12.4

Patch 12.4 – Buffy, Nerfy i Zmiany

Reklamy

ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Aatrox (BUFF)

  • Obrażenia „Q”: 150% -> 160%

Dr Mundo (NERF)

  • Przyrost AD: 4.2 -> 3.5
  • AD: 61-132.4 -> 61-120.5
  • Czas Odnowienia „R”: 110/100/90 sekund -> 110 sekund na wszystkich poziomach

Illaoi (BUFF)

  • Prędkość Ataku: 0.571 -> 0.625
  • Dodatkowe Obrażenia Fizyczne: 3/3.5/4/4.5/5% maksymalnego zdrowia celu –> 3/3.5/4/4.5/5% maksymalnego zdrowia celu

Sett (BUFF)

  • Przyrost Zdrowia: 93 -> 100
  • Zdrowie na 18 Poziomie: 2181 -> 2300

 

ZMIANY NA DŻUNGLI

Amumu (BUFF)

  • Zmniejszenie Obrażeń Fizycznych „E”: 2/4/6/8/10 (+3% dodatkowego pancerza) (+3% dodatkowej odporności na magię) -> 5/7/9/11/13 (+3% dodatkowego pancerza) (+3% dodatkowej odporności na magię)

Nunu & Willump (NERF)

nunu

  • Przyrost Zdrowia: 82 -> 76
  • Zdrowie na 18 Poziomie: 1934 -> 1832

ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Neeko (BUFF)

  • Pole Trafienia Bohaterki (Hitbox): 80j. -> 65j.
  • Dodatkowe Obrażenia Rozkwitu „Q”: 40/60/80/100/120 (+20% AP) -> 40/65/90/115/140 (+20% AP)
  • Czas Odnowienia „W”: 20/19/18/17/16 sekund -> 16/15/14/13/12 sekund

Rumble (BUFF)

  • Podstawowy Pancerz: 31 -> 36

Qiyana (NERF)

  • Dodatkowe Obrażenia Fizyczne „Pasyw”: 15-83 (+55% dodatkowych AD)(+30% AP) -> 15-83 (+45% dodatkowych AD)(+30% AP)

 

ZMIANY NA ADC

Ashe (BUFF)

  • Prędkość Pocisku „R”: 1600j. -> 1500j. (+200j. za każdą sekundę lotu), do maksymalnie 2100j.

Kalista (BUFF)

kalista

  • Pancerz: 21 -> 24

Lucian (BUFF)

  • Koszt Many „Q”: 50/60/70/80/90 -> 48/56/64/72/80

Veigar (NERF)

  • Podstawowy Pancerz: 23 -> 21
  • Przyrost Pancerza: 3.75 -> 4
  • Pancerz na 18. Poziomie: 86.75 -> 89
  • Czas Odnowienia „E”: 18/16.5/15/13.5/12 sekund -> 20/18/16/14/12 sekund

Xayah (BUFF)

  • Mnożnik Obrażeń Związany z Szansą na Trafienie Krytyczne „E”: Zadaje o 0.5% -> 0.75% więcej obrażeń za każdy 1% szansy na trafienie krytyczne

Zeri (NERF)

  • Obrażenia Magiczne „Nienaładowany AA”: 15-40 (+4% AP) -> 10-25 (+3% AP)
  • Zwiększenie Obrażeń „Nienaładowany AA”:  300% -> 500% przeciwko wrogom mającym mniej niż 35% zdrowia
  • Spowolnienie „Naładowany AA”: 20/25/30/35/40% -> 14/23/32/41/50%
  • Czas Działania Spowolnienia „Naładowany AA”: 1.5 sekundy -> 1 sekunda
  • Obrażenia „Q”: 10/15/20/25/30 (+110% AD) -> 9/13/17/21/25 (+110% AD
  • [ZAKTUALIZOWANO] Groźniejsze Serie „Q”: Trafienia krytyczne Szybkiej Serii będą teraz również zwiększać podstawowe obrażenia tej umiejętności (w dodatku do skalowania z obrażeniami od ataku)
  • Zamiana Nadwyżki AS w AD „Q”: 50% -> 60%
  • Spowolnienie „W”: 50/55/60/65/70% -> 30/40/50/60/70%
  • Czas Odnowienia „W”: 10 sekund dla wszystkich rang -> 13/12/11/10/9 sekund
  • Czas Odnowienia „E”:  23/21.5/20/19.5/17 sekund -> 23/22/21/20/19 sekund
  • Skrócenie Czasu Odnowienia „E”: 1.5 sekundy -> 1 sekundy za każdego bohatera trafionego naładowanymi atakami podstawowymi lub umiejętnościami
  • Dodatkowa Prędkość Ataku „R”: 30/35/40% -> 30% na wszystkich poziomach

 

ZMIANY NA SUPPORCIE

 

 

Nami (BUFF)

  • Obrażenia przy Trafieniu (Za Każde Trafienie) „E”: 20/35/50/65/80 (+20% AP) -> 25/40/55/70/85 (+20% AP)

Blitzcrank (NERF)

  • Podstawowa Regeneracja Zdrowia: 8.5 -> 7.5
Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy