Rakan, Uwodziciel

Rakan, Uwodziciel, to średniej trudności support w League of Legends. Zdrowie oraz wytrzymywanie sporych obrażeń nie należą do najmocniejszych stron Rakana, ale za to nadrabia on mobilnością oraz cc’kami. Jego umiejętności mogą okazać się bardzo pomocne w celu inicjacji oraz wyłapywaniu pojedynczo przeciwników.  

 

Umiejętności

Pasyw – Zwariowane Skrzydła 

Pasyw – Zwariowane Skrzydła Pasyw – Zwariowane Skrzydła 2

Czas Odnowienia: 40-14.5 (zależnie od poziomu) sekund 

Co jakiś czas Rakan generuje 33-254 (zależnie od poziomu)(+90% AP) tarczy, która trwa aż zostanie zniszczona. Jeżeli tarcza zostanie uszkodzona, ale nie zniszczona po byciu poza walką przez 5 sekund, to zostanie zregenerowane 10% jej maksymalnej wartości co sekundę. Podstawowe ataki oraz umiejętności redukują czas odnowienia pasywu o sekundę, za każde trafienie wrogiego bohatera.  

Jeżeli Rakan lub Xayah cofają do bazy, to drugie może podejść blisko i zacząć cofać, żeby połączyć się. Wówczas para cofnie do bazy w tym samym czasie. 

Q – Lśniące Pióro 

Q - Lśniące Pióro 

Czas Odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund 

Koszt: 60 many 

Zasięg: 900j. 

Obrażenia Magiczne: 70/115/160/205/250 (+60% AP) 

Rakan ciska swoim piórem, które po trafieniu w wrogiego bohatera zadaje mu obrażenia magiczne. Ponadto, jeżeli trafionym celem był wrogi bohater lub epicki potwór, to obszar wokół Rakana zostanie oznaczy. Po 3 sekundach lub jeśli sojusznik wejdzie w oznaczoną strefę, to Rakan uleczy siebie oraz pobliskich sojuszników za 18-120 (zależnie od poziomu)(+70% AP) zdrowia.  

W – Wielkie Wejście 

W – Wielkie Wejście 

Czas Odnowienia: 18/16.5/15/13.5/12 sekund 

Koszt: 50/60/70/80/90 many 

Zasięg: 600j. 

Obrażenia Magiczne: 70/125/180/235/290 (+70% AP) 

Rakan skacze w wybrane miejsce i po chwili podrzuca wrogów znajdujących się w tym obszarze na 1 sekundę. Trafieni przeciwnicy otrzymają obrażenia magiczne.  

E – Taniec Bojowy 

E – Taniec Bojowy E – Taniec Bojowy 2

Czas Odnowienia: 20/18/16/14/12 sekund 

Koszt: 60/70/80/90/100 many 

Zasięg: 700j. (standard) / 1000j. (wzmocniony) 

Moc Tarczy: 40/65/90/115/140 (+80% AP) 

Aktywacja: Rakan doskakuje do sojusznika i osłania go tarczą.  

Reaktywacja: Rakan ponownie doskakuje do wybranego sojusznika i osłania go tarczą. 

Jeżeli Rakan doskakuje do Xayah, wówczas umiejętność może zostać użyta z większej odległości 

R – Lotność 

R - Lotność 

Czas Odnowienia: 130/110/90 sekund 

Koszt: 100 many 

Obrażenia Magiczne: 100/200/300 (+50% AP) 

Czas Trwania Zauroczenia: 1/1.25/1.5 sekundy 

Rakan otrzymuje 75% premii do prędkości ruchu oraz przenika przez jednostki na 4 sekundy. Przeciwnicy, w których wbiegł, zostaną oczarowani, spowolnieni o 75% oraz otrzymają obrażenia magiczne. Wbieganie w wrogich bohaterów przedłuża czas trwania umiejętności o 0.25 sekundy. 

 

Maxowanie umiejętności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
 W E Q W W R W E W E R E E Q Q R Q

 

 

Runy

runy rakan

 

Budowanie postaci

Start:

relichphp

Ważne przedmioty dla Rakan’a:

staff of flowering waterardent

Buty:

mobility

Oceń wpis!
[Ocen: 1 Średnia: 4]