Patch 12.2

Patch 12.2 – Buffy, Nerfy i Zmiany

Reklamy

ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Shen (NERF)

  • Zwiększone Obrażenia Dodatkowe „Q”: 10-40 (+6 co 3 poziomy) (+5/5.5/6/6.5/7% (+2% za każde 100 AP) maks. zdrowia celu) -> 10-40 (+6 pkt. co 3 poziomy) (+4/4.5/5/5.5/6% (+2% za każde 100 AP) maks. zdrowia celu)

Volibear (BUFF)

  • Przyrost AD: 3  -> 3.5 
  • Czas Odnowienia „E”: 15 sekund -> 13 sekund

ZMIANY NA DŻUNGLI

Nocturne (BUFF)

  • Przyrost Zdrowia: 85 pkt.  95 pkt.
  • Skalowanie z Dodatkowymi AD „Q”: 75%  85%

Rengar (ZMIANY)

rengar

  • [NOWOŚĆ] Skok z Ukrycia „R”: Umiejętność wrodzona: Rengar może doskakiwać do wrogów za pomocą swojego następnego ataku podstawowego, gdy jest zakamuflowany.

Talon (NERF)

  • Obrażenia Przeciwko Potworom „W”: 130% -> 105%

 

ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Qiyana (NERF)

  • Podstawowa Regeneracja Zdrowia: 7.5 -> 6 p
  • Czas Utrzymywania się Strefy Ścieżki Trawy „Q”: 3.5 sekund -> 3 sekund

Veigar (BUFF)

  • Czas Odnowienia „Q”: 7/6.5/6/5.5/5 sekund -> 6/5.5/5/4.5/4 sekund
  • Ładunki Przyznawane za Zabicie Dużych Potworów i Stworów „Q”: 2  3

Yasuo (BUFF)

  • Obrażenia „Q”: 20/45/70/95/120 (+100% AD)  20/45/70/95/120 (+105% AD)

Yone (BUFF)

yone

  • Obrażenia „Q”: 20/40/60/80/100 (+100% AD) -> 20/40/60/80/100 (+105% AD)

Zed (NERF)

  • Obrażenia „R”: 100% AD (+25/40/55% obrażeń zadanych oznaczonemu celowi) -> 65% AD (+25/40/55% obrażeń zadanych oznaczonemu celowi)

 

ZMIANY NA ADC

Samira (BUFF)

  • Obrażenia Fizyczne Każdego Strzału „R”: 0/10/20 pkt. (+50% AD) -> 5/15/25 (+50% AD)
  • Całkowite Obrażenia na Cel „R”: 0/100/200 (+500% AD) -> 50/150/250 pkt. (+500% AD)

Tristana (BUFF)

tristana

  • Podstawowe Zdrowie: 559 -> 600
  • Podstawowa Regeneracja Zdrowia: 3.75 -> 4

 

ZMIANY NA SUPPORCIE

 

Janna (ZMIANY)

janna

  • Prędkość Ruchu: 315j. -> 330j.
  • Podstawowe AD: 46-71.5 -> 52-103
  • Przyrost AD: 1.5 -> 3
  • Zasięg Ataku Podstawowego: 550j. -> 500j.
  • [ZAKTUALIZOWANO] Pomyślne Wiatry „Pasyw”: Janna zyskuje 8% dodatkowej prędkości ruchu tylko wtedy, gdy zmierza w kierunku sojuszniczych bohaterów(Dodatkowa prędkość ruchu przyznawana sojuszniczym bohaterom, gdy ci poruszają się w kierunku Janny, pozostaje bez zmian).
  • [USUNIĘTO] Szybka i Wściekła „Pasyw”: Ataki podstawowe Janny oraz W — Zefir nie zadają już dodatkowych obrażeń magicznych zależnych od dodatkowej prędkości ruchu.
  • Koszt „Q”: 60/90/100/120/140 many -> 60/70/80/90/100 many
  • Minimalny Zasięg „Q”: 1000j. -> 1100j.
  • Maksymalny Zasięg „Q”: 1750j. -> 1760j.
  • Czas Potrzebny do Osiągnięcia Celu „Q”: 1.5 sekundy -> 1.25 sekundy
  • Zasięg „W”: 550j. (od krawędzi do krawędzi) -> 650j. (wyśrodkowany)
  • Czas Działania Spowolnienia „W”: 2 sekundy -> 3 sekundy
  • Czas Odnowienia „W”: 8/7.5/7/6.5/6 sekundy -> 12 sekundy na wszystkich poziomach
  • Obrażenia Podstawowe „W”: 55/85/115/145/175 -> 70/100/130/160/190
  • Dodatkowa Prędkość Ruchu „W”: 6/7/8/9/10% -> 8/9/10/11/12%
  • [ZAKTUALIZOWANO] Przyjazna Prognoza „E”: Umiejętność wrodzona: Za każdym razem, gdy umiejętności Janny spowolnią lub podrzucą co najmniej jednego wrogiego bohatera, czas odnowienia E — Oka Cyklonu zostaje skrócony o 20% -> bohaterka zyskuje +20% siły leczenia i tarcz na 5 sekundy
  • Wytrzymałość Tarczy „E”: 80/115/150/185/220 (+70% AP) -> 80/110/140/170/200 (+65% AP)
  • Czas Odnowienia „E”: 16/15/14/13/12 sekund  15/13,5/12/10,5/9 sekun
  • Tarcza Zaczyna Znikać po Upływie „E”: 0.75 sekundy -> 1.25 sekundy
  • Częstotliwość Lecznia „R”: 0.5 sekundy -> 0.25 sekundy (całkowita wartość leczenia bez zmian)

Lulu (NERF)

  • Czas Odnowienia „W”: 16/15/14/13/12 sekund -> 17/16/15/14/13 sekund

Senna (BUFF)

  • [NOWOŚĆ] Niska Widoczność „Q”: Teraz spowalnia wszystkich trafionych wrogów o 20% (+6% za każde 100 AP) (+10% za każde 100 dodatkowych AD) na 2 sekundy

Tahm Kench (ZMIANY)

tahm kench

  • Spowolnienia Wroga „Q”: 40% -> 50%
  • Wartość Obrażeń Zamienianych w Szare Zdrowie „E”: 45/50/55/60/65% -> 15/25/35/45/55%, zwiększone do 45/50/55/60/65%, jeśli w pobliżu znajduje się 2 lub więcej widocznych wrogich bohaterów (żywych lub martwych)
  • Wartość Zdrowia Przywracana z Szarego Zdrowia „E”: 30-100% (na poziomach 1-18) -> 45-100% (na poziomach 1-18)
  • Wytrzymałość Tarczy Rzucanej na Sojusznika po Pożarciu „R”: 400/500/600 (+100% AP) -> 500/700/900 pkt. (+150% AP)
  • Prędkość Ruchu po Pożarciu Sojusznika „R”: Tahm Kench zostaje spowolniony o 30/20/10%, gdy sojusznik jest połknięty -> Zapewnia Tahmowi Kenchowi 40% prędkości ruchu na 3 sekundy (niezależnie od czasu trwania połknięcia)
Oceń wpis
[Ilośc ocen: 0 Średnia: 0]
Reklamy
Reklamy