ZMIANY W DZIAŁANIACH PRZEDMIOTÓW
ODNOWIENIE KAMIENIA KSIĘŻYCOWEGO
Leczenie Łaski Gwiazd: 50-100 —-> 60
Wzmocnienie Leczenia Łaski Gwiazd: Każda sekunda spędzona w walce wzmacnia podstawowe leczenie o 12.5%, a efekt ten kumuluje się do 4 razy, aż do 50% łącznie. —-> Każda sekunda spędzona w walce wzmacnia leczenie i siłę tarcz o 4%, a efekt ten kumuluje się do 5 razy, aż do 20% łącznie.
Mityczna Umiejętność Bierna: Zapewnia wszystkim legendarnym przedmiotom 5 Ability Haste. —-> Zwiększa wartość leczenia Łaski Gwiazd o 10
PIEŚŃ BITEWNA SHURELYI
Mityczna Umiejętność Bierna: 3% prędkości ruchu —-> 5 Ability Haste
[NOWE] Wzmocnienie lub osłonięcie innego sojuszniczego bohatera (z wyłączeniem siebie) zapewnia obu bohaterom 25% prędkości ruchu na 1.5 sekundy.
KOSTUR PŁYNĄCEJ WODY
Fale: Zapewnia 15% dodatkowej prędkości ruchu i 20-40 AP na 3 sekundy —-> Zapewnia 20 przyspieszenia umiejętności i 20-40 AP na 4 sekundy
MROŹNE SERCE
Pancerz: 70 —-> 80
CHEMTECHOWY SKAZICIEL
Moc Umiejętności: 50 —-> 55
[ZAKTUALIZOWANO] Uleczenie lub osłonięcie tarczą innego sojuszniczego bohatera (z wyłączeniem siebie) sprawia, że następne zadanie obrażeń przez tego sojusznika i ciebie wrogiemu bohaterowi nałoży na niego Głębokie Rany o wartości 60% na 3 sek.
[NOWE] Kupienie przedmiotu, który zapewnia Głębokie Rany, będzie teraz wspominane na czacie dla reszty drużyny
IONIAŃSKIE BUTY JASNOŚCI UMYSŁU
Koszt: 900 —-> 950
HEXTECHOWY PAS RAKIETOWY
Zdrowie: 250
Zdrowie (Ulepszenie Ornna): 450 —-> 350
[NOWE] Przebicie Odporności na Magię: 6
[NOWE] Przebicie Odporności na Magię (Ulepszenie Ornna): 10
KOLOSALNA HYDRA
Dodatkowe Obrażenia od Ataku Kolosa: 1% maksymalnego zdrowia —-> 2% maksymalnego zdrowia
ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Dr. Mundo (ZMIANA)
Regeneracja Maksymalnego Zdrowia „Pasyw”: 1.5% —-> 2.5%
Limit Obrażeń Przeciwko Stworom i Potworom „Q”: 300/350/400/450/500 —-> 100/200/300/400/500
Koszt Zdrowia Odzyskiwany po Trafieniu Wroga „Q”: 50% —-> 100%
Gnar (NERF)
Dodatkowa Prędkość Ruchu „W”: 30/45/60/75% —-> 20/40/60/80%
Rumble (ZMIANA)
Odporność na Magię: 32 —-> 28
Przyrost Odporności na Magię: 1.25 —-> 0.75
Dodatkowe Obrażenia Przegrzania: 25-110 (+30% AP) —-> 10-50 pkt. (+6% maksymalnego zdrowia celu)(+30% AP)
[NOWE] Rumble zyskuje 50% do prędkości ataku w trakcie przegrzania
[NOWE] „E” zmniejsza odporność na magię wroga o 10% (15% będąc przegrzanym) na 4 sekundy. Efekt kumuluje się.
Yorick (NERF)
Obrażenia Istot Mgły: 2-99 (+30% całkowitych obrażeń od ataku) —-> 2-88 (+25 całkowitych obrażeń od ataku)
Obrażenia Pierwszego Skoku Istoty Mgły „E”: 200% podczas pierwszego ataku —-> 100% (zwykłe obrażenia) podczas pierwszego ataku)
[NOWE] Oznaczone cele przez „E” otrzymują o 40% więcej obrażeń od następnych 8 ataków Istot Mgły
Priorytet Wież „R”: Wieże atakują najpierw Dziewicę potem miniony —-> Wieże atakują najpierw miniony potem Dziewicę
ZMIANY NA DŻUNGLI

Darius (ZMIANA)
Zwiększenie Obrażeń Krwotoku Przeciwko Potworom „Pasyw”: 175% —-> 300%
Diana (ZMIANA)
Obrażenia Ostrza Księżycowej Poświaty Przeciwko Niepotężnym Potworom „Pasyw”: 150% —-> 300%
Dodatkowa Prędkość Ataku Ostrza Księżycowej Poświaty „Pasyw”: 10-40% —-> 20-40%
Lee Sin (BUFF)
Czas Odnowienia „E”: 10 sekund —-> 8 sekund
Mordekaiser (ZMIANA)
Ograniczenie Obrażeń Nadejścia Ciemności Przeciwko Potworom „Pasyw”: 28-164 —-> 180
Morgana (ZMIANA)
Dodatkowe Obrażenia Udręczonego Cienia Przeciwko Niepotężnym Potworom „W”: 150% —-> 200%
Rammus (ZMIANA)
Obrażenia Podstawowe „Q”: 100/135/170/205/240 —-> 100/130/160/190/220
[NOWE] Ataki podstawowe wydłużają czas działania „W” o 0.4 sekundy (maksymalnie można przedłużyć o 4 sekundy)
Czas Działania Prowokacji „E”: 1.25/1.5/1.75/2/2.25 sekundy —-> 1.2/1.4/1.6/1.8/2 sekundy
Nowe „R”: Rammus wyskakuje w powietrze i uderza w ziemię, zadając 100/175/250 (+0.6 AP) obrażeń magicznych i spowalniając wrogów o 15/17.5/20% na 1.5 sekundy Rammus przez 4 sekundy wywołuje wstrząsy wtórne w miejscu ataku, zadając 20/30/40 (+0.1 AP) obrażeń magicznych i kumulując początkowe spowolnienie do czterech razy. W pobliżu centrum obrażenia są zwiększone o maksymalnie 150% w zależności od przebytego dystansu. Jeśli Podniebne Trzaśnięcie zostanie użyte, gdy Rammus jest w Kuli Mocy, wrogowie znajdujący się w pobliżu centrum zostaną również podrzuceni i otrzymają obrażenia od kolizji z Kulą Mocy, kończąc jej efekt.
Czas Odnowienia „R”: 100/80/60 sekund —-> 130/110/90 sekund
Zac (BUFF)
Obrażenia „W”: 25/40/55/70/85 (+4/5/6/7/8% maksymalnego zdrowia celu)(+2% co 100 AP) —-> 35/50/65/80/95 (+4/5/6/7/8% maksymalnego zdrowia celu)(+4% co 100 AP)
Zed (ZMIANA)
Czas Odnowienia Pogardy Dla Słabych na Celu „Pasyw”: Wpływa na wszystkie cele co 10 sekund —-> Wpływa na wrogich bohaterów raz na 10 sekund
Ograniczenie Obrażeń Pogardy dla Słabych Przeciwko Potworom: 200/350/500 —-> 300
ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Annie (NERF)
Koszt „W”: 70/80/90/100/110 many —-> 90/95/100/105/110 many
Cassiopeia (BUFF)
Koszt „E”: 50 many —-> 50/48/46/44/42
LeBlanc (BUFF)
Obrażenia Podstawowe „Q”: 55/80/105/130/155 —-> 65/90/115/140/165
Całkowite Obrażenia „Q”: 110/160/210/260/310 —-> 130/180/230/280/330
Orianna (NERF)
Dodatkowe Odporności: 10/15/20/25/30 pancerza i odporności na magię —-> 6/12/18/24/30 pancerza i odporności na magię
Vladimir (BUFF)
Czas Odnowienia „Q”: 9/8/7/6/5 sekund —-> 9/7.75/6.5/5.25/4 sekund
ZMIANY NA ADC
Aphelios (BUFF)
Destrukcja „Pasyw”: 3/6/9/12/15/18 —-> 3.5/7/10.5/14/17.5/21
Obrażenia Każdego Oznaczenia Calibrum „R”: 40/70/100 —-> 50/80/110
Leczenie Severum „R”: 250/375/500 —-> 275/400/525 pkt
Czas Działania Unieruchomienia Gravitum „R”: 1.25 sekundy —-> 1.35 sekundy
Obrażenia Rozpryskowe Infernum „R”: 85% początkowych obrażeń —-> 90% początkowych obrażeń
Powracające Czakramy Crescendum „R”: 4 dodatkowe (5 łącznie) —-> 5 dodatkowych (6 łącznie)
ZMIANY NA SUPPORCIE
Thresh (NERF)
Czas Odnowienia „E”: 9 sekund —-> 11/10.5/10/9.5/9 sekund