12.3

Patch 12.3 – Buffy, Nerfy i Zmiany

Reklamy

ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Akshan (NERF)

  • Dodatkowa Prędkość Ruchu po Anulowaniu Drugiego Strzału „Pasyw”: 35-75j. -> 20-75j. 
  • Dodatkowe Obrażenia Magiczne przy Trzech Ładunkach „Pasyw”: 20-175 -> 10-165

Quinn (BUFF)

  • Dodatkowa Prędkość Ataku „Pasyw”: 20/30/40/50/60% -> 28/36/44/52/60%
  • Obrażenia Gradu Ciosów „R”: 40% AD -> 70% AD

 

ZMIANY NA DŻUNGLI

Amumu (NERF)

  • Przyrost Pancerza: 3.5 -> 
  • Pancerz: 30-89.5 -> 30-81
  • Maksymalnie Zmniejszenie Obrażeń Efektu Biernego „E”: do 100% za każde zadane obrażenia fizyczne -> ograniczone do 50% za każde zadane obrażenia fizyczne

Lillia (BUFF)

  • Czas Działania Uśpienia „R”: 1.5/2/2.5 sekundy -> 2/2.25/2.5 sekundy

 

ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Ahri (ZMIANY)

  • Przyrost Zdrowia: 92 -> 82
  • Zdrowie: 526-2090 (na poziomach 1-18) -> 500-1894 (na poziomach 1-18)
  • Podstawowa Regeneracja Zdrowia: 5.5 -> 2.5
  • Pancerz: 21-80,5 pkt. (poziomy 1-18)  18-77,5 pkt. (poziomy 1-18)
  • [ZAKTUALIZOWANO] Cząstka Ciebie „Pasyw”: Zabijanie stworów lub potworów zapewnia Ahri Fragment Esencji. Po uzyskaniu 9 Fragmentów Esencji Ahri je zużywa, aby uleczyć się o 40-120 (+25% AP). Jeżeli Ahri weźmie udział w zabójstwie wrogiego bohatera w ciągu 3 sek. od zadania mu obrażeń, pożre jego Esencję, lecząc się o 80-200 (+35% AP).
  • Obrażenia od Każdego Trafienia „Q”: 40/65/90/115/140 (+35% AP) -> 40/65/90/115/140 (+40% AP)
    Koszt Many „Q”: 65/70/75/80/85 -> 60/70/80/90/100
    Obrażenia „W”: 40/65/90/115/140(+30% AP) -> 60/85/110/135/160 (+30% AP)
    Koszt Many „W”: 40 -> 25
    Czas Utrzymywania się Ogników „W”: 5 sekund -> 2.5 sekundy
    Czas Trwania Dodatkowej Prędkości Ruchu „W”: 1.5 sekundy -> 2 sekundy
    [ZAKTUALIZOWANO] Termolokacja „W”: Zaktualizowano namierzanie pocisków i sposób zadawania ostatnich ciosów.
    Obrażenia „E”: 60/90/120/150/180 (+40% AP) -> 80/110/140/170/200 (+60% AP)
    Koszt Many „E”: 70 -> 50 
    [USUNIĘTO] Oczarowanie „E”: Umiejętności Ahri nie zadają już dodatkowych obrażeń wrogom trafionym Urokiem.
    Początkowy Czas Działania Umiejętności „R”: 10 sekund -> 15 sekund
    [NOWOŚĆ] Duchowy Pościg „R”: Pochłonięcie Esencji bohatera za pomocą Kradzieży Esencji, podczas gdy Widmowa Szarża jest aktywna, wydłuża czas na ponowne użycie Widmowej Szarży o maksymalnie 10 sekund i zapewnia Ahri dodatkowy ładunek Widmowej Szarży (maksymalna liczba przechowywanych ładunków: 3).

Brand (ZMIANY)

  • [ZAKTUALIZOWANO] Pożar „Pasyw”: Przywracanie many po zabiciu wroga następuje także wtedy, gdy umiejętność Branda zada ostatni cios celowi, który jeszcze nie stoi w płomieniach.
  • [ZAKTUALIZOWANO] Piromania „R”: Kula ognia Piroklazmu teraz priorytetowo odbija się w kierunku pobliskich wrogów, zanim odbije się z powrotem w kierunku Branda po osiągnięciu maksymalnego zasięgu. Piroklazm nadal będzie odbijać się w pierwszej kolejności w kierunku wrogich bohaterów (przed stworami lub potworami), niezależnie od zasięgu.

Corki (NERF)

  • Pierwsza Paczka Pojawia się po Upływe „Pasyw”: 8 minut -> 10 minut
  • Paczki Odnawiają się co „Pasyw”: 4 minuty -> 5 minut

LeBlanc (NERF)

  • Obrażenia Podstawowe „W”: 75/115/155/195/235 -> 75/110/145/180/215 

Twisted Fate (NERF)

  • Obrażenia Magiczne „Q”: 60/105/150/195/240 (+65% AP) -> 60/100/140/180/220 (+70% AP)
  • Dodatkowa Prędkość Ataku „E”: 20/25/30/35/40% -> 10/17.5/25/32.5/40%

 

ZMIANY NA ADC

Caitlyn (NERF)

  • Przyrost AD: 3.8 -> 3.4
  • AD: 62-126.6 pkt. (poziomy 1-18) -> 62-119.8 (poziomy 1-18)
  • Obrażenia Zadawane Wrogom Drugorzędnym „Q”: 60% -> 50%

Zeri (NERF)

  • Prędkość Ruchu: 330j. -> 325j.
  • Obrażenia w Pełni Naładowanego Ataku Zależnie od Maksymalnego Zdrowia Celu: 3-20% (zależnie od poziomu) -> 3-15% (zależnie od poziomu)
  • Obrażenia Magiczne Łańcucha Wyładowań „R”: 10/20/30(+15% AP) -> 10/15/20(+15% AP)
  • [NOWOŚĆ] Elektrowstrząs „R”: Obrażenia magiczne łańcucha wyładowań mogą teraz trafić krytycznie.

 

ZMIANY NA SUPPORCIE

 

Nami (ZMIANY)

  • [ZAKTUALIZOWANO] Dodatkowa Prędkość Ruchu „Pasyw”: 45j. (+20% AP) przez 1.5 sekundy -> 90j. (+20% AP), zanika w ciągu 1.5 sekundy
  • Obrażenia przy Trafieniu (Za Każe Trafienie) „E”: 25/40/55/70/85(+20% AP) -> 20/35/50/65/80 (+20% AP)

Senna (NERF)

  • [ZAKTUALIZOWANO] Szybka Matma: Szansa na pojawienie się Upiora z Mgły po zabiciu przez Sennę stwora lub pomniejszego potwora wynosi 10%  2,7777% (pozostałe bez zmian).
Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy