Rammus, Pancerznik to niskiej trudności bohater w League of Legends. Spotkamy go przede wszystkim na dżungli. Jego ganki są bardzo skuteczne. Rammus jest wręcz idealnym wyborem, gdy przeciwna drużyna jest pełna postaci AD. Jest to także bardzo dobra postać dla początkujących graczy.
Umiejętności
Pasyw – Kolczasta Skorupa
Obrażenia Rammusa skalują się z jego pancerzem. Zadają one 10 (+10% pancerza) bonusowych obrażeń magicznych, zwiększonych do 10 (+15% pancerza) bonusowych obrażeń magicznych, gdy “W” jest aktywne.
Q – Kula Mocy
Czas Odnowienia: 16/13.5/11/8.5/6 sekund
Koszt: 60 many
Obrażenia Magiczne: 100/135/170/205/240 (+100% AP)
Spowolnienie: 40/50/60/70/80%
Aktywacja: Rammus przybiera formę kuli i przez 6 sekund zdobywa bonusową prędkość ruchu. Początkowo jest to 25%-39.17% (zależnie od poziomu) co sekundę, a maksymalnie 150%-235% (zależnie od poziomu). Wrogowie, w których trafił zostaną spowolnieni i otrzymają obrażenia magiczne.
Reaktywacja: Umiejętność zostaje zakończona wcześniej.
W – Kula Obronna
Czas Odnowienia: 6 sekund
Koszt: 40 many
Bonusowy Pancerz: 30 (+60/70/80/90/100% całkowitego pancerza)
Bonusowa Odporność na Magię: 10 (+30/35/40/45/50% całkowitej odporności na magię)
Aktywacja: Pancerz i odporność na magię Rammusa zostają zwiększone. Ponadto podstawowe ataki wrogów zostają odbite w ich stronę. Rammus porusza się wolniej w tej formie.
Reaktywacja: Umiejętność zostaje zakończona wcześniej.
E – Rozwścieczająca Prowokacja
Czas Odnowienia: 12 sekund
Koszt: 50 many
Zasięg: 325j.
Czas Trwania Prowokacji: 1.25/1.5/1.75/2/2.25 sekundy
Bonusowa Prędkość Ataku: 20/25/30/35/40%
Rammus rzuca urok na wrogiego bohatera lub potwora, którzy przez krótką chwilę będą go atakować. Rammus w tym czasie otrzymuje bonus do prędkości ataku, która może zostać odnowiona po użyciu innych umiejętności.
R – Wstrząsy
Czas Odnowienia: 100/80/60 sekund
Koszt: 100 many
Obrażenia Magiczne co sekundę: 30/60/90 (+20% AP)
Obrażenia Magiczne: 240/480/720 (+160% AP)
Obrażenia Magiczne co sekundę Przeciwko Strukturom: 60/120/180 (+40% AP)
Całkowite Obrażenia Magiczne Przeciwko Strukturom: 480/960/1440 (+320% AP)
Spowolnienie: 8/10/12%
Maksymalne Spowolnienie: 64/80/96%
Wokół Rammusa produkowane są impulsy, które wywołują trzęsienie ziemi w pobliżu niego przez 8 sekund. Wrogowie znajdujący się w polu rażenia otrzymają obrażenia magiczne i zostaną spowolnieni. Wieże również otrzymują obrażenia od tej umiejętności, ale zostają one podwojone.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
W | Q | E | Q | Q | R | Q | E | Q | E | R | E | E | W | W | R | W | W |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Rammus’a:
Buty:
lub