Rammus, Pancerznik

Rammus, Pancerznik – Runy, Umiejętności oraz Budowanie Rammusa

Reklamy

Rammus, Pancerznik to niskiej trudności bohater w League of Legends. Spotkamy go przede wszystkim na dżungli. Jego ganki są bardzo skuteczne. Rammus jest wręcz idealnym wyborem, gdy przeciwna drużyna jest pełna postaci AD. Jest to także bardzo dobra postać dla początkujących graczy. 

Reklamy
Reklamy

 

Umiejętności

Pasyw – Kolczasta Skorupa 

Pasyw - Kolczasta Skorupa 

Obrażenia Rammusa skalują się z jego pancerzem. Zadają one 10 (+10% pancerza) bonusowych obrażeń magicznych, zwiększonych do 10 (+15% pancerza) bonusowych obrażeń magicznych, gdy “W” jest aktywne.  

Q – Kula Mocy 

Q – Kula Mocy 

Czas Odnowienia: 16/13.5/11/8.5/6 sekund 

Koszt: 60 many 

Obrażenia Magiczne: 100/135/170/205/240 (+100% AP) 

Spowolnienie: 40/50/60/70/80% 

Aktywacja: Rammus przybiera formę kuli i przez 6 sekund zdobywa bonusową prędkość ruchu. Początkowo jest to 25%-39.17% (zależnie od poziomu) co sekundę, a maksymalnie 150%-235% (zależnie od poziomu). Wrogowie, w których trafił zostaną spowolnieni i otrzymają obrażenia magiczne. 

Reaktywacja: Umiejętność zostaje zakończona wcześniej. 

W – Kula Obronna 

W – Kula Obronna 

Czas Odnowienia: 6 sekund 

Koszt: 40 many 

Bonusowy Pancerz: 30 (+60/70/80/90/100% całkowitego pancerza) 

Bonusowa Odporność na Magię: 10 (+30/35/40/45/50% całkowitej odporności na magię) 

Aktywacja: Pancerz i odporność na magię Rammusa zostają zwiększone. Ponadto podstawowe ataki wrogów zostają odbite w ich stronę. Rammus porusza się wolniej w tej formie. 

Reaktywacja: Umiejętność zostaje zakończona wcześniej. 

E – Rozwścieczająca Prowokacja 

E - Rozwścieczająca Prowokacja 

Czas Odnowienia: 12 sekund

Koszt: 50 many 

Zasięg: 325j. 

Czas Trwania Prowokacji: 1.25/1.5/1.75/2/2.25 sekundy 

Bonusowa Prędkość Ataku: 20/25/30/35/40% 

Rammus rzuca urok na wrogiego bohatera lub potwora, którzy przez krótką chwilę będą go atakować. Rammus w tym czasie otrzymuje bonus do prędkości ataku, która może zostać odnowiona po użyciu innych umiejętności. 

R – Wstrząsy 

R - Wstrząsy 

Czas Odnowienia: 100/80/60 sekund 

Koszt: 100 many 

Obrażenia Magiczne co sekundę: 30/60/90 (+20% AP) 

Obrażenia Magiczne: 240/480/720 (+160% AP) 

Obrażenia Magiczne co sekundę Przeciwko Strukturom: 60/120/180 (+40% AP) 

Całkowite Obrażenia Magiczne Przeciwko Strukturom: 480/960/1440 (+320% AP) 

Spowolnienie: 8/10/12% 

Maksymalne Spowolnienie: 64/80/96% 

Wokół Rammusa produkowane są impulsy, które wywołują trzęsienie ziemi w pobliżu niego przez 8 sekundWrogowie znajdujący się w polu rażenia otrzymają obrażenia magiczne i zostaną spowolnieni. Wieże również otrzymują obrażenia od tej umiejętności, ale zostają one podwojone. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 W Q E Q Q R Q E Q E R E E W W R W W

 

 

Runy

runy rammus

 

Budowanie postaci

Start:

hailbladerefilable

Ważne przedmioty dla Rammus’a:

thornmailabyssal mask

Buty:

plated steelcaps lub mercury's treads

Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy