ZMIANY W DZIAŁANIACH PRZEDMIOTÓW
PANCERZ UMRZYKA
Zdrowie: 400 —-> 300
TANIEC ŚMIERCI
Obrażenia od Ataku: 50 —-> 55
Pancerz: 40 —-> 45
ODNOWIENIE KAMIENIA KSIĘŻYCOWEGO
Leczenie Łaski Gwiazd: 60 —-> 70
SZPON CIEMNEGO TYPA
[AKTUALIZACJA] Namierzanie: Namierza cel dokładnie wskazany przez kursor —-> Namierza najbliższy cel w kolejności: 1. Najbliższy bohater w odległości 50j. od kursora 2. Najbliższa jednostka niebędąca bohaterem w odległości 50j. od kursora 3. Najbliższy bohater w odległości 200j. od kursora 4. Najbliższa jednostka niebędąca bohaterem w odległości 200j. od kursora
SŁONECZNA EGIDA
Zwiększone Dodatkowe Obrażenia Zadawane Potworom za Pomocą Pożogi: 100% —-> 150%
TURBOCHEMICZNY POJEMNIK
Dodatkowa Prędkość Ruchu: 60% —-> 40%
KONIEC ROZUMU
Przepis: Ogniolubny Topór + Płaszcz Negacji + Sztylet + 800 złota —-> Ogniolubny Topór + Płaszcz Negacji + Długi Miecz + 750 złota
Obrażenia od Ataku: 30 —-> 40
ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Dr. Mundo (NERF)
Przyrost Pancerza: 3.5 —> 3
Przyrost Obrażeń od Ataku: 3.5 —-> 3
Garen (NERF)
Dodatkowy Pancerz i Odporność na Magię „W”: 0.25 pancerza i odporności na magię za ładunek —-> 0.2 pancerza i odporności na magię za ładunek
Gragas (NERF)
Podstawowe Obrażenia „E”: 80/130/180/230/280 —-> 80/125/170/215/260
Heimerdinger (NERF)
Obrażenia Pierwszej Rakiety „W”: 50/80/110/140/170 —-> 50/75/100/125/150
Maksymalne Obrażenia Rakiet „W”: 90/144/198/252/306 —-> 90/135/180/225/270
Sett (BUFF)
Skalowanie Obrażeń „W”: 10% za każde dodatkowe 100 AD —-> 20% za każde dodatkowe 100 AD
Skalowanie Obrażeń od Ataku „R”: 100% dodatkowych AD —-> 120% dodatkowych AD
Shen (BUFF)
Minimalna Wytrzymałość Tarczy „R”: 175/350/525 (+135% mocy umiejętności) —-> 140/320/500 (+17.5% dodatkowego zdrowia i +135% mocy umiejętności)
Maksymalna Wytrzymałość Tarczy „R”: 280/560/840 (+216% mocy umiejętności) —-> 224/512/800 (+28% dodatkowego zdrowia i +216% mocy umiejętności)
Trundle (BUFF)
Spowolnienie „E”: 20/30/40/50/60% —-> 32/39/46/53/60%
ZMIANY NA DŻUNGLI

Diana (NERF)
Przyrost Pancerza: 3.6 —-> 3.1
Regeneracja Zdrowia: 7.5 —-> 6.5
Dodatkowa Prędkość Ataku „Pasyw”: 20-40% (zależnie od poziomu) —-> 15-40% (zależnie od poziomu)
Hecarim (NERF)
Pancerz: 36 —-> 32
Przyrost Pancerza: 4 —-> 4.25
Wzmocnienie Obrażeń za Każdy Ładunek „Q”: 5% —-> 2% (+1% za każde 33 AD)
[USUNIĘTO] Leczenie z Otrzymywanych Obrażeń „W”: Hecarim już nie przywraca sobie zdrowia równego 30% obrażeń otrzymanych przez wrogów na danym obszarze
[NOWE] Koniec Rumakowania: Hecarim przywraca sobie zdrowie równe 30% (+1% za każde 40 AD) obrażeń, które zadaje swojemu celowi. Natomiast dzięki obrażeniom zadawanym przez sojuszników przywraca sobie zdrowie równe 15% (+1% za każde 80 AD) tych obrażeń
Minimalne Obrażenia Podstawowe „E”: 35/65/95/125/155 —-> 30/50/70/90/110
Maksymalne Obrażenia Podstawowe „E”: 70/130/190/250/310 —-> 60/100/140/180/220
Kayn (BUFF)
Modyfikator Obrażeń Darkina „Q”: 55% całkowitego AD —-> 65% całkowitego AD
Kindred (BUFF)
Czas Odnowienia: 9 sekund —-> 8 sekund
Obrażenia Podstawowe: 60/80/100/120/140 —-> 60/85/110/135/160
Morgana (NERF)
Obrażenia Przeciwko Potworom „W”: 200% —-> 185%
ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Rumble (NERF)
Dodatkowe Obrażenia przy Trafieniu Podczas Przegrzania: 10-50 (+30% AP) —-> 5-40 (+25% AP)
Vladimir (NERF)
Czas Odnowienia „Q”: 9/7.75/6.5/5.25/4 sekund —-> 9/7.9/6.8/5.7/4.6 sekund
Xerath (BUFF)
Obrażenia „Q”: 80/120/160/200/240 (+75% AP) ⇒ 70/110/150/190/230 (+85% AP)
ZMIANY NA ADC
Jinx (NERF)
[NAPRAWIONE] Trafienia Krytyczne z Obrażeń Rozpryskowych Rybeńki „Q”: 200% —-> 175%
Kog’Maw (BUFF)
Zmniejszone Odporności „Q”: 20/22/24/26/28% —-> 25/27/29/31/33%
Koszt „E”: 80/90/100/110/120 many —-> 60/70/80/90/100 many
ZMIANY NA SUPPORCIE
Lulu (BUFF)
Czas Odnowienia „W”: 16/15/14/13/12 sekund —-> 15/14/13/12/11 sekund
Dodatkowa Prędkość Ataku w Przypadku Rzucenia na Sojusznika: 20/23.75/27.5/31.25/35% —-> 25/27.5/30/32.5/35%
Taric (BUFF)
Koszt „Q”: 70/80/90/100/110 many —-> 70/75/80/85/90 many