ZMIANY W DZIAŁANIACH PRZEDMIOTÓW
MURAMANA
Szok: Ataki podstawowe zadają teraz bonusowe obrażenia równe 1,5% maks. many. Umiejętności w zwarciu zadają bonusowe obrażenia równe 3,5% maks. many, a umiejętności dystansowe zadają bonusowe obrażenia równe 2,7% maks. many. Co więcej, wszystkie umiejętności zadają bohaterom bonusowe obrażenia równe 6% całkowitych obrażeń od ataku.
ŁAMACZ FALANGI
Zasięg Doskoku: 200 —-> 300
Obrażenia: 100% AD —-> 75% AD
OSTRZE GNIEWU GUINSOO
Gniew: Zamienia każdy 1% szansy na trafienie krytyczne na 2 pkt. dodatkowych obrażeń fizycznych przy trafieniu, do maks. 100% szansy na trafienie krytyczne. Modyfikatory obrażeń trafienia krytycznego wpływają od teraz na konwersję obrażeń przy trafieniu Gniewu.
WĘŻOWY KIEŁ
Łupieżca Tarcz: Zadawanie obrażeń wrogim bohaterom powoduje, że wartość nałożonych na nich w ciągu następnych 3 sek. tarcz będzie niższa o 50% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu i o 25% w przypadku bohaterów walczących z dystansu. Gdy zadajesz obrażenia wrogowi, który nie jest dotknięty efektem Łupieżcy Tarcz, obniżasz wartość nałożonych na niego tarcz o 50% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu i o 25% w przypadku bohaterów walczących z dystansu.
PASZCZA MALMORTIUSA
Koszt: 3100 złota —-> 2800 złota
CZARNY TASAK
Koszt: 3300 złota —-> 3100 złota
Zdrowie: 300 —-> 400
(Usunięto) Rzeźnik: Czarny Tasak nie zadaje już dodatkowych obrażeń fizycznych.
ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Gragas (NERF)
Jax (BUFF)
Przyrost Obrażeń: 3,36 —-> 4,25
ZMIANY NA DŻUNGLI

Master Yi (BUFF)
Obrażenia Podstawowe „E”: 18/26/34/42/50 —-> 20/30/40/50/60
Rammus (NERF)
Przyrost Zdrowia: 95 —-> 80
Sejuani (BUFF)
Skalowanie Obrażeń Drugiego Trafienia „W”: 5.25% —-> 6%
Shaco (NERF)
Obrażenia Podstawowe „W”: 15/20/25/30/35 —-> 10/15/20/25/30
Trundle (BUFF)
Czas Odnowienia „Q”: 4 sekundy —-> 3.5 sekundy
Udyr (NERF)
Przyrost Zdrowia: 99 —-> 92
Całkowite Obrażenia Aury „R”: 0/95/140/185/230/275 w 4 sek. —-> 40/80/120/160/200/240 w 4 sek.
ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Azir (NERF)
Qiyana (BUFF)
Dodatkowe Obrażenia „W”: 8/16/24/32/40 (+30% AP) —-> 8/22/36/50/64 (+45% AP)
Obrażenia „R”: 100/170/240 —-> 100/200/300
ZMIANY NA ADC

Kog’Maw (BUFF)
Samira (BUFF)
Przyrost Obrażeń: 2.3 —-> 3
Skalowanie Obrażeń „Q”: 80/87.5/95/102.5/110% —-> 80/90/100/110/120%
Twitch (ZMIANA)
Skalowanie Obrażeń Za Każdy Ładunek „Pasyw”: 3% AP —-> 2.5% AP
Dodatkowe Obrażenia „R”: 25/40/55 —-> 30/45/60
Czas Działania „R”: 5 sekund —-> 6 sekund
ZMIANY NA SUPPORCIE

Karma (BUFF)
Czas Odnowienia „Q”: 9/8.5/8/7.5/7 sekund —-> 8/7.5/7/6.5/6 sekund
Pyke (ZMIANA)
Szare Zdrowie: 25-50% otrzymywanych obrażeń —-> 10% otrzymywanych obrażeń (+25% lethality), zwiększone do 35% otrzymywanych obrażeń (+50% lethality), jeśli w pobliżu znajduje się 2 lub więcej wrogów
Rell (NERF)
Pancerz: 35 —-> 32
Czas Odnowienia „W1”: 11 sekund —-> 13 sekund
Czas Odnowienia „W2”: 11 sekund —-> 13 sekund
Seraphine (NERF)
Obrażenia Nut „Pasyw”: 4-16 —-> 4/8/14/24
Czas Odnowienia „R”: 160/140/120 sekund —-> 180/150/120 sekund