie od poziomu) bonusowych obrażeń magicznych, a także redukują pancerz oraz odporność na magię celu o 10% na 4 sekundy. Efekt ten jest odświeżany wraz z każdym atakiem. Ponadto Rell dzięki pasywowi zyskuje bonusowy pancerz i odporność na magię odpowiednią sumie odporności zredukowanej od wszystkich wrogów.

Q – Roztrzaskujące Uderzenie 

Q - Roztrzaskujące Uderzenie 

Czas Odnowienia: 9/8/7/6/5 sekund

Koszt: 50 many

Obrażenia Magiczne: 70/105/140/175/210 (+50% AP)

Drugorzędne Obrażenia: 35/52.5/70/87.5/105 (+25% AP)

Leczenie (Zależnie Od Ilości Postaci): 10/15/20/25/30 (+30% AP)(+5% brakującego zdrowia)

Rell pcha swą lancą w wybranym kierunku i niszczy tarcze przeciwników, a następnie zada im obrażenia magiczne. Pierwszy trafiony wróg otrzymuje pełne obrażenia oraz zostanie na niego nałożony pasyw. Ponadto, Rell jest połączona przy pomocy “E” z sojusznikiem i leczą się oni za każde trafienie wrogiej jednostki.

W – Ferromancja: Roztrzaskanie

W - Ferromancja: Roztrzaskanie

Czas Odnowienia: 11 sekund

Koszt: 40 many

Obrażenia Magiczne: 70/105/140/175/210 (+60% AP)

Biernie: Gdy Rell jest na swoim koniu, to otrzymuje 5%-15% (zależnie od poziomu) bonusowej prędkości ruchu, która jest zmniejszana, gdy zostanie zaatakowana przez jednostki inne niż miniony.

Aktywacja: Rell doskakuje w wybrane miejsce i zamienia swojego rumaka w wytrzymały pancerz. Przy uderzeniu zadaje obrażenia magiczne pobliskim wrogim jednostkom i podrzuca ich na 1 sekundę.

Ferromancja: Na Koń!

W - Ferromancja: Roztrzaskanie

Czas Odnowienia: 11 sekund

Koszt: 40 many

Tarcza: 40/70/100/130/160 (+13% maksymalnego zdrowia)

Zwiększona Prędkość Ruchu: 25/30/35/40/45%

Bonusowe Obrażenia Magiczne: 10/25/40/55/70 (+ 40% AP)

Biernie: Gdy Rell nie jest na swoim koniu, to otrzymuje 10% bonusowego pancerza oraz 10% bonusowej odporności na magię oraz tarczę, która trzyma się dopóki nie zostanie zniszczona lub zostanie użyta “Ferromancja: Na Koń!”, ale prędkość ruchu Rell jest zmniejszona do 250.

Aktywacja: Rell transformuje swój pancerz w konia i otrzymuje wówczas 15% bonusowej prędkości ruchu na 3.5 sekundy, która jest zwiększona w przypadku poruszania się w kierunku wrogich bohaterów. Następny podstawowy atak Rell zada dodatkowe obrażenia magiczne, ogłuszy przeciwnika na 1 sekundę i przerzuci go za siebie.

E – Przyciągnij i Odstrasz

E - Przyciągnij i Odstrasz

Czas Odnowienia: 18/16.25/14.5/12.75/11 sekund

Koszt: 40 many

Obrażenia Magiczne: 80/120/160/200/240 (+30% AP)

Biernie: Rell łączy się z wybranym sojusznikiem i zapewnia mu 10% swojego całkowitego pancerza oraz 10% swojej całkowitej odporności na magię, gdy są blisko siebie.

Aktywacja: Rell łączy się z najbliższym sojuszniczym bohaterem

Reaktywacja: Rell detonuje połączenie i zadaje obrażenia magiczne oraz ogłusza przeciwników, którzy byli pomiędzy nią i sojusznikiem, z którym była połączona.

R – Burza Magnetyczna

R - Burza Magnetyczna

Czas Odnowienia: 120/100/80 sekund

Koszt: 100 many

Obrażenia Magiczne Co Tick: 15/25/35 (+8.75% AP)

Całkowite Obrażenia Magiczne (Za Każdy Cel): 120/200/280 (+ 110% AP)

Rell wybucha z magnetyczną furią, przyciąga wszystkich pobliskich wrogów i tworzy siłę, która zadaje obrażenia magiczne przez 2 sekundy.

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 E QW W R E WE R EE Q Q R Q Q

 

 

Runy

 

 

Budowanie Rell

Start:

relichphp

Ważne Przedmioty Dla Rell:

locketthornmail

Buty:

plated steelcaps

Oceń wpis!
[Ocen: 1 Średnia: 5]