ZMIANY W DZIAŁANIACH PRZEDMIOTÓW

PANCERZ UMRZYKA

Zdrowie: 400 —-> 300

TANIEC ŚMIERCI

dd

Obrażenia od Ataku: 50 —-> 55

Pancerz: 40 —-> 45

ODNOWIENIE KAMIENIA KSIĘŻYCOWEGO

Leczenie Łaski Gwiazd: 60 —-> 70

SZPON CIEMNEGO TYPA

[AKTUALIZACJA] Namierzanie: Namierza cel dokładnie wskazany przez kursor —-> Namierza najbliższy cel w kolejności: 1. Najbliższy bohater w odległości 50j. od kursora 2. Najbliższa jednostka niebędąca bohaterem w odległości 50j. od kursora 3. Najbliższy bohater w odległości 200j. od kursora 4. Najbliższa jednostka niebędąca bohaterem w odległości 200j. od kursora

SŁONECZNA EGIDA

Zwiększone Dodatkowe Obrażenia Zadawane Potworom za Pomocą Pożogi: 100% —-> 150%

TURBOCHEMICZNY POJEMNIK

Dodatkowa Prędkość Ruchu: 60% —-> 40%

KONIEC ROZUMU

witsend

Przepis: Ogniolubny Topór + Płaszcz Negacji + Sztylet + 800 złota —-> Ogniolubny Topór + Płaszcz Negacji + Długi Miecz + 750 złota

Obrażenia od Ataku: 30 —-> 40

 

ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Dr. Mundo (NERF)

Przyrost Pancerza: 3.5 —> 3

Przyrost Obrażeń od Ataku: 3.5 —-> 3

Garen (NERF)

Dodatkowy Pancerz i Odporność na Magię “W”:  0.25 pancerza i odporności na magię za ładunek —-> 0.2 pancerza i odporności na magię za ładunek

Gragas (NERF)

Podstawowe Obrażenia “E”: 80/130/180/230/280 —-> 80/125/170/215/260

Heimerdinger (NERF)

Obrażenia Pierwszej Rakiety “W”: 50/80/110/140/170 —-> 50/75/100/125/150

Maksymalne Obrażenia Rakiet “W”: 90/144/198/252/306 —-> 90/135/180/225/270

Sett (BUFF)

Skalowanie Obrażeń “W”: 10% za każde dodatkowe 100 AD —-> 20% za każde dodatkowe 100 AD

Skalowanie Obrażeń od Ataku “R”: 100% dodatkowych AD —-> 120% dodatkowych AD

Shen (BUFF)

Minimalna Wytrzymałość Tarczy “R”: 175/350/525 (+135% mocy umiejętności) —-> 140/320/500 (+17.5% dodatkowego zdrowia i +135% mocy umiejętności)

Maksymalna Wytrzymałość Tarczy “R”: 280/560/840 (+216% mocy umiejętności) —-> 224/512/800 (+28% dodatkowego zdrowia i +216% mocy umiejętności)

Trundle (BUFF)

Spowolnienie “E”: 20/30/40/50/60% —-> 32/39/46/53/60%

 

ZMIANY NA DŻUNGLI

Diana (NERF)

Przyrost Pancerza: 3.6 —-> 3.1

Regeneracja Zdrowia: 7.5 —-> 6.5

Dodatkowa Prędkość Ataku “Pasyw”: 20-40% (zależnie od poziomu) —-> 15-40% (zależnie od poziomu)

Hecarim (NERF)

Pancerz: 36 —-> 32

Przyrost Pancerza: 4 —-> 4.25

Wzmocnienie Obrażeń za Każdy Ładunek “Q”: 5% —-> 2% (+1% za każde 33 AD)

[USUNIĘTO] Leczenie z Otrzymywanych Obrażeń “W”: Hecarim już nie przywraca sobie zdrowia równego 30% obrażeń otrzymanych przez wrogów na danym obszarze

[NOWE] Koniec Rumakowania: Hecarim przywraca sobie zdrowie równe 30% (+1% za każde 40 AD) obrażeń, które zadaje swojemu celowi. Natomiast dzięki obrażeniom zadawanym przez sojuszników przywraca sobie zdrowie równe 15% (+1% za każde 80 AD) tych obrażeń

Minimalne Obrażenia Podstawowe “E”: 35/65/95/125/155 —-> 30/50/70/90/110

Maksymalne Obrażenia Podstawowe “E”: 70/130/190/250/310 —-> 60/100/140/180/220 

Kayn (BUFF)

Modyfikator Obrażeń Darkina “Q”: 55% całkowitego AD —-> 65% całkowitego AD

Kindred (BUFF)

Czas Odnowienia: 9 sekund —-> 8 sekund

Obrażenia Podstawowe: 60/80/100/120/140 —-> 60/85/110/135/160 

Morgana (NERF)

Obrażenia Przeciwko Potworom “W”: 200% —-> 185%

 

ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Rumble (NERF)

Dodatkowe Obrażenia przy Trafieniu Podczas Przegrzania: 10-50 (+30% AP) —-> 5-40 (+25% AP)

Vladimir (NERF)

Czas Odnowienia “Q”: 9/7.75/6.5/5.25/4 sekund —-> 9/7.9/6.8/5.7/4.6 sekund

Xerath (BUFF)

Obrażenia “Q”: 80/120/160/200/240 (+75% AP)  70/110/150/190/230 (+85% AP)

Obrażenia Podstawowe “W”: 60/90/120/150/180 —-> 60/95/130/165/200 
Wzmocnione Obrażenia Podstawowe “W”: 100.02/150.03/200.04/250.05/300.06 (wrogowie znajdujący się w centrum wybuchu) —-> 100/158.4/216.7/275/333.3 (wrogowie znajdujący się w centrum wybuchu)

 

ZMIANY NA ADC

Jinx (NERF)

[NAPRAWIONE] Trafienia Krytyczne z Obrażeń Rozpryskowych Rybeńki “Q”: 200% —-> 175%

Kog’Maw (BUFF)

Zmniejszone Odporności “Q”: 20/22/24/26/28% —-> 25/27/29/31/33%

Koszt “E”: 80/90/100/110/120 many —-> 60/70/80/90/100 many

 

ZMIANY NA SUPPORCIE

Lulu (BUFF)

Czas Odnowienia “W”: 16/15/14/13/12 sekund —-> 15/14/13/12/11 sekund

Dodatkowa Prędkość Ataku w Przypadku Rzucenia na Sojusznika: 20/23.75/27.5/31.25/35% —-> 25/27.5/30/32.5/35%

Taric (BUFF)

Koszt “Q”: 70/80/90/100/110 many —-> 70/75/80/85/90 many

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]