ZMIANY W DZIAŁANIACH PRZEDMIOTÓW

MURAMANA 

Szok: Ataki podstawowe zadają teraz bonusowe obrażenia równe 1,5% maks. many. Umiejętności w zwarciu zadają bonusowe obrażenia równe 3,5% maks. many, a umiejętności dystansowe zadają bonusowe obrażenia równe 2,7% maks. many. Co więcej, wszystkie umiejętności zadają bohaterom bonusowe obrażenia równe 6% całkowitych obrażeń od ataku.

ŁAMACZ FALANGI 

Zasięg Doskoku: 200 —-> 300

Obrażenia: 100% AD —-> 75% AD

OSTRZE GNIEWU GUINSOO 

Gniew: Zamienia każdy 1% szansy na trafienie krytyczne na 2 pkt. dodatkowych obrażeń fizycznych przy trafieniu, do maks. 100% szansy na trafienie krytyczne. Modyfikatory obrażeń trafienia krytycznego wpływają od teraz na konwersję obrażeń przy trafieniu Gniewu.

WĘŻOWY KIEŁ

Łupieżca Tarcz: Zadawanie obrażeń wrogim bohaterom powoduje, że wartość nałożonych na nich w ciągu następnych 3 sek. tarcz będzie niższa o 50% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu i o 25% w przypadku bohaterów walczących z dystansu. Gdy zadajesz obrażenia wrogowi, który nie jest dotknięty efektem Łupieżcy Tarcz, obniżasz wartość nałożonych na niego tarcz o 50% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu i o 25% w przypadku bohaterów walczących z dystansu.

PASZCZA MALMORTIUSA

Koszt: 3100 złota —-> 2800 złota

CZARNY TASAK

bc

Koszt: 3300 złota —-> 3100 złota

Zdrowie: 300 —-> 400

(Usunięto) Rzeźnik: Czarny Tasak nie zadaje już dodatkowych obrażeń fizycznych.

(Dodano) Szał: Zadawanie obrażeń fizycznych bohaterom na 2 sek. przyznaje 5 jedn. prędkości ruchu za każdy ładunek Drążenia nałożony na nich.

ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Gragas (NERF)

Koszt “Q”: 60/65/70/75/80 —-> 80

Jax (BUFF)

Przyrost Obrażeń: 3,36 —-> 4,25

 

ZMIANY NA DŻUNGLI

Master Yi (BUFF)

Obrażenia Podstawowe “E”: 18/26/34/42/50 —-> 20/30/40/50/60

Rammus (NERF)

Przyrost Zdrowia: 95 —-> 80

Sejuani (BUFF)

Skalowanie Obrażeń Drugiego Trafienia “W”: 5.25% —-> 6%

Shaco (NERF)

Obrażenia Podstawowe “W”: 15/20/25/30/35 —-> 10/15/20/25/30

Obrażenia Podstawowe Single-Target “W”: 35/50/65/80/95 —-> 25/40/55/70/85
(Dodano) Bam! I Po Potworze “W”: Pacynka zadaje dodatkowo 10/20/30/40/50 obrażeń potworom

Trundle (BUFF)

Czas Odnowienia “Q”: 4 sekundy —-> 3.5 sekundy

Udyr (NERF) 

Przyrost Zdrowia: 99 —-> 92

Całkowite Obrażenia Aury “R”: 0/95/140/185/230/275 w 4 sek. —-> 40/80/120/160/200/240 w 4 sek.

 

ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Azir (NERF)

Zmniejszone Obrażenia Piaskowych Żołnierzy “W”: 60-160 —-> 50-150

Qiyana (BUFF)

Dodatkowe Obrażenia “W”: 8/16/24/32/40 (+30% AP) —-> 8/22/36/50/64 (+45% AP)

Obrażenia “R”: 100/170/240 —-> 100/200/300

 

ZMIANY NA ADC

Kog’Maw (BUFF)

Dodatkowe Obrażenia “W”: 3/3.75/4.5/5.25/6% maksymalnego zdrowia celu —-> 3/4/5/6/7% maksymalnego zdrowia celu

Samira (BUFF)

Przyrost Obrażeń: 2.3 —-> 3

Skalowanie Obrażeń “Q”: 80/87.5/95/102.5/110% —-> 80/90/100/110/120%

Twitch (ZMIANA) 

Skalowanie Obrażeń Za Każdy Ładunek “Pasyw”: 3% AP —-> 2.5% AP

Dodatkowe Obrażenia “R”: 25/40/55 —-> 30/45/60

Czas Działania “R”: 5 sekund —-> 6 sekund

 

ZMIANY NA SUPPORCIE 

Karma (BUFF)

Czas Odnowienia “Q”: 9/8.5/8/7.5/7 sekund —-> 8/7.5/7/6.5/6 sekund

Pyke (ZMIANA)

Szare Zdrowie: 25-50% otrzymywanych obrażeń —-> 10% otrzymywanych obrażeń (+25% lethality), zwiększone do 35% otrzymywanych obrażeń (+50% lethality), jeśli w pobliżu znajduje się 2 lub więcej wrogów

Rell (NERF)

Pancerz: 35 —-> 32

Czas Odnowienia “W1”: 11 sekund —-> 13 sekund

Czas Odnowienia “W2”: 11 sekund —-> 13 sekund

Seraphine (NERF)

Obrażenia Nut “Pasyw”: 4-16 —-> 4/8/14/24

Czas Odnowienia “R”: 160/140/120 sekund —-> 180/150/120 sekund

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]