Reklamy
Na skróty ukryj
ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Aatrox (BUFF)
- Obrażenia „Q”: 150% -> 160%
Dr Mundo (NERF)
- Przyrost AD: 4.2 -> 3.5
- AD: 61-132.4 -> 61-120.5
- Czas Odnowienia „R”: 110/100/90 sekund -> 110 sekund na wszystkich poziomach
Illaoi (BUFF)
- Prędkość Ataku: 0.571 -> 0.625
- Dodatkowe Obrażenia Fizyczne: 3/3.5/4/4.5/5% maksymalnego zdrowia celu –> 3/3.5/4/4.5/5% maksymalnego zdrowia celu
Sett (BUFF)
- Przyrost Zdrowia: 93 -> 100
- Zdrowie na 18 Poziomie: 2181 -> 2300
ZMIANY NA DŻUNGLI

Amumu (BUFF)
- Zmniejszenie Obrażeń Fizycznych „E”: 2/4/6/8/10 (+3% dodatkowego pancerza) (+3% dodatkowej odporności na magię) -> 5/7/9/11/13 (+3% dodatkowego pancerza) (+3% dodatkowej odporności na magię)
Nunu & Willump (NERF)
- Przyrost Zdrowia: 82 -> 76
- Zdrowie na 18 Poziomie: 1934 -> 1832
ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Neeko (BUFF)
- Pole Trafienia Bohaterki (Hitbox): 80j. -> 65j.
- Dodatkowe Obrażenia Rozkwitu „Q”: 40/60/80/100/120 (+20% AP) -> 40/65/90/115/140 (+20% AP)
- Czas Odnowienia „W”: 20/19/18/17/16 sekund -> 16/15/14/13/12 sekund
Rumble (BUFF)
- Podstawowy Pancerz: 31 -> 36
Qiyana (NERF)
- Dodatkowe Obrażenia Fizyczne „Pasyw”: 15-83 (+55% dodatkowych AD)(+30% AP) -> 15-83 (+45% dodatkowych AD)(+30% AP)
ZMIANY NA ADC
Ashe (BUFF)
- Prędkość Pocisku „R”: 1600j. -> 1500j. (+200j. za każdą sekundę lotu), do maksymalnie 2100j.
Kalista (BUFF)
- Pancerz: 21 -> 24
Lucian (BUFF)
- Koszt Many „Q”: 50/60/70/80/90 -> 48/56/64/72/80
Veigar (NERF)
- Podstawowy Pancerz: 23 -> 21
- Przyrost Pancerza: 3.75 -> 4
- Pancerz na 18. Poziomie: 86.75 -> 89
- Czas Odnowienia „E”: 18/16.5/15/13.5/12 sekund -> 20/18/16/14/12 sekund
Xayah (BUFF)
- Mnożnik Obrażeń Związany z Szansą na Trafienie Krytyczne „E”: Zadaje o 0.5% -> 0.75% więcej obrażeń za każdy 1% szansy na trafienie krytyczne
Zeri (NERF)
- Obrażenia Magiczne „Nienaładowany AA”: 15-40 (+4% AP) -> 10-25 (+3% AP)
- Zwiększenie Obrażeń „Nienaładowany AA”: 300% -> 500% przeciwko wrogom mającym mniej niż 35% zdrowia
- Spowolnienie „Naładowany AA”: 20/25/30/35/40% -> 14/23/32/41/50%
- Czas Działania Spowolnienia „Naładowany AA”: 1.5 sekundy -> 1 sekunda
- Obrażenia „Q”: 10/15/20/25/30 (+110% AD) -> 9/13/17/21/25 (+110% AD
- [ZAKTUALIZOWANO] Groźniejsze Serie „Q”: Trafienia krytyczne Szybkiej Serii będą teraz również zwiększać podstawowe obrażenia tej umiejętności (w dodatku do skalowania z obrażeniami od ataku)
- Zamiana Nadwyżki AS w AD „Q”: 50% -> 60%
- Spowolnienie „W”: 50/55/60/65/70% -> 30/40/50/60/70%
- Czas Odnowienia „W”: 10 sekund dla wszystkich rang -> 13/12/11/10/9 sekund
- Czas Odnowienia „E”: 23/21.5/20/19.5/17 sekund -> 23/22/21/20/19 sekund
- Skrócenie Czasu Odnowienia „E”: 1.5 sekundy -> 1 sekundy za każdego bohatera trafionego naładowanymi atakami podstawowymi lub umiejętnościami
- Dodatkowa Prędkość Ataku „R”: 30/35/40% -> 30% na wszystkich poziomach
ZMIANY NA SUPPORCIE
Nami (BUFF)
- Obrażenia przy Trafieniu (Za Każde Trafienie) „E”: 20/35/50/65/80 (+20% AP) -> 25/40/55/70/85 (+20% AP)
Blitzcrank (NERF)
- Podstawowa Regeneracja Zdrowia: 8.5 -> 7.5
Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy