W tym Patch’u doświadczymy sporych zmian w dżungli, które zmienią styl grania tej roli. Obecnie opiera się ona na farmieniu, a poprzez nerfy na EXP oraz złoto otrzymywane z potworów, Riot Games chce zmusić dżunglerów do gankowania. Dotychczas sporo graczy skupiało się na farmieniu zamiast na gankowaniu i nie tracili oni na tym nic, a wręcz mogli być sporo do przodu nad przeciwnymi dżunglerami, którzy gankowali. Osłabione zostaną też takie postacie jak Kai’Sa, Samira, Camille (nareszcie!). Wzmocnione natomiast zostaną postacie takie jak Lee Sin, Fiora, Caitlyn itp.
OSŁABIENIE DŻUNGLI
GROMP
Bazowy XP: 135-182.25 (poziom 1/3/5/7/9) —-> 125-168.75 (poziom 1/3/5/7/9)
Złoto: 105 —-> 85
Bazowe HP: 1650 —-> 1750
DUŻY GOLEM
Bazowy XP: 37-49.95 (poziom 1/3/5/7/9) —-> 27-36.45 (poziom 1/3/5/7/9)
Złoto: 42 —-> 32
MAŁE GOLEMY
Bazowy XP: 18-24.3 (poziom 1/3/5/7/9) —-> 16-21.6 (poziom 1/3/5/7/9)
RAPTOR
Bazowy XP: 45-60.75 (poziom 1/3/5/7/9) —-> 35-47.25 (poziom 1/3/5/7/9)
Złoto: 45 —-> 35
Mniejszy XP i złoto za zabijanie potworów w dżungli z pewnością przyczyni się do późniejszego otrzymania 6 poziomu przez dżunglerów. Jednakże możliwe jest że postacie takie jak Nunu oraz Ivern, czyli takie które nie polegają na doświadczeniu i złocie jak inni dżunglerzy, mogą okazać się mocni w tym patchu.
WZMOCNIENIA I OSŁABIENIE PRZEDMIOTÓW
WIECZNA ZMARZLINA (BUFF)
Czas Rzucania Czaru: 0.25 sekundy —-> 0.15 sekundy
Nowa Ścieżka Budowania: Zagubiony Rozdział + Różdżka Zniszczenia + Rozgrzany Klejnot + 450 złota
Zdrowie: 200 —-> 250
Obrażenia Aktywacji: 100 (+30% AP) —-> 125 (+35% AP)
KOSMICZNY IMPULS (BUFF)
Usunięto: Prędkość ruchu po trafieniu umiejętnościami
Nowy: Jeżeli masz 160 AP, to otrzymasz 20 Ability Haste (redukcja cd) i 10-30 do prędkości ruchu
Ability Haste: 30 —-> 20
OSTRZE GNIEWU GUINSOO (BUFF)
Prędkość Ataku: 40% —-> 45%
CHEMPUNKOWY ŁAŃCUCHOWY MIECZ (BUFF)
Zdrowie: 150 —-> 250
ŚMIERTELNE PRZYPOMNIENIE (BUFF)
Obrażenia od Ataku: 20 —-> 25
MORELLONOMICON (BUFF)
Moc Umiejętności: 70 —-> 80
ODNOWIENIE KAMIENIA KSIĘŻYCOWEGO (NERF)
Bazowe Leczenie: 70-100 —-> 50-100 (zależnie od poziomu bohatera)
ZMIANY NA GÓRNEJ ALEI
Camille (NERF)
Zwiększenie Czasu Odnowienia „W”: 15/13.5/12/10.5/9 sekund —-> 17/15.5/14/12.5/11 sekund
Renekton (NERF)
Leczenie z Jednostek Innych Niż Bohaterowie: 3/4.5/6/7.5/9 —-> 3/4/5/6/7
Wzmocnione Leczenie z Jednostek Innych Niż Bohaterowie: 9/13.5/18/22.5/27 —-> 9/12/15/18/21
Fiora (BUFF)
Zwiększona Obrażenia z Pasywu: 2.5% (+4.5% co 100 AD) —-> 3% (+5.5% co 100 AD)
Tryndamere (BUFF)
Zwiększone Obrażenia: 69 —-> 72
Urgot (BUFF)
Skalowanie Obrażeń przy Trafieniu „W”: 50% —-> 75%
ZMIANY NA DŻUNGLI
Skarner (NERF)
Zmniejszone Zdrowie: 601 —-> 580
Przyrost Zdrowia: 90 —-> 85
Lee Sin (BUFF)
Zmniejszony Czas Odnowienia „Q”: 11/10/9/8/7 sekund —-> 10/9/8/7/6 sekund
Amumu (BUFF)
Zwiększone Zdrowie: 613 —-> 615
Zwiększone Obrażenia „E”: 75/95/115/135/155 —-> 75/100/125/150/175
ZMIANY NA ŚRODKOWEJ ALEI
Talon (BUFF)
Zmniejszony Czas Odnowienia „W”: 9 sekund —-> 9/8.5/8/7.5/7 sekund
Skalowanie Obrażeń „W”: 40% AD —-> 55% AD
Veigar (BUFF)
Zmniejszony Koszt Many „Q”: 40/45/50/55/60 —-> 30/35/40/45/50
Zmniejszony Czas Odnowienia „R”: 120/100/80 sekund —-> 120/90/60 sekund
Katarina (BUFF)
Skalowanie Obrażeń Przy Trafieniu: 25% —-> 25/30/35%
Obrażenia co Sztylet: 15% bonusowego AD (+9.9% co 100% całkowitej prędkości ataku) —-> 16% bonusowego AD (+12.8% co 100% całkowitej prędkości ataku)
ZMIANY NA ADC
Samira (NERF)
Skalowanie Dodatkowych Obrażeń: 7.5% AD —-> 3.5% – 10.5% AD (1-18 poziom)
Skalowanie Obrażeń „Q”: 100% AD —-> 80/87,5/95/102,5/110% AD
Czas Trwania „W”: 1 sekunda —-> 0.75 sekundy
Usunięto: Samira może doskakiwać do sojuszników
Dodano: Samira może doskakiwać przez wrogie wieże, ale priorytetem są bohaterowie
Prędkość Doskoku: 2050j. —-> 1600j.
Czas Odnowienia „R”: 3 sekundy —-> 8 sekund
Kai’Sa (NERF)
Zmniejszone Obrażenia co Pocisk: 45/61.25/77.5/93.75/110 —-> 40/55/70/85/100
Zmniejszone Maksymalne Obrażenia Zadawane Jednemu Celowi: 101.25/137.8125/174.375/210.9375/247.5 —-> 90/123.75/157.5/191.25/225
Zmniejszone Maksymalne Obrażenia Zadawane Jednemu Celowi po Ewolucji: 168.75/229.6875/290.625/351.5625/412.5 ⇒ 150/206.25/262.5/318.75/375
Caitlyn (BUFF)
Zwiększony Wzrost Obrażeń: 3.3 —-> 3.8
Zwiększony Wzrost Prędkości Ataku: 3.5% —-> 4%
Jinx (BUFF)
Zwiększone Zdrowie: 550 —-> 610
Varus (BUFF)
Wzmocnione Dodatkowe Obrażenia Q z „W”: Zwiększone o 0-50% (zależnie od czasu ładowania) —-> Zwiększone o 0-80% (zależnie od czasu ładowania).
Maksymalne Obrażenia od Brakującego Zdrowia „W”: 9/12/15/18/21% (poziom – 1/4/7/10/13) —-> 10.8/14.4/18/21.6/25.2% (poziom – 1/4/7/10/13).
ZMIANY NA SUPPORCIE
Braum (BUFF)
Zmniejszony Czas Odnowienia „R”: 140/120/100 sekund —-> 120/100/80 sekund
Soraka (BUFF)
Premia do Prędkości Ruchu „Q”: 15/17.5/20/22.5/25% —-> 20/22.5/25/27.5/30%
Podstawowe Leczenie „W”: 90/125/160/195/230 —-> 100/135/170/205/240