Patch 12.5 – Buffy, Nerfy i Zmiany

Patch 12.5 – Buffy, Nerfy i Zmiany

Reklamy

ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Gwen (NERF)

  • Maksymalne Obrażenia Przeciwko Potworom „Pasyw”: 10 (+25% AP) -> 10 (+15% AP)
  • Dodatkowy Zasięg Ataku „E”: 100j. -> 50j.

Kennen (BUFF)

  • Dodatkowe Obrażenia Magiczne Ataku Podstawowego Przy Maksymalnej Liczbie Ładunków „W”: 20/30/40/50/60 (+60/70/80/90/100% dodatkowych AD)(+25% AP) -> 35/45/55/65/75 (+80/90/100/110/120% dodatkowych AD)(+35% AP)

 

ZMIANY NA DŻUNGLI

Master Yi (NERF)

  • Obrażenia „Q”: 25/60/95/130/165 (+90% AD), zmniejszone o 75% za kolejne trafienia w ten sam cel -> 30/60/90/120/150 (+60% AD), zmniejszone o 75% za kolejne trafienia w ten sam cel
  • Dodatkowe Obrażenia od Trafień Krytycznych „Q”: 60% (+ wartość procentowa dodatkowych obrażeń trafienia krytycznego) -> 50% (+ wartość procentowa dodatkowych obrażeń trafienia krytycznego)
  • [NOWOŚĆ] Wielu Wrogów, Wiele Trafień „Q”: Każde oznaczenie po użyciu Q — Ciosu Alfa nakłada teraz efekty przy trafieniu z uwzględnieniem jego E — Stylu Wuju (efekty przy kolejnych trafieniach również zostają zmniejszone o 75%).
  • [ZAKTUALIZOWANO] Wolniej, Ale Jednak Do Celu „Q”: Skrócenie czasu odnowienia Q — Ciosu Alfa przy atakach będzie się teraz skalowało w dół z przyspieszeniem umiejętności. Na przykład, jeśli Master Yi ma 100j. przyspieszenia umiejętności, każde trafienie skróci czas odnowienia o 0.5 sekundy (a nie o 1 sekund).
  • [ZAKTUALIZOWANONIE] Spiesz Się „Q”: Czas rzucenia Q — Ciosu Alfa nie będzie już działać na niekorzyść czasów trwania jego E — Stylu Wuju oraz R — Nieśmiertelnego (podobnie do W — Medytacji).
  • [ZAKTUALIZOWANO] Kto By Pomyślał „Q”: Master Yi może teraz użyć E — Styl Wuju oraz R — Nieśmiertelnego podczas swojego Q — Ciosu Alfa.
  • Obrażenia Nieuchronne „E”: 30/40/50/60/70 (+35% dodatkowych AD) -> 30/38/46/54/62 (+35% dodatkowych AD)

Xin Zhao (NERF)

  • Czas Odnowienia „E”: 11 sekund -> 12 sekund
  • Czas Działania Niewrażliwości „R”: 5 sekund -> 4 sekund

 

ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Ahri (NERF)

  • Obrażenia „W”: 60/85/110/135/160 (+30% AP) -> 50/75/100/125/150 (+30% AP)
  • Koszt Many „W”: 25 -> 30
  • Koszt Many „E”: 50 -> 60

 

ZMIANY NA ADC

Miss Fortune (ZMIANY)

[ZAKTUALIZOWANO] Prędkość to Moje Drugie Imię „W”: Miss Fortune będzie się teraz odradzać z maksymalną prędkością ruchu zapewnianą przez efekt bierny Szybkiego Kroku.

Reklamy
Reklamy

Samira (BUFF)

  • Przyrost Zdrowia: 88 -> 94
  • Zdrowie na 18. Poziomie: 2026 -> 2128
  • Przyrost Pancerza: 3 -> 3.5
  • Pancerz na 18. Poziomie: 77 -> 85.5
  • Czas Odnowienia „R”: 8 sekund -> 5 sekund

Seraphine (ZMIANY)

  • Koszt Many „W”: 50/70/90/110/130 -> 50/60/70/80/90 
  • Czas Odnowienia „W”: 26/25/24/23/22 sekund -> 28/26/24/22/20 sekund
  • Tarcza „W”: 75-225 (na poziomach 1-18) (+45% AP) -> 60/80/100/120/140 (+40% AP)
  • Tarcze Sojuszników „W”: 50-150 (na poziomach 1-18) (+30% AP) -> 60/80/100/120/140 (+40% AP) (Nuta: Wytrzymałość tarcz otrzymywanych przez sojuszników jest teraz równa wytrzymałości tarczy Seraphine).
  • Leczenie (po Osłonięciu Tarczą) „W”: 5% (+1.125% na 100 AP) brakującego zdrowia za każdego sojusznika w zasięgu -> 5/5.5/6/6.5/7% (+0.75% na 100 AP) brakującego zdrowia za każdego sojusznika w zasięgu
  • Czas Odnowienia „E”: 13/12/11/10/9 sekund -> 11/10.5/10/9.5/9 sekund
Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy