Rakan, Uwodziciel, to średniej trudności support w League of Legends. Zdrowie oraz wytrzymywanie sporych obrażeń nie należą do najmocniejszych stron Rakana, ale za to nadrabia on mobilnością oraz cc’kami. Jego umiejętności mogą okazać się bardzo pomocne w celu inicjacji oraz wyłapywaniu pojedynczo przeciwników.
Umiejętności
Pasyw – Zwariowane Skrzydła
Czas Odnowienia: 40-14.5 (zależnie od poziomu) sekund
Co jakiś czas Rakan generuje 33-254 (zależnie od poziomu)(+90% AP) tarczy, która trwa aż zostanie zniszczona. Jeżeli tarcza zostanie uszkodzona, ale nie zniszczona po byciu poza walką przez 5 sekund, to zostanie zregenerowane 10% jej maksymalnej wartości co sekundę. Podstawowe ataki oraz umiejętności redukują czas odnowienia pasywu o sekundę, za każde trafienie wrogiego bohatera.
Jeżeli Rakan lub Xayah cofają do bazy, to drugie może podejść blisko i zacząć cofać, żeby połączyć się. Wówczas para cofnie do bazy w tym samym czasie.
Q – Lśniące Pióro
Czas Odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund
Koszt: 60 many
Zasięg: 900j.
Obrażenia Magiczne: 70/115/160/205/250 (+60% AP)
Rakan ciska swoim piórem, które po trafieniu w wrogiego bohatera zadaje mu obrażenia magiczne. Ponadto, jeżeli trafionym celem był wrogi bohater lub epicki potwór, to obszar wokół Rakana zostanie oznaczy. Po 3 sekundach lub jeśli sojusznik wejdzie w oznaczoną strefę, to Rakan uleczy siebie oraz pobliskich sojuszników za 18-120 (zależnie od poziomu)(+70% AP) zdrowia.
W – Wielkie Wejście
Czas Odnowienia: 18/16.5/15/13.5/12 sekund
Koszt: 50/60/70/80/90 many
Zasięg: 600j.
Obrażenia Magiczne: 70/125/180/235/290 (+70% AP)
Rakan skacze w wybrane miejsce i po chwili podrzuca wrogów znajdujących się w tym obszarze na 1 sekundę. Trafieni przeciwnicy otrzymają obrażenia magiczne.
E – Taniec Bojowy
Czas Odnowienia: 20/18/16/14/12 sekund
Koszt: 60/70/80/90/100 many
Zasięg: 700j. (standard) / 1000j. (wzmocniony)
Moc Tarczy: 40/65/90/115/140 (+80% AP)
Aktywacja: Rakan doskakuje do sojusznika i osłania go tarczą.
Reaktywacja: Rakan ponownie doskakuje do wybranego sojusznika i osłania go tarczą.
Jeżeli Rakan doskakuje do Xayah, wówczas umiejętność może zostać użyta z większej odległości
R – Lotność
Czas Odnowienia: 130/110/90 sekund
Koszt: 100 many
Obrażenia Magiczne: 100/200/300 (+50% AP)
Czas Trwania Zauroczenia: 1/1.25/1.5 sekundy
Rakan otrzymuje 75% premii do prędkości ruchu oraz przenika przez jednostki na 4 sekundy. Przeciwnicy, w których wbiegł, zostaną oczarowani, spowolnieni o 75% oraz otrzymają obrażenia magiczne. Wbieganie w wrogich bohaterów przedłuża czas trwania umiejętności o 0.25 sekundy.
Maxowanie umiejętności
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
W | E | Q | W | W | R | W | E | W | E | R | E | E | Q | Q | R | Q | Q |
Runy
Budowanie postaci
Start:
Ważne przedmioty dla Rakan’a:
Buty: