ZMIANY W DZIAŁANIACH PRZEDMIOTÓW

ODNOWIENIE KAMIENIA KSIĘŻYCOWEGO

Leczenie Łaski Gwiazd: 50-100 —-> 60

Wzmocnienie Leczenia Łaski Gwiazd: Każda sekunda spędzona w walce wzmacnia podstawowe leczenie o 12.5%, a efekt ten kumuluje się do 4 razy, aż do 50% łącznie. —-> Każda sekunda spędzona w walce wzmacnia leczenie i siłę tarcz o 4%, a efekt ten kumuluje się do 5 razy, aż do 20% łącznie.

Mityczna Umiejętność Bierna: Zapewnia wszystkim legendarnym przedmiotom 5 Ability Haste. —-> Zwiększa wartość leczenia Łaski Gwiazd o 10 

PIEŚŃ BITEWNA SHURELYI

Mityczna Umiejętność Bierna: 3% prędkości ruchu —-> 5 Ability Haste

[NOWE] Wzmocnienie lub osłonięcie innego sojuszniczego bohatera (z wyłączeniem siebie) zapewnia obu bohaterom 25% prędkości ruchu na 1.5 sekundy.

KOSTUR PŁYNĄCEJ WODY

Fale: Zapewnia 15% dodatkowej prędkości ruchu i 20-40 AP na 3 sekundy —-> Zapewnia 20 przyspieszenia umiejętności i 20-40 AP na 4 sekundy

MROŹNE SERCE

Pancerz: 70 —-> 80

CHEMTECHOWY SKAZICIEL

Moc Umiejętności: 50 —-> 55

[ZAKTUALIZOWANO] Uleczenie lub osłonięcie tarczą innego sojuszniczego bohatera (z wyłączeniem siebie) sprawia, że następne zadanie obrażeń przez tego sojusznika i ciebie wrogiemu bohaterowi nałoży na niego Głębokie Rany o wartości 60% na 3 sek.

[NOWE] Kupienie przedmiotu, który zapewnia Głębokie Rany, będzie teraz wspominane na czacie dla reszty drużyny

IONIAŃSKIE BUTY JASNOŚCI UMYSŁU

Koszt: 900 —-> 950

HEXTECHOWY PAS RAKIETOWY

Zdrowie: 250

Zdrowie (Ulepszenie Ornna): 450 —-> 350

[NOWE] Przebicie Odporności na Magię: 6

[NOWE] Przebicie Odporności na Magię (Ulepszenie Ornna): 10

KOLOSALNA HYDRA

Dodatkowe Obrażenia od Ataku Kolosa: 1% maksymalnego zdrowia —-> 2% maksymalnego zdrowia

 

ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Dr. Mundo (ZMIANA)

Regeneracja Maksymalnego Zdrowia “Pasyw”: 1.5% —-> 2.5%

Limit Obrażeń Przeciwko Stworom i Potworom “Q”: 300/350/400/450/500 —-> 100/200/300/400/500

Koszt Zdrowia Odzyskiwany po Trafieniu Wroga “Q”: 50% —-> 100%

Gnar (NERF)

Dodatkowa Prędkość Ruchu “W”: 30/45/60/75% —-> 20/40/60/80%

Rumble (ZMIANA)

Odporność na Magię: 32 —-> 28

Przyrost Odporności na Magię: 1.25 —-> 0.75

Dodatkowe Obrażenia Przegrzania: 25-110 (+30% AP) —-> 10-50 pkt. (+6% maksymalnego zdrowia celu)(+30% AP)

[NOWE] Rumble zyskuje 50% do prędkości ataku w trakcie przegrzania

[NOWE] “E” zmniejsza odporność na magię wroga o 10% (15% będąc przegrzanym) na 4 sekundy. Efekt kumuluje się.

Yorick (NERF)

Obrażenia Istot Mgły: 2-99 (+30% całkowitych obrażeń od ataku) —-> 2-88 (+25 całkowitych obrażeń od ataku)

Obrażenia Pierwszego Skoku Istoty Mgły “E”: 200% podczas pierwszego ataku —-> 100% (zwykłe obrażenia) podczas pierwszego ataku)

[NOWE] Oznaczone cele przez “E” otrzymują o 40% więcej obrażeń od następnych 8 ataków Istot Mgły

Priorytet Wież “R”: Wieże atakują najpierw Dziewicę potem miniony —-> Wieże atakują najpierw miniony potem Dziewicę

 

ZMIANY NA DŻUNGLI

Darius (ZMIANA)

Zwiększenie Obrażeń Krwotoku Przeciwko Potworom “Pasyw”: 175% —-> 300%

Diana (ZMIANA)

Obrażenia Ostrza Księżycowej Poświaty Przeciwko Niepotężnym Potworom “Pasyw”: 150% —-> 300%

Dodatkowa Prędkość Ataku Ostrza Księżycowej Poświaty “Pasyw”: 10-40% —-> 20-40%

Lee Sin (BUFF)

Czas Odnowienia “E”: 10 sekund —-> 8 sekund

Mordekaiser (ZMIANA)

Ograniczenie Obrażeń Nadejścia Ciemności Przeciwko Potworom “Pasyw”: 28-164 —-> 180

Morgana (ZMIANA)

Dodatkowe Obrażenia Udręczonego Cienia Przeciwko Niepotężnym Potworom “W”: 150% —-> 200%

Rammus (ZMIANA)

Obrażenia Podstawowe “Q”: 100/135/170/205/240 —-> 100/130/160/190/220

[NOWE] Ataki podstawowe wydłużają czas działania “W” o 0.4 sekundy (maksymalnie można przedłużyć o 4 sekundy)

Czas Działania Prowokacji “E”: 1.25/1.5/1.75/2/2.25 sekundy —-> 1.2/1.4/1.6/1.8/2 sekundy

Nowe “R”: Rammus wyskakuje w powietrze i uderza w ziemię, zadając 100/175/250 (+0.6 AP) obrażeń magicznych i spowalniając wrogów o 15/17.5/20% na 1.5 sekundy Rammus przez 4 sekundy wywołuje wstrząsy wtórne w miejscu ataku, zadając 20/30/40 (+0.1 AP) obrażeń magicznych i kumulując początkowe spowolnienie do czterech razy. W pobliżu centrum obrażenia są zwiększone o maksymalnie 150% w zależności od przebytego dystansu. Jeśli Podniebne Trzaśnięcie zostanie użyte, gdy Rammus jest w Kuli Mocy, wrogowie znajdujący się w pobliżu centrum zostaną również podrzuceni i otrzymają obrażenia od kolizji z Kulą Mocy, kończąc jej efekt.

Czas Odnowienia “R”: 100/80/60 sekund —-> 130/110/90 sekund

Zac (BUFF)

Obrażenia “W”: 25/40/55/70/85 (+4/5/6/7/8% maksymalnego zdrowia celu)(+2% co 100 AP) —-> 35/50/65/80/95 (+4/5/6/7/8% maksymalnego zdrowia celu)(+4% co 100 AP)

Zed (ZMIANA)

Czas Odnowienia Pogardy Dla Słabych na Celu “Pasyw”: Wpływa na wszystkie cele co 10 sekund —-> Wpływa na wrogich bohaterów raz na 10 sekund

Ograniczenie Obrażeń Pogardy dla Słabych Przeciwko Potworom: 200/350/500 —-> 300

 

ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Annie (NERF)

Koszt “W”: 70/80/90/100/110 many —-> 90/95/100/105/110 many

Cassiopeia (BUFF)

Koszt “E”: 50 many —-> 50/48/46/44/42

LeBlanc (BUFF)

Obrażenia Podstawowe “Q”: 55/80/105/130/155 —-> 65/90/115/140/165

Całkowite Obrażenia “Q”: 110/160/210/260/310 —-> 130/180/230/280/330

Orianna (NERF)

Dodatkowe Odporności: 10/15/20/25/30 pancerza i odporności na magię —-> 6/12/18/24/30 pancerza i odporności na magię

Vladimir (BUFF)

Czas Odnowienia “Q”: 9/8/7/6/5 sekund —-> 9/7.75/6.5/5.25/4 sekund

 

ZMIANY NA ADC

Aphelios (BUFF)

Destrukcja “Pasyw”: 3/6/9/12/15/18 —-> 3.5/7/10.5/14/17.5/21

Obrażenia Każdego Oznaczenia Calibrum “R”: 40/70/100 —->  50/80/110

Leczenie Severum “R”: 250/375/500 —-> 275/400/525 pkt

Czas Działania Unieruchomienia Gravitum “R”:  1.25 sekundy —-> 1.35 sekundy

Obrażenia Rozpryskowe Infernum “R”: 85% początkowych obrażeń —-> 90% początkowych obrażeń

Powracające Czakramy Crescendum “R”: 4 dodatkowe (5 łącznie) —-> 5 dodatkowych (6 łącznie)

 

ZMIANY NA SUPPORCIE

Thresh (NERF)

Czas Odnowienia “E”: 9 sekund —-> 11/10.5/10/9.5/9 sekund

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]