W tym Patch’u doświadczymy sporych zmian w dżungli, które zmienią styl grania tej roli. Obecnie opiera się ona na farmieniu, a poprzez nerfy na EXP oraz złoto otrzymywane z potworów, Riot Games chce zmusić dżunglerów do gankowania. Dotychczas sporo graczy skupiało się na farmieniu zamiast na gankowaniu i nie tracili oni na tym nic, a wręcz mogli być sporo do przodu nad przeciwnymi dżunglerami, którzy gankowali. Osłabione zostaną też takie postacie jak Kai’Sa, Samira, Camille (nareszcie!). Wzmocnione natomiast zostaną postacie takie jak Lee Sin, Fiora, Caitlyn itp.

 

 

OSŁABIENIE DŻUNGLI

GROMP

Gromp

Bazowy XP: 135-182.25 (poziom 1/3/5/7/9) —-> 125-168.75 (poziom 1/3/5/7/9)

Złoto: 105 —-> 85

Bazowe HP: 1650 —-> 1750

DUŻY GOLEM

Bazowy XP: 37-49.95 (poziom 1/3/5/7/9) —-> 27-36.45 (poziom 1/3/5/7/9)

Złoto: 42 —-> 32

MAŁE GOLEMY

Bazowy XP: 18-24.3 (poziom 1/3/5/7/9) —-> 16-21.6 (poziom 1/3/5/7/9)

RAPTOR

Raptors

Bazowy XP: 45-60.75 (poziom 1/3/5/7/9) —-> 35-47.25 (poziom 1/3/5/7/9)

Złoto: 45 —-> 35

 

Mniejszy XP i złoto za zabijanie potworów w dżungli z pewnością przyczyni się do późniejszego otrzymania 6 poziomu przez dżunglerów. Jednakże możliwe jest że postacie takie jak Nunu oraz Ivern, czyli takie które nie polegają na doświadczeniu i złocie jak inni dżunglerzy, mogą okazać się mocni w tym patchu.

 

 

WZMOCNIENIA I OSŁABIENIE PRZEDMIOTÓW

WIECZNA ZMARZLINA (BUFF)

Czas Rzucania Czaru: 0.25 sekundy —-> 0.15 sekundy

Nowa Ścieżka Budowania: Zagubiony Rozdział + Różdżka Zniszczenia + Rozgrzany Klejnot + 450 złota

Zdrowie: 200 —-> 250

Obrażenia Aktywacji: 100 (+30% AP) —-> 125 (+35% AP)

KOSMICZNY IMPULS (BUFF)

Usunięto: Prędkość ruchu po trafieniu umiejętnościami

Nowy: Jeżeli masz 160 AP, to otrzymasz 20 Ability Haste (redukcja cd) i 10-30 do prędkości ruchu

Ability Haste: 30 —-> 20

OSTRZE GNIEWU GUINSOO (BUFF)

Prędkość Ataku: 40% —-> 45%

CHEMPUNKOWY ŁAŃCUCHOWY MIECZ (BUFF)

Zdrowie: 150 —-> 250

ŚMIERTELNE PRZYPOMNIENIE (BUFF)

Obrażenia od Ataku: 20 —-> 25

MORELLONOMICON (BUFF)

Moc Umiejętności: 70 —-> 80

ODNOWIENIE KAMIENIA KSIĘŻYCOWEGO (NERF)

Bazowe Leczenie: 70-100 —-> 50-100 (zależnie od poziomu bohatera)

 

ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI

Camille (NERF)

Zwiększenie Czasu Odnowienia “W”: 15/13.5/12/10.5/9 sekund —-> 17/15.5/14/12.5/11 sekund

Renekton (NERF)

Leczenie z Jednostek Innych Niż Bohaterowie: 3/4.5/6/7.5/9 —-> 3/4/5/6/7

Wzmocnione Leczenie z Jednostek Innych Niż Bohaterowie: 9/13.5/18/22.5/27 —-> 9/12/15/18/21

Fiora (BUFF)

Zwiększona Obrażenia z Pasywu: 2.5% (+4.5% co 100 AD) —-> 3% (+5.5% co 100 AD)

Tryndamere (BUFF)

Zwiększone Obrażenia: 69 —-> 72

Urgot (BUFF)

Skalowanie Obrażeń przy Trafieniu “W”: 50% —-> 75%

 

ZMIANY NA DŻUNGLI

Skarner (NERF)

Zmniejszone Zdrowie: 601 —-> 580

Przyrost Zdrowia: 90 —-> 85

Lee Sin (BUFF)

Zmniejszony Czas Odnowienia “Q”: 11/10/9/8/7 sekund —-> 10/9/8/7/6 sekund

Amumu (BUFF)

Zwiększone Zdrowie: 613 —-> 615

Zwiększone Obrażenia “E”: 75/95/115/135/155 —-> 75/100/125/150/175

 

ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI

Talon (BUFF)

Zmniejszony Czas Odnowienia “W”: 9 sekund —-> 9/8.5/8/7.5/7 sekund

Skalowanie Obrażeń “W”: 40% AD —-> 55% AD

Veigar (BUFF)

Zmniejszony Koszt Many “Q”: 40/45/50/55/60 —-> 30/35/40/45/50

Zmniejszony Czas Odnowienia “R”: 120/100/80 sekund —-> 120/90/60 sekund

Katarina (BUFF)

Skalowanie Obrażeń Przy Trafieniu: 25% —-> 25/30/35%

Obrażenia co Sztylet: 15% bonusowego AD (+9.9% co 100% całkowitej prędkości ataku) —-> 16% bonusowego AD  (+12.8% co 100% całkowitej prędkości ataku)

 

ZMIANY NA ADC

Samira (NERF)

Skalowanie Dodatkowych Obrażeń: 7.5% AD —-> 3.5% – 10.5% AD (1-18 poziom)

Skalowanie Obrażeń “Q”: 100% AD —-> 80/87,5/95/102,5/110% AD

Czas Trwania “W”: 1 sekunda —-> 0.75 sekundy

Usunięto: Samira może doskakiwać do sojuszników

Dodano: Samira może doskakiwać przez wrogie wieże, ale priorytetem są bohaterowie

Prędkość Doskoku: 2050j. —-> 1600j.

Czas Odnowienia “R”: 3 sekundy —-> 8 sekund

Kai’Sa (NERF)

Zmniejszone Obrażenia co Pocisk: 45/61.25/77.5/93.75/110 —-> 40/55/70/85/100

Zmniejszone Maksymalne Obrażenia Zadawane Jednemu Celowi: 101.25/137.8125/174.375/210.9375/247.5 —-> 90/123.75/157.5/191.25/225

Zmniejszone Maksymalne Obrażenia Zadawane Jednemu Celowi po Ewolucji: 168.75/229.6875/290.625/351.5625/412.5  150/206.25/262.5/318.75/375

Caitlyn (BUFF)

Zwiększony Wzrost Obrażeń: 3.3 —-> 3.8

Zwiększony Wzrost Prędkości Ataku: 3.5% —-> 4%

Jinx (BUFF)

Zwiększone Zdrowie: 550 —-> 610

Varus (BUFF)

Wzmocnione Dodatkowe Obrażenia Q z “W”: Zwiększone o 0-50% (zależnie od czasu ładowania) —-> Zwiększone o 0-80% (zależnie od czasu ładowania).

Maksymalne Obrażenia od Brakującego Zdrowia “W”: 9/12/15/18/21% (poziom – 1/4/7/10/13) —-> 10.8/14.4/18/21.6/25.2% (poziom – 1/4/7/10/13).

 

ZMIANY NA SUPPORCIE

Braum (BUFF)

Zmniejszony Czas Odnowienia “R”: 140/120/100 sekund —-> 120/100/80 sekund

Soraka (BUFF)

Premia do Prędkości Ruchu “Q”: 15/17.5/20/22.5/25% —-> 20/22.5/25/27.5/30%

Podstawowe Leczenie “W”: 90/125/160/195/230 —-> 100/135/170/205/240

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]